[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15

Is dit legit?

Op Gamespot wordt overigens momenteel bijgehouden waar mensen voor kiezen.. of de kaart is bugged of het ziet er niet goed uit voor de Xbox One.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Echt he! Playstation fan boys... _0/_0/_0/

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yup, echter de effecten van het gebruik van esRAM op het intern geheugen is niet zichtbaar in dit overzicht.

Feit blijft wel dat de PS4 iig krachtiger is. Maar het blijft afwachten in hoeverre je dat gaat zien.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Iets te makkelijk om het alleen daar op af te doen. Er zijn gewoon een boel mensen teleurgesteld in wat MS tot nu toe heeft laten zien. Dat er meningen tussen zitten die gebaseerd zijn op dingen die nog niet bevestigd zijn ga ik helemaal niet ontkennen, maar het is gewoon wel zo dat die presentatie niet iedereen is bevallen en dat maakt het niet automatisch een groep ps fanboys.

5. Seh

Seh Guest

Een nieuwe Halo, Fable en 2 of 3 vette nieuwe IP's (Epic komt sowieso nog met wat dacht ik) en ik ben tevreden. :+

Op de een of andere manier vind ik de IP's van Sony van de PS3 wat minder, terwijl die toch ook heel populair zijn. Games als Uncharted, Killzone, Little Big Planet trekken mij allemaal niet. Enige IP waar ik zo snel op kan komen die ik wel leuk vind is Little Big Planet.

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Oke, en niemand is blijkbaar teleurgesteld in PS4? Heeft ook veel nadelen.. =(
    Sowieso komt er een XBOX One bij mij in huis! Ben al expres naar XBOX 360 gegaan, omdat de controller 1000x beter in je hand ligt en speelt lekker.
    Fuck, nu kom ik als een Xbox fanboy over haha. :+

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dan ben je toch fanboy? Niks ergs aan! :cool:

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

What could it be?

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat zie je toch...

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ho, dat zeg ik niet he. Maar zo het nu lijkt wel minder mensen die teleurgesteld zijn in de PS4 dan in de One. Wat ook een beetje telt met een lijst als dat is dat de One nu zeker hot-topic is.
    En misschien veranderd de hele zaak weer als er meer info bekend is met de PS4 (2nd hand enzo) en na de E3. Maar meningen worden gebaseerd op wat mensen nu weten of horen.
    Voor mij is het makkelijk, ik ben niet merk gebonden, het gaat mij om de games. Dus in dat opzicht kijk ik wat de nieuwe consoles te bieden hebben en waarin ze mij beperken. En op dit moment wint de PS4 daarin meer bij mij. Maar goed, ik ben niet enorm positief over de One, maar ik ga hem ook zeker nog niet afschrijven.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet helemaal , door de EsRam cache moet dat linker balkje van de X1 ongeveer naar 100Gb/s

Maar deze stats zeggen niet alles. Zo groot als het verschil hier lijkt is het niet (maar het is er wel).

Dit plaatje is natuurlijk gemaakt om het zo groot mogelijk te laten lijken

Fable Cloud powered MMO achtig ding!

Krijgen we eindelijk die persistent groeiende wereld die ons 10 jaar geleden beloofd was :+

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik mis een clown gezichtje bij je bericht :)

Wat voor game zou het kunnen zijn? Het is een teaser van Leeuwenhoofd.

http://www.oxm.co.uk/54726/xbox-one-is-a-games-machine-first-and-foremost-says-acti-boss/

Maar ja...uiteraard zegt Activision dit. Ze zouden eens zeggen dat het geen game console is, haha. Toch wel nice read.

Ik ben zelf niet zo weg van MMO, ik mis altijd een echt goed uitgewerkt combat systeem en een wereld die echt levendig is. Ik vind dat bij games als WoW echt niet. Het is dan wel gelijk één van de weinige MMO's die ik echt heb gespeeld. Het is mogelijk dat we Lionhead's game al gezien hebbne op dat dashboard plaatje.

Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tamagotchi voor op de Xbox One? :cool:

14. Seh

Seh Guest

Lionheads Golden Egg

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Acti moet na die lelijke demo even zn mond houden

Wat zeggen DiCE en 4A games? Die maken in ieder geval wel cutting-edge shooters :+

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    @BigKabuto
    Hehe ja sorry die waren op voor vandaag. :9
    Nee maar een nieuwe game van Lionhead kijk ik wel naar uit, zolang het niks met Kinect te maken heeft.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Black & white O-) je beest bitchslapen aan de hand van de Kinect?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Black & White 3 had natuurlijk al lang en breed voor de Kinect gemaakt moeten zijn.

Dat is het perfecte voorbeeld van een core game die met motion controls zou kunnen werken, we kunnen alleen maar hopen dat zij dat ook vinden en dat IP nog niet vergeten zijn

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Daar ben ik het wel mee eens. Alle twijfel e.d. die ik heb over de One terzijde ik ben nog steeds van mening dat een goed werkende kinect zeer tof zou kunnen werken met een RTS of Godgame. Dat was ook iets waar ik erg op hoopte toen kinect voor het eerst geintroduceerd werd, jammer alleen dat het eigenlijk dergelijke nauwkeurigheid (die nodig is voor een RTS) niet aan kon. Maar misschien is het nu wel iets wat tot de mogelijkheden behoord en dat zou enorm tof zijn.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een andere game die ik btw ook wel met kinect zie werken (grotendeels, menus e.d zullen dan anders moeten) is Viva Pinata

benieuwd of we die franchise ook nog terug zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina