1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]



     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Paar vraagjes:
    - Hoe verwijder ik contacten in de Skype app? Zie helemaal nergens contactpersoon verwijderen oid. Ook niet als ik met rechtermuisknop op de betreffende contactpersoon klik.
    - Hoe voeg ik een mailadres toe met domein student.uva.nl in de Mail app van Windows 8? Heb IMAP settings al geprobeerd en shit werkt niet.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hater! () in plaats van [] gebruiken :mad:

    :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ik moest even dubbel checken wat je bedoelde maar idd helemaal verprutst! :+
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb sinds een paar dagen de HP Envy X2 en moet eerlijk toegeven dat Windows 8 toch echt wel ff lekker werkt op een touchscreen _O_

    Heb alleen iets heel aparts, de Avatars in mijn vrienden lijst inclusief mijn eigen hebben geen gezichten..8) Iemand enig idee? Stoor me er matenloos aan


    Edit: zo dus [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]wsHGVMzTLV0&[/yt]

    Volgende week bestellen :cool:.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zeker nice, als ik het geld had dan had ik er ook zeker een gekocht voor mijn werk voor presentaties, maar ben even aan het sparen voor de vakantie.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht tot donderdag, dan ga ik 1 halen. :)

    Voor werk/games/tablet! Lijkt me een heerlijk apparaat, zeker voor tekenen i.c.m. photoshop.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies het is echt een groot + punt van de Pro dat je al je programma's er gewoon op kan draaien. Ik zit zelf in de grafische branch dus dit is voor mij echt de ideale combi. Handzaam/compact maar toch krachtig en hij ziet er echt prachtig uit qua design. Ik wacht tot na de vakantie en dan ga ik maar eens kijken!
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels is de wintab update/driver er ook, dus Photoshop werkt ook prima met pen op het toestel. Momenteel is het probleem met de Surface Pro dat mensen het zien als een laptop of een tablet, terwijl het een heel eigen device is.

    Ik kan gewoon relaxed op de bank zitten tekenen, of ik zit aan de keukentafel te werken. Daarnaast kan ik gewoon m'n 360 controller erop aansluiten, steam installeren en we kunnen los met bijna alle games. (pref 2D / oudere games)

    Het lijkt me zo'n tof apparaat, ik kan niet wachten!
     
  11. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik op me werk W8. En ik moet zeggen dat het wel relaxt werkt. Ten opzichte van W7 wat we hiervoor hadden. De metro indeling ziet er iig wel snappy uit. :p
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Surface Pro besteld :cool: morgen binnen!

    Vanavond ff opzoek naar een touch/type cover :eek:
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    lol jij hebt echt geld teveel! :p Maar gaaf ben benieuwd naar je bevindingen met de Surface Pro, hopelijk eind dit jaar heb ik er ook een! Eerst maar eens sparen voor mijn wel verdiende vakantie in augustus hehe!
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De Surface Pro is volgens hetzelfde principe als m'nHp Envy 2X (Win8 afneembaar toetsenbord+trackpad) en het werkt echt super lekker, snap dan ook echt niet dat mensen nog zitten te ploeteren op zo'n gare iPad of Android terwijl je op je tablet ook gewoon alles kan, ALLESCH!
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ssst, heb m'n vakantie geld binnen O-). Ma'ja dure dagen zo, telefoon + surface pro.

    Moet nog even opzoek naar een mooi blue-tooth muisje (scheelt weer een USB poort)

    En dit was voor de komende tijd ook m'n laatste grote pats :+.

    Overigens ben ik nu wel benieuwd naar de smart-glass functionaliteit, en vooral wat voor harmonie ik zal krijgen met de Xbox One.

    Ik zal ff kijken of ik wat foto's kan maken met m'n nieuwe telefoon :cool:. (morgen)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha zijn wel mooie bestedingen van je vakantie geld dat is waar!

    Ik heb gisteren ook wat foto's met me phone gemaakt zal straks eens kijken hoe dat eruit ziet op groot scherm de kwaliteit ben benieuwd!
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Startknop terug ( :emo: ) zonder klassiek startmenu ( :emo: :emo: ). Weggegooid geld die ontwikkeling.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Idd :emo:

    En maar blijven vast houden aan je Metro shizzle op desktop computers :x

    Behalve Willem en Nightbringer wil niemand die shit op z'n PC volgens mij :+
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013

Deel Deze Pagina