Ik ben vanmiddag met wat vrienden naar de tentoonstelling gegaan. Het is best geinig om wat kleding en spulletjes uit de serie te zien. En ik heb natuurlijk een (slechte) foto van mezelf op de troon
Nee, bedankt Het is niet heel groot nee. Na zo'n 25 minuten ben je er wel doorheen. Maar ik vond het toch wel grappig om even te zien. En de locatie (een kerk) was er echt goed voor gekozen. Ik moest zo'n 10 minuten wachten totdat we de tentoonstellingszaal in mochten. Binnenin was het redelijk druk, maar niet zo erg dat je je er echt aan ergert. Voor de Iron Throne stond wel een redelijk rijtje wachtenden, dus je kon niet even rustig meerdere foto's kan maken.
Wil er misschien morgen even na werk langshoppen, maar nu ik zie dat er echt lange rijen sta heb ik twijfels. Vind het eigenlijk meer gewoon grappig even wat dingen te zien, ik ben niet een dergelijke fan ala 'comic-con' om er echt een uur voor in de rij te staan. Nog meer mensen ervaringen, was de rij toeval of hebben meerdere van jullie dezelfde ervaring ermee gehad?
Vanmiddag toen ik er langs kwam was er geen rij, volgens mij zijn de openingstijden nu ook wat beter de aankomende dagen dacht ik.
Ik ben vorige week zaterdag geweest, de eerste dag. Heb anderhalf uur in de rij gestaan en het was zo druk dat de rij voor de Iron Throne al binnen 5 minuten gesloten werd. Heb dus ook geen foto kunnen nemen Maarja dat was alleen omdat het de eerste dag was I guess. Als ik zo verhalen hoor over rijen van 10 minuutjes ga ik denk ik nog wel een keertje langs, dat is die foto me wel waard
Daar gaat het om toch :b: Alleen ik blijk dus ned stark's hoofd compleet gemist te hebben die hing daar boven de kostuums van de lannisters
Die heb ik ook totaal niet gezien . Een vriend had hem wel gezien, dus hij was er was er blijkbaar wel. Nadeel was trouwens dat het zo druk was dat er een rij in het midden van de hal stond voor de Throne foto. dus Lannister deel heb ik helaas niet zo goed kunnen zien.
Staat hier tussen. http://www.ad.nl/ad/nl/4564/Nederla...Zitten-op-Iron-Throne-bij-GoT-expositie.dhtml
REMINDER: There will be no new episode airing tonight. Watch a preview of the next episode of Game of Thrones, airing June 2, only on HBO.
Maar beter ook. Ik heb nu tentamenweek en ik moet morgen echt nog even goed leren. (Ja, ik ga nu weer van xbw af )