Dit is er ook nog gezegd: Iemand op TXB heeft trouwens de mogelijke games neergezet en waarom het eigenlijk gewoon GELUKKIG niet een Kinect only game kan zijn:
Dat lijstje wilt niks zeggen. Volgens die denkwijze zou Fable The Journey nooit hebben mogen uitkomen (nou had ik ook liever dat dat nooit was gebeurd, maar dat is iets anders )
Enige game in de Fable serie die ik aan mij voorbij heb laten gaan. Heeft dat eigenlijk nog een beetje verkocht?
Ik zie nog wekelijks een enkel exemplaar liggen bij FRS in Sneek. Hier verkoopt die iig niet, heb dat ook aan de bedrijfsleider gevraagd. Bij Dixons hadden ze hem de laatste keer dat ik er was niet en bij Bart Smit een overvloed, wat ook niet echt een goed teken is. In Sneek sowieso teveel dezelfde Kinect games, die nog blijven liggen ook.
Dit komt uit de Xbox Reveal event... Dadelijk een Rare game. Iemand op TXB zegt dat het hem niet zou verbazen als dit Kinect Sports 3 is. De man lijkt iemand in een jumpsuit te zijn, dus misschien een soort sport waar je zo'n aan hebt. Hij denkt ook dat de verhalen van 'water based, impressive water tech' vandaan komt. Dus dat je misschien een soort jetski sport erbij hebt. Ik hoop het niet. Ik zie hier juist meer een action adventure of platformer in. Mooie gebieden op de achtergrond.
Ik hoop het niet, maar het zou wel kloppen met hun jetski game. Het zou wel erg lame zijn dat dat hun historische game is .
Mocht het wel zo zijn en Kinect werkt perfect qua besturing dan hoor je mij niet klagen. Af wachten dus.
Waverace edit: Toen ik dat plaatje zag moest ik even aan een ridder denken... Een 'historic' IP, zou ook een geschiedenisgerelateerde game kunnen zijn. Maar waarschijnlijk is het inderdaad een jumpsuit en het zou me niets verbazen als het een nieuwe Kinect Sports zou zijn. Zou wel passen bij de eerdere tegenvallende aankondigingen...
Rare mensen daar op TXB. Dit vind ik zelf helemaal niet lijken op een jumpsuit, maar op een middeleeuws harnas/maliënkolder. De achtergrond lijkt niet op Kinect Sports, en het past ook niet bij de quote van Microsoft wat je een paar posts terug postte. KS zal vast komen, maar ik denk niet dat dit het is. Zet je onze posts ook op TXB?
Is toch echt wel een jump suit. Rits in het midden en de gespen en riemen van een opgevouwen parachute op zijn rug. Zit zelfs iets van een naam of merknaam links op zijn borst.