[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op Bol.com staat hij nu met een prijs van 599.99 Euro. Dat is mij eigenlijk net 100 Euro teveel van het goede. Maar goed, ik koop 'm tegen die tijd toch wel :9

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou dat je straks lekker met je vrienden FIFA zit te spelen en je ineens bij moet betalen omdat er 3 man op de bank zitten ofzo. Kan niks positiefs van komen

Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Natuurlijk gaat dat niet gebeuren.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    goed stukje tekst :)

Mbt het door de vingers zien: Als we er vanuit gaan dat veel van deze feiten ook straks nog steeds feiten zijn (ze zijn immers grotendeels door MS bevestigd) dan moeten ze met games komen die beter zijn dan op de PS4. Ik heb echt een broertje dood aan restricties, maar nog meer aan verplichtingen als ik een stuk hardware koop. Ik zou ook niet weten waarom ik daarvoor zou kiezen. Sony bouwt immers ook een nieuwe console.

Ik ben op dit moment vooral nieuwsgierig naar de verplichtingen van de PS4.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat dachten we ook van spellen waarbij je bij mag betalen om het einde te kunnen spelen/zien > Azura's Wrath
    Zeg nooit, nooit!, zeker niet bij grote bedrijven en zeker niet als het om geld gaat.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Exact... genoeg dingen die "natuurlijk niet konden gebeuren" maar zijn gebeurd

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand postte een paar pagina's terug al dat ene Gizmodo artikel, echt een zeer informatief en goed artikel. Heb het gisternacht gelezen en ik heb veel meer vertrouwen in Kinect 2.0 nu. Ik ben verre van een Kinect fan, maar dat het ding je automisch inlogt zodra hij je ziet is echt cool. En dat is nog niet alles, dit is een nieuwtje voor zover ik weet, het komt van ene Flynn en als we hem mogen geloven werkt hij bij MS. Ik zie niet echt een reden om het niet te geloven:

Hey en wie weet heeft de PS4 dit ook..maar ik vind dit echt cool:

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Natuurlijk maar ik geloof sterk er in dat dit niet gaat gebeuren, anders gaat er wel een doek over de Kinect heen, problem solved.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Beiden hebben de PS4 ook.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    :emo:

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hadden ze gezegt op de persconf. van de PS4 als ik me niet vergis.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou idd :emo:

Kom op mensen, hallo?

Dit zijn gewoon patenten die ze ooit hebben onderzocht, die bekijken ze dan en beslissen of het verstandig is of niet. Als mensen serieus nu gaan geloven dat het zo extreem gaat worden...dan weet ik het even niet meer. Laten we even realistisch blijven. Er is nog niet eens zekerheid over het hele used games gebeuren en het online moeten zijn eens in de 24 uur. Waarvan dat tweede eeeeeecht geen big deal zou ziijn in mijn boekje.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook. Dat is eigenlijk op dit moment de grote vraag

Sony houd zich lekker stil terwijl MS de klappen opvangt maar het zit er nog steeds in dat de PS4 dezelfde restricties gaat krijgen

Dat zou op zijn zachtst gezegd kut zijn, maar dan is de keuze idd wel weer lekker makkelijk

wie de beste games heeft krijgt de voorkeur

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    En dan heb je ook nog de prijzen die voor sommigen (vooral studenten) doorslaggevend is. Als de Playstation 4 deze keer veel goedkoper is als de Xbox One, dan zullen veel waarschijnlijk voor de PS4 gaan!

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik denk niet dat die veel goedkoper zal zijn dan de ONE of misschien zelfs duurder.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat vermoed ik ook, Sony heeft al gezegd niet met verlies te willen verkopen

Nou doet MS dat normaliter ook niet maar wil SOny dan goedkoper zijn dan zou bij wijze van spreken de Kinect 2 meer moeten kosten dan de Eye toy en de extra kosten van het DDR5 geheugen plus de extra kosten van de betere GPU

dat lijkt me niet waarschijnlijk. Als er al een prijsverschil is zal je dat denk ik ook aan de inhoud van de bundels moeten kunnen zien. Denk niet dat er uberhaupt meer dan 50 euro verschil in prijs zal zijn

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik verwacht dat de PS4 duurder gaat worden dan de Xbox.

@ een aantal hierboven: 'zo erg zal het niet worden'. Ik vat dat niet helemaal, het feit dat ze überhaupt dit soort restricties mbt doorverkopen, online zijn, kinect verplichten. kinect altijd aan en ga zo maar door verzinnen is toch al gewoon dikke kut met peren? Het laat toch zien dat klant/gamer totaal niet centraal staat?

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    ....

Wacht nu eerst eens af op de E3 dat is over 2 weken, daarna mag je kinect en de XBOX One helemaal afbranden als je wilt. :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klopt, het is een en al belangen van de uitgevers van games en de andere content leveranciers (de amerikaanse kabelmaatschappijen en netflix en noem ze maar op)

software as a service tot en met

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina