Inderdaad, aan die had ik nog niet eens gedacht. Leuke spellen (party game dan iets minder), die zou ik ook graag terug zien.
Kleine poll op Battlelog. PC natuurlijk master race. Maar Xbox en PS dichtbij elkaar, waar de PS4 zoals nu met de PS3 een kleine overhand heeft. Door de DLC. Wat volgens mij gaat switchen naar Xbox met de EA deal.
Kinect is geen ramp als het maar gewoon een 'better with Kinect' titel is. Dus dat je dan voicecommands krijgt of hooguit zelf moet aanvoelen, maar dat liever met de controller. Of lekker de boel optioneel houden. Zou mij niet verbazen als dit: Of dit: De lionhead title is. Vraag me ook echt af wat dit is, tis van Rare iig:
http://www.gamekings.tv/videos/evdwv-over-xbox-one/ Aardig itempje dit keer, vaak is Gamekings wel kut maar wel een leuke samenvatting en hoef je niet zoveel (bij) te lezen.
... ik zeg het nogmaals. Leuk dat grafische geheugen van de PS4. Echter heeft dat een nadeel. Voor zover ik gelegen heb een groot nadeel. De processen die normaal gesproken zo behandeld kunnen worden kunnen nu langzamer verlopen. D'r zit een verschil in DDR en GDDR. GDDR = Processor / Grafisch ( dus het systeem en graphics ). Wat dit KAN betekenen ( en wil niet zeggen dat het dat ook gaat doen ) is dat het geheugen dus 2 dingen in één keer moet gaan bereken. Geen probleem voor GDDR5 natuurlijk maar het kan de boel dus gaan vertragen. Zoek het is een keer op. Word schijtziek van die grafieken
The principle differences are:?DDR3 runs at a higher voltage that GDDR5 (typically 1.25-1.65V versus ~1V)?DDR3 uses a 64-bit memory controller per channel ( so, 128-bit bus for dual channel, 256-bit for quad channel), whereas GDDR5 is paired with controllers of a nominal 32-bit (16 bit each for input and output), but whereas the CPU's memory contoller is 64-bit per channel, a GPU can utilise any number of 32-bit I/O's (at the cost of die size) depending upon application ( 2 for 64-bit bus, 4 for 128-bit, 6 for 192-bit, 8 for 256-bit, 12 for 384-bit etc...). The GDDR5 setup also allows for doubling or asymetric memory configurations. Normally (using this generation of cards as example) GDDR5 memory uses 2Gbit memory chips for each 32-bit I/O (I.e for a 256-bit bus/2GB card: 8 x 32-bit I/O each connected by a circuit to a 2Gbit IC = 8 x 2Gbit = 16Gbit = 2GB), but GDDR5 can also operate in what is known as clamshell mode, where the 32-bit I/O instead of being connected to one IC is split between two (one on each side of the PCB) allowing for a doubling up of memory capacity. Mixing the arrangement of 32-bit memory controllers, memory IC density, and memory circuit splitting allows of asymetric configurations ( 192-bit, 2GB VRAM for example)?Physically, a GDDR5 controller/IC doubles the I/O of DDR3 - With DDR, I/O handles an input (written to memory), or output (read from memory) but not both on the same cycle. GDDR handles input and output on the same cycle.The memory is also fundamentally set up specifically for the application it usesystem memory (DDR benefits from low latency (tight timings) at the expense of bandwidth, GDDR5's case is the opposite. Timings for GDDR5 would seems unbelieveably slow in relation to DDR3, but thespeedof VRAM is blazing fast in comparison with desktop RAM- this has resulted from the relative workloads that a CPU and GPU undertake. Latency isn't much of an issue with GPU's since their parallel nature allows them to move to other calculation when latency cycles cause a stall in the current workload/thread. The performance of a graphics card for instance is greatly affected (as a percentage) by altering the internal bandwidth, yet altering the external bandwidth (the PCI-Express bus, say lowering from x16 to x8 or x4 lanes) has a minimal effect. This is because there is a great deal of I/O (textures for examples) that get swapped in and out of VRAM continuously- the nature of a GPU is many parallel computations, whereas a CPU computes in a basically linear way.
Was dit al bekend? http://www.polygon.com/2013/5/24/4361974/the-xbox-one-can-talk-to-you-will-feature-remote-play Dat take-over moet er haast wel in zijn gebracht na het PS4 event.
Ok ik heb dat even gelezen en begrijp het gedeeltelijk, haha. Maar wat is nou de voorlopige conclusie/verwachting van die bron? Het stukje van Leis, that is. Dit al bekend over used games?
Poeh, ik stoor me altijd zo aan alle taalfouten en scheldwoorden. Was voor mij weer genoeg Gamekings voor een jaar.
Haha, heb dat ook wel ja. Maar ik vind items als dit die het een beetje samenvatten wel handig, dan blijft het ook wat beter hangen.
Zondag kwamen we het tegen tijdens het zappen bij wat maten thuis. ''Zo dat is een mooie dame' en toen was het snel weer zappen, inderdaad geen bijster goed programma.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/600693/1/1/100/microsoft-wil-kijken-naar-tv-programma-s-belonen.html Oké that's it. Ik stap nu echt over op de PS4. :{
http://frontpage.fok.nl/nieuws/600693/1/1/100/microsoft-wil-kijken-naar-tv-programma-s-belonen.html Ik zie even niet de engelse bron...maar dit hier, is eng. Heel erg eng. Niet omdat je punten krijgt voor het kijken van een tv serie...nee omdat M$ bij gaat houden wat je kijkt, hoe je kijkt, wanneer je schikt, waneer je ontspannen bent, met hoeveel mensen je bent etc. Waar dit bij mij op neer komt is dat M$ data gaat verzamelen en zijn xbox gebruikers als groot markt onderzoek gaat zien. En natuurlijk niet te vergeten dat M$ deze date gewoon gaat door verkopen.
Dit lijkt mij ongeloofwaardig, dan krijg je van de winkel een code mee om je game te activeren? Terwijl je hem zelf ook gewoon met een fee kan activeren? Lijkt me gewoon niet logisch.. Wat mij het meest opviel was dat er niks gezegd werd over used-games, dat is voor mij echt een dealbreaker. Dit bestaat allang, maar wordt alleen in amerika gedaan, eerst maar kijken of ze dit ook in NL willen introduceren.