[PC] Football Manager 2013

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 nov 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat is prijs nummer 3 met Ajax in Classic Mode. Kies bijna altijd alleen uitslag, maar mijn 4-4-2 en de aangewezen tactiek en instructies zijn gewoon goud waard. 2 maal de JC gewonnen en één maal de Eredivisie, met als concurrent in de Ere FC Groningen. :cool:

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Werkelijk alle standaard aankopen gedaan he! :cool: Haha, wel een mooi team hoor en goede resultaten! Swansea mooie club om mee te spelen, succes

Speel zelf met Rangers FC, inmiddels seizoen 2018/2019 net achter de rug. Tevreden over mn team en de talenten die eraan komen (regens). Het seizoen ervoor de Europa League met Rangers gewonnen. Meeste spelers in mijn team zijn inmiddels regens maar heb nog een paar ''echte'' spelers als Viktor Fischer, Paulo Dybala, Paul Pogba, Kondogbia, Leon Goretzka en Mats Daehli. Laatste seizoen dik geld over, de topclubs in Europa zitten allemaal achter mn talenten aan en verwacht ook deze zomerperiode voor ruim 50 mln te verkopen. De nieuwe garde staat alweer klaar!

Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  3. Seh

Seh Guest

Ik ben gisteren met FC United of Manchester naar de Blue Square Premier gegaan en ik word voor het begin van het seizoen een professionele club. :cool:

Met 5 punten voorsprong kampioen geworden.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Held! En ja, zijn vrij standaard aankopen maar niet allemaal hoor. :+
    Ik heb nu in de winterstop Gylfi Sigurðsson gekocht van Tottenham voor 8 miljoen. Is pas 24 jaar en heeft echt ziek goede stats. Enige probleem is dat hij ook in de rol van Michu speelt, dus vaak wissel ik hun af.

Zojuist heb ik trouwens mijn eerste prijs gewonnen; de Capital One Cup! Gewonnen met 1-0 van Man United wat met een B elftal speelde. Zij creëerde weliswaar 19 kansen en ik 3 maar toch. :p

5. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Mooie toch een prijs pakken, manier waarop maakt niets uit! Hoe is Michu in FM ?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Michu is wel oké, ik heb hem staan op voorgeschoven spelmaker (aanvallend). En hij is mijn primaire spelmaker. Heeft soms een dipje maar over het algemeen speelt hij aardig goed.

Niet zijn natuurlijke positie (achter de spitsen) maar doet het vooralsnog uitstekend.

edit: Die Kondogbia had ik in FM 2012 ontdekt, toen was het ook al een aardige speler. Schijnt in het echt nu gevolgd te worden door allerlei top clubs. :)

7. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Oh dat zijn aardige stats hoor! Ja Kondogbia afgelopen seizoen een paar x aan het werk gezien, prima speler. Met FM nog geen ervaring met hem, nog geen wedstrijd gespeeld. Heb hem als vervangers van Pogba en/of Goretzka gehaald die beide in de belangstelling van Arsenal en United staan.

Edit: Dat is ook het leuke aan FM he, je ontdekt wat spelers, paar jaar later zie je ze schitteren op tv.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker, dat is erg tof inderdaad. Ik ga er van de zomer alles aan doen om de Braziliaan Bernard binnen te halen, wat een cijfers en stats heeft die zeg.

Ik scoorde net dit doelpunt, wtf?
    [yt]J0r7YrzeYyI[/yt]

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ook nog de Manager van het Jaar award gewonnen. Manager van de maand dan weer niet, maar dat komt nog wel. Robert Maaskant was zelfs genomineerd. 8)

10. Seh

Seh Guest

Ik had deze bug ergens in het seizoen.
    3 doelpunten gemaakt (niet afgekeurd) en het stond maar 1-0 voor mij. :lol:

Uiteindelijk gewonnen maar wel vreemd.

11. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Hahaha, mooi doelpunt hoor;) Ik speel 2d dus zie dit niet al te vaak. Ja bernard heeft ook lekkere stats hoor, heb verder geen ervaring met hem.

12. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ja das lastig met Ajax he. \o/

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Manager van de maand bestaat niet in Nederland.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goh, als Frank de Boer coach word van Heerenveen misschien wel. :+8)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerst willen er allemaal spelers weg, nu willen ze allemaal blijven. Komt dit allemaal door die overwinning op Schalke 04? :+

Alderweireld, of hoe je daar maar schrijft, is wel weg straks. Aanbiedingen van o.a. Barcelona.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe heb je Wellington Nem zo goedkoop kunnen halen? Bij mij kost ie 20 miljoen 8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ha, heb met Ajax kennelijk ook een recordbedrag aan transfers betaald. 8.5 miljoen ofzo :+, maar heb wel 2 leuke spelers kunnen kopen voor dat bedrag. Ik hanteer een streng loonbeleid en daar is het bestuur heel blij mee, vandaar o.a. ook contractverlenging.

19. Seh

Seh Guest

Heb mijn game met Dordt opgepikt. Op dit moment gaat het slecht, na in het eerste seizoen te promoveren om vervolgens structureel mee te doen in de play-offs (top 6 elke keer) voor Europees voetbal sta ik nu na 10 wedstrijden op de 12e plek.

Wel krijg ik elke week aanbiedingen, Inter, Bayern, Ajax, Newcastle en nog een zooitje clubs willen mij hebben. 8) Ga weg ik wil met Dordt Champions League spelen! :+

Is voor de update, zat een clausule in zijn contract. Net als bij Adryan.

Na de update zijn die spelers niet meer te halen voor elke club.

20. Seh

Seh Guest

Dubbel postje omdat het kan.

Zojuist het seizoen 16-17 afgerond met FC Dordrecht. Na mijn promotie in 2013 elke keer meegedraaid met de (sub)top en steeds net naast een EL ticket gegrepen (5e op doelsaldo en dan verliezen in de play-offs bijvoorbeeld :'-(). Dit seizoen zou het moeten gebeuren onder leiding van aanvoerder Maduro ( :+) en mijn nieuwe rood harige Braziliaanse spits genaamd Rudinei. Maar het seizoen verliep stroef en uiteindelijk eindigde ik kansloos op een 11e plek op 10 punten van nummer 8 Vitesse.

Maar gelukkig heb ik alsnog Europees voetbal weten te halen door de beker te winnen. _O_ De lastigste tegenstander was ADO (die doorgegroeid zijn en nu een begroting hebben van 44 miljoen :eek:). Dit seizoen heb ik ruim 5 miljoen euro winst gemaakt, mede door het succes in de beker. Doordat ik een stadion heb laten bouwen moet er elke maand iets minder dan 500k opgehoest worden, maar dat is goed te doen met een succesje als dit.

Dit is mijn opstelling atm:

Volgend seizoen komen er 2 regens uit Zuid-Amerikanen richting het FC Dordrecht Stadium samen met Vilhena. Alle drie transfervrij overgenomen.

De meest spraakmakende regens zet ik even in een spoilertje:
    De spits die samen met Rudinei volgend seizoen voor de doelpunten moet zorgen:
    Buitenspeler die het moet gaan maken bij mij:
    Voor 1.2 (record aankoop voorlopig nog! :+) gekocht, spreekt alleen nog steeds geen Nederlands na 1 jaar. ;
    Dit super talent speelde al op zijn 17e in de basis bij Auxerre, maar was om de een of andere reden in het bezit van een aflopend contract. Gelijk gratis opgepikt in 2015. Aan hem ga ik gigantisch verdienen. :D
    Verdedigende middenvelder die ook nog eens een aardige trap heeft.
    En dit talentje is de beoogde speler die naast Elyounoussi moet komen te spelen:
    En dan nog mijn (enige) pareltje uit de jeugd, gelijk bij de eerste toetroom van talenten zat hij er tussen:
    Ik heb tot nu toe alleen voor Rudinei een bedragje betaalt, de rest is transfervrij.

Deel Deze Pagina