[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik met mijn gekke kop dacht gelijk dat die 150 dollar, 150 euro voor ons zou betekenen. Maar 150 dollar is maar 115 euro ongeveer. Dus 99,99 is opzich logisch dan toch? 150 was ook echt van de gekken voor wat je krijgt qua extra content en die cap en tas.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou ik zie ze het gewoon letterlijk kopieeren. 60 dollar is ook altijd 60 euro! :'-(
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Denk dat ik ook voor de special edition ga voor 80 euro, zo'n steelbook is altijd wel mooi. Het enige zonde vind ik die extra garage en auto's die je er niet bij krijgt. Maarja, om daar zoveel geld voor te betalen ga ik niet doen.

    Trouwens, uit de video van GTA 5'o clock (via GTAV.net):

    Dat over die car customization is wel interessant. Sowieso vet dat het net zo uitgebreid is als in Midnight Club LA, maar ook dat overtunen de auto nutteloos kunnen maken. Zou dat betekenen dat als je je auto teveel tuned en dus heel erg opvallend en uniek is, dat de politie je meteen herkend als je rondrijdt en gisteren nog een liquor store hebt beroofd met die auto?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben de stukjes map van die afbeelding van de CE aan elkaar aan het plakken :+

    Hier een genie dat het netjes aan elkaar kan plakken? Het lijkt te passen. Je moet die rol even spiegelen.

    [​IMG]

    /Edit: Jeeeej.

    [​IMG]

    We hebben ook de afmetingen. Dus het moet toch te doen zijn om ongeveer de omvang van de kaart uit te rekeken? :+

    /Edit: Ja dus. Het staat ook al op Twitter.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Van het GTA forum ;)
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Maar zegt die dan:+

    Ik vind het iig een hoop geld. Ik vind GTA wel leuk hoor, maar zulke bedragen heb ik niet meer over voor games.
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hey, voor 100 ipv 150 wil ik die CE ook nog wel in huis halen. Omdat het GTA is dan :+ 150 gaat me echt te ver.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Exact dit. Normaal peins ik er niet over, 150 voor Skyrim toen met drakenbeeldje? Fuck no...maar 100 is te doen. Zo lang gewacht op deze game, gewoon hoppa...doen.
     
  9. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is 100 of 150 een hoop geld en is het het niet waard voor wat je krijgt. Maar zolang jij het zelf kan en wil uitgeven voor het spel who cares.? Het is jou geld. Normaal doe ik het ook niet. Haal altijd de standaard versie. Maar deze ene keer een hoop uit geven voor dit spel vind ik het persoonlijk wel waard. Niet om de extra's maar gewoon omdat het gta is en niet de zoveelste call of duty.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Prijs van Bart Smit is nu €120.

    Heb de normale editie bij Wehkamp besteld voor €38 (dagaanbieding + €7,50 pinksteren waardebon).

    Die steelbook is wel vet. Maar om daar nou €40 extra voor te betalen

    Ik twijfel nog.

    CE ga ik sowieso niet halen.
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak gebeurt het bij games dat de dollar prijs wordt omgerekend naar de daadwerkelijke euro prijs? Volgens mij bijna nooit... Ik vraag me af of de CE van $150 hier dan €115/€120 gaat kosten.

    Ach, mij boeit het vrij weinig trouwens, want ik ga toch niet de CE halen. :+
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Steelbook voor mij. Ik wacht wel effe wat de prijs in nederland wordt, maar ik haal em sowieso wel. CE vind ik wel wat te duur trouwens.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Bah, altijd weer die ingame content erbij, dat vind ik wel jammer, gelukkig zijn ze niet echt de moeite waard.

    Ik hou het wel bij mijn Wehkampf bestelling.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben langs de mediamarkt gegaan. Ze verwachten dat de kans zeer groot is dat ze een nachtopening doen en dat ze dan ook met de prijs gaan stunten. Hij had het over 38 euro. Hij kon mij niets vertellen over de Collector's Edition, want hij had nog niets van Take Two gehoord. Eind volgende week kon ik beter even terugkomen en hij hoopte dan meer te weten.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zat toevallig net op Bol.com en zag dat ze daar nu ook staan. SE voor 79,99 en de CE voor 129,99.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik hoop dat ik net zoals bij CoD de game 5 dagen van te voren kan halen :D De CE gooi ik sowieso in de pre-order
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    € 38 8).
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Heb ik ook bij Wehkamp hoor :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar ook op 17 september? :9
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt erg nice inderdaad he. Maar ik wil toch eigenlijk wel voor de CE gaan, hopelijk gaan ze daar ook mee stunten. Eerst duidelijkheid krijgen wat de CE uberhaupt gaat kosten daar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina