Met een capture card zou ik er niet een cameo van de figures erin verwerken! Maar nu we langzaamaan richting next-gen gaan moet ik toch echt gaan kijken voor een HDMI card. Zonde dat die ondingen zo duur zijn.
159 valt mee toch. Eerst waren ze duurder, plus heb je wel een capture card nodig voor next gen? Zit er toch ingebouwd
Ja, die wat ik nu heb was oorspronkelijk 200 piek, dus die van nu zijn wel wat goedkoper, maar blijft toch flink wat geld. Ligt er aan wat de mogelijkheden precies zijn met die ingebouwde recording dingen. Kwaliteit? Kan ik exporteren naar mijn HDD? Hoe lang kan ik opnemen? Dit is persoonlijker!
haha volgens mij kon de PS4 iets van 10 minuten opnemen, en dan moet het sharen met bijv facebook. Bij de xbox one is daar volgens mij niets over gezegt. Alleen door foto's zien we die knop zitten.
Of... gewoon iemand?! Niemand anders wat de game heeft gekocht? Heb het sinds mijn vorige posts niet meer gespeeld. En verrek, ik ben nu al vergeten hoe de combo's gingen (die 2 wat ik van buiten wist). Mijn brein werkt als een zeef. Het helpt ook niet dat ik nu Tekken Revolution zit te spelen, wat weer een heel andere stijl heeft dan P4A. Ik maak het mezelf alleen maar moeilijker. (maar gratis games zijn natuurlijk niet goed te weerstaan)
@ de 2 mensen die de game wel hebben (die hopelijk wel antwoorden ) HOE moet ik continue gebruiken in Arcade mode? Kom ik bij het laatste gevecht, ga ik dood. Natuurlijk. De eerste keer, een paar weken terug, drukte ik op start maar werd ik terug gegooid naar het character select. Dat wilde ik niet! Deze keer laat ik de timer doorlopen, en ook nu kom ik terug bij het character select. Hoe moet het dan?! [noparse][/noparse] Wat een verspilde tijd! Peter? Nachtbrenger?
Niet dood gaan is de beste remedie. Tja had je het spel maar op het juiste systeem moeten kopen hoor, dan had ik je kunnen helpen. Bij mijn weten gaat ie bij die timer altijd terug naar character select. Dit is overigens redelijk standaard fighting game behaviour. Ik kan zo snel niet een vechtspel bedenken wat bij 'continue + timer' niet naar character select gaat als je op start drukt.
Maar, er is dus geen continue? Waarom staat dat woord er dan? Om mij te trollen? Ik verwacht dan verder te kunnen gaan en dat gevecht opnieuw te kunnen doen! Je weet wel... 'continue' Niet afgaan is geen optie. Nou ja, bij mij niet. Trouwens; of Tekken is gemakkelijker, of ik ben er beter in. Daar win ik zeker 50% van mijn online matches tot nu toe. En graaatttissssss. Vicill, interesse in P4A?
Egh que? Je gaat toch gewoon verder waar je was nadat je weer een/jouw character gekozen heb? Aah, je speelt zeker vaak met Eddie?
Nee, ik speel tot nu toe met... uhm... ehh.. lol, ben de namen vergeten, net nog gespeeld *start Tekken op* Ok; Alisa en Asuka. Veel anderen nog niet geprobeerd, maar als ik een online match win dan ga ik er altijd wel even mee door. Want als ik ermee weet te winnen moet dat character wel goed zijn! Eddie zit er of niet in of heb ik nog niet unlocked. Maar het mooie aan Tekken is dat ik hier beter word gematched met mensen van mijn (lage) niveau. Persona moet ik te vaak tegen A spelers terwijl ik F------ ben. Dat helpt met het online speelplezier. En nee, ik koos weer opnieuw Yukiko en moest weer beginnen bij de eerste match.
Tekken revolution nog niet gespeeld. Maar meestal zit Eddie of Christie er wel in. Ik speel het liefst in Tekken met Paul, Kazuya, King (als ik er weer voor ga zitten tenminste) en nog een stuk of 3-4 waar ik nu de namen niet meer van weet. Dat je ermee weet te winnen wil niet zeggen dat het een goed character is, dat ligt voor een flink gedeelte ook aan jouw tegenstander. Eddie/Christie zijn b.v heel makkelijk op te pakken en met een beetje buttonbashen zijn er hele spectaculaire moves uit te gooien. Leuk en er valt ook mee te winnen als je tegen een onervaren iemand speelt. Een wat meer ervaren gast sloopt ze. King is geen makkelijk figuur om op te pakken, maar het is nog steeds een top tier character. Ok, dat is vreemd. Dan zou ik het even niet weten. Andere knoppen e.d. geprobeerd?
Toen werd volgens mij de countdown alleen versneld. Morgen nog eens proberen dan maar (maar dan op easy, ik blijf niet bezig) Nee, natuurlijk betekent het natuurlijk niet dat het gelijk een goed character is, maar zo denk ik wel te vaak. 'Ik win ermee? Top, dan is dit HET personage voor mij! ' Want ik speel ook altijd met de gedachte dat niemand slechter is dan mij, dus winst = goed teken. Er is ook geen trainingmode waar ik op mijn gemak een feel kan krijgen van alle characters. En aangezien alles via Battlecoins oid werkt houd ik het al snel bij wat werkt. (of iig lijkt te werken) Wat ik eigenlijk wil is iemand met een beetje snelheid. Ik kan nooit goed omgaan met lompe, trage personages. Vandaar dat ik gelijk ging voor de vrouwtjes. Ik weet niks van Tekken, maar als ik zo kijk naar hun bouw dan dacht ik dat die wel het snelst zouden zijn.
Snelheid is een goede troef binnen tekken. Alleen let op met characters die kunnen counteren (b.v Paul). Het nadeel wat ze vaak hebben is een tekort aan reach. Dit is ook één van mijn favorieten toen ik nog veel met hem speelde kon ik echt iemand gewoon overpoweren. Net zo lang iemand in blokken duwen tot ik er op de één of andere manier doorbrak. Puur offensive character.
lucky you, die zit in de game. Niet gelijk trouwens, je moet hem eerst unlocken. Er was een online match waar ik lekker op weg was naar de winst (best of 5, ik had er al 2 gewonnen), maar opeens werd Kazuya opeens een of ander demonen monster en hakte me gewoon eventjes 3 keer achter elkaar in de pan. Godver. Toch maar eens de move list bekijken om te zien of ik ook zoiets kan. Het lag natuurlijk ook aan de skills van de speler, maar de vervelendste tegenstander vond ik eigenlijk nog Jack. Die had nog net geen 2 perfects tegen mij (Law is ook irritant) Maar als ik mijn tegenstanders tot nu toe zo bekijk heb ik er geen kunnen ontdekken wat er bovenuit springt qua snelheid. Al zijn sommige wel overduidelijk traag. Maar er zit geen variant van Zack/Christie (DoA) in.
Ok, kleine tip alvast... Gezien die lijst.. Pas op voor Steve Jack kan ook een gevaar zijn, enorme damage output. Veel reach en lang niet zo sloom als hij lijkt. Best een aardige character lijst. Zijn eigenlijk allemaal wel goede personages.
Ik heb er altijd zoveel bewondering voor als ik de pro's zie. Hoe snel die kunnen inschatten of ze moeten blocken, springen of wat dan ook. En natuurlijk zonder problemen de moeilijkste combo's uit hun mouw schudden. Pff. Dan ben ik al blij als ik met veredeld button mashen een enkele match weet te zinnen. Dan zit ik als een klein kind te juichen. Wat doet die Steve dan? Kan ik beter ergens in een hoekje gaan blocken? (al win ik daar natuurlijk ook niks mee, haha) Maar als je die lijst zo bekijkt, denk je dan dat die 2 waar ik nu speel erg ongeschikt voor mij zijn of moet het wel lukken?