Rare's grote geheime game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 mei 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als er een ding is wat ik van Lionhead wil is het niet Fable, maar BC.
    Eventueel Black & White 3. Maar liever BC.

edit: ja, beetje offtopic, maar ik zag Fable weer genoemd worden :p

Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou KI niet erg vinden, maar dat is meer de 'gamer van de SNES/N64 tijd in mij' om het maar zo te zeggen, die dat graag wil terugzien. Maar ik ken mezelf maar al te goed, een fighter leg ik na een tijdje toch weer weg en online spelen zal ik niet veel doen. Ik heb echt VEEL liever een RPG of action/adventure van Rare dan.

Hoe dan ook hoop ik dat die pics geen placeholders zijn. Ik wil dat dit een fucking epische RPG blijkt te zijn :D

Het is een kleine pic, maar als dat in-game is, is dat prettttyyyy!

Zelfs niet als het in de stijl en setting is van die pics die jij postte. Dat de combat een mega overhaul heeft gekregen en dus echt bad-ass aanvoelt en niet zo ziekelijk simplistisch? Ik zie dat wel zitten hoor :D

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil een KI, en RPG wil ik Witcher 3 als launch game. Klaar

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien, het is niet alsof ik Fable gelijk zou afschrijven, maar ik heb gewoon liever BC. :p

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, ik heb er zelf echt vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen op de E3. Dat MS iedereen letterlijk van de stoel weet af te blazen._O_

Hehe, vond kinect sports ook een aardig leuke game em ook mee gelachen.
    Ik denk dat " Kinect sports " is gemaakt om te kijken, wat kinect allemaal in zijn mars had. Uiteindelijk komt er ooit wel weer een nieuwe (Kinect sports) Maar ik verwacht niet dat dit de Rare's grote geheime game is. :+

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies! En al die sites die nu alleen maar klagen dat de XB1 geen gameconsole meer is, dat ie ineens allemaal denken...oh shit. En alle andere mensen die twijfelen ook. Ik zie het een hele brute E3 worden. Zeker na wat MS zei over dat ze de controller niet van je zullen afpakken. Veel games heb je gewoon de controller en Smartglass en/of Kinect zorgt voor een extraatje.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ha ja ja.. De negatievelingen moeten niet zo op geruchten afgaan en de E3 afwachten en de positievelingen maken het nu al een brute E3 voor MS. Jullie moeten net zo goed afwachten als 'wij' :b:

Het enige waar ik wel op hoop met deze Rare game is 'laat het alsjeblieft geen Kinect Sports zijn' dat zou imo echt een enorme afgang zijn.
    Zelf hoop ik toch wel op een KI of Kameo

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel juist te zeggen, dat ik hoop dat alle mensen die eerst zo uitkijken naar de nieuwe Xbox en toen minder ernaar uitkeken....door de E3 wat happier worden weer door games. Ik verwacht gewoon een goede E3. Zeker met het lijstje van bevestigde exclusives tot zover.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Waarom hebben mensen zoveel met Kameo? Vond dat 1 van de matigste games van Rare.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....spoel je mond met prikkeldraad!:mad:

Kameo was en blijft een heerlijk game. Soort game waarvan er best meer op de 360 van hadden mogen komen.

Als Kameo 2 er komt, is dat een grote plus voor mij aan de kant van MS.

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De sfeer, de verschillende wezens die ieder hun eigen voordelen hebben wat ook leuke gameplay oplevert en hier zou Rare nog een stuk op kunnen voortbouwen (in K1 was het wat te beperkt imo). Kameo was verder ook geen regelrechte klassieker imo maar er is wel heel veel potentie voor en de game heeft door de overgang van GameCube naar Xbox naar Xbox 360 wat geleden en vooral in de latere stadia van de game merk je dat het ook nog eens gerusht werd voor de release van de 360. Dus daarom zou ik graag een nieuwe poging van Rare zien ;)

Bovendien is er al ontzettend veel werk voor Kameo 2 verricht in het verleden dus veel van het framewerk voor een vervolg ligt al klaar.

Dit is trouwens nog een interessant interview met de grote man achter Conker The Squirrel: Chris Seavor.
    http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-22-the-man-who-made-conker-rares-most-adult-game

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ah voor iedereen is het gewoon nog afwachten en die opmerking moet je ook niet al te serieus nemen. Kijk ik hoop ook dat MS gaat vlammen en dat ze een boel van mijn reserveringen ten opzichte van de One wegnemen. Het is niet zo dat ik die console perse niet wil kopen, alleen op dit moment zijn er teveel haken en ogen aan de One voor mij.

Egh auw.. zo dan :+

Ik hou nog wel van je hoor Nuclear... Ondanks dat die opmerking over Kameo totaal niet terecht is ;)
    Kameo was voor mij een verrassing. Ik denk dat de meeste negativiteit komt doordat men een nieuwe Banjo, Conker, e.d verwachtte en dat was het gewoon niet. Het is niet het beste spel wat Rare gemaakt heeft, maar 'matig' doet het ook tekort.

13. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vonden jullie eigenlijk van Grabbed By The Ghoulies? Ik heb de game destijds meteen bij launch gehaald en ik heb er toch wel van genoten :D Het was dan geen AAA game maar toch is het imo één van de leukste games die ik op de Xbox gespeeld heb. Ik kon de game iig wel waarderen.

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik bedoel niet matig, maar meer matig als je kijkt naar de rest van de games die Rare heeft gemaakt, zeker op de Nintendo consoles.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop wel dat ze niet deze richting op gaan / zijn gegaan

Kameo moet niet realistisch zijn. :mad:
    Heb helaas alleen de demo gespeeld, maar die smaakte zeker naar meer.

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Vergeleken met de oude banjo's is het een kwalitatief minder spel. Maar zelf vind ik Kameo dan wel weer beter als Nuts and Bolts.

Grabbed by the ghoulies was ook een vermakelijk spel, alleen zit ik dan zelf niet echt te wachten op een vervolg. Dan veel liever Kameo 2

edit;
    Hier ben ik het mee eens, Kameo moet dezelfde stijl houden, iets strakker, wat meer detail, mooier, maar wel hetzelfde.
    Op die plaatjes is ze net Lara Croft die verdwaald is in een ander spel

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die Banjo artworks zijn gereleased door wie?

Edit: Oh wachte effe staan meerdere titels op

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of juist wel Dulle. Ik zie op zich een cartoony of 'realistische' Kameo echt wel zitten. Waarom is die eigenlijk gecanned in the first place?

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, volgens mij worden 90% van Rares projecten nooit afgemaakt. Perfect Dark, Kameo, die jagers game en weet ik veel wat nog meer.

*Een* game in die stijl zou ik niet erg vinden, maar een Kameo in die stijl zou ik vreselijk vinden. Kameo is gewoon cartoony, sprookjesachtig. Realistisch doen ze maar ergens anders.

Ik heb vluchtig die medleys op YT gegooid. Voor als iemand even zin heeft in wat Kameo deuntjes.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het zou wel een totaal andere vibe geven aan Kameo, maar....ziet er toch wel lekker uit dus echt negatief kan ik er niet over zijn.:9

EDIT: Kutzooi Dulle, nu krijg ik weer zin om die game weer eens op te starten. Ga dat ook doen ook.
    Morgen dan, kijken of mijn dochter dit kan spelen, die zal dit ook wel tof vinden. Moet volgens mij wel lukken, als ik ze bezig zie met Lego City.:thumbs:

Deel Deze Pagina