1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het zo gaat werken. Dan weet ik bijna zeker dat het op de PS4 ook komt samen met geen disc meer nodig hebben. Want ontwikkelaars gaan opeens geld zien van de tweedehandse markt dat ze dat ook graag van PS4 games willen zien. EA en het schrappen van online pass en niet supporten van de WiiU is een hele grote hint. Waarschijnlijk doet de WiiU dat dus niet. En was dat ook een van de reden van het afscheid tussen die twee.
     
  2. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die voor de andere console ga dan deze generatie omdat ik eens andere exclusives wil spelen? :+
    Het interesseert me eigenlijk niet zo heel veel wat ze allemaal kunnen en wat niet. Ik heb de Xbox 1 gehad en daarna de 360 (en voor de Xbox 1 de Playstation 1) en ik ga nu voor de PS4 omdat ik weer eens andere exclusives wil spelen dan Halo/Gears of War/Forza/PGR; die ken ik nu wel.
    Heb er spijt van dat ik geen PS3 erbij heb gekocht want Uncharted, Ratchet & Clank, Jak & Dexter en Killzone lijken me allemaal stuk voor stuk super vette series. Maarja, om zo dicht bij de nieuwe consoles nog een PS3 te kopen...
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er komen 8 nieuwe nieuwe nieuwe (3 keer zodat het duidelijk is) exclusives naar de Xbox one.

    8 nieuwe dus.

    Of het nou goede games zijn, dat zien we op de E3.
     
  4. solideric

    solideric Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Das altijd een probleem, je wil zoveel mogelijk spelen, maar kunt gewoon niet alles kopen...maar goed dat veel titels zowel voor xbox als playstation verkrijgbaar zijn. Als ik voor mijzelf spreek dan wacht ik het nog een jaartje of 2 af. Eerst maar eens kijken hoe alles verloopt. Ben trouwens nog super tevreden over mn 360.
     
  5. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Maar durf je er ook je handen voor in het vuur te steken dat 80% daarvan geen kinect & kiddy zooi zullen gaan zijn?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wel. Zullen heus wel een paar Kinect zijn maar meerderheid zullen zeker "gewone" games zijn. :)
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja als het 80% zou zijn dan hou je nog steeds 2 goede nieuwe games over. + Forza Motorsport 4 = 3. Tot nu toe heeft PS4 ook maar 3 exclusives.

    Ik denk dat er 4 kinect en 4 normaal gaan zijn. En dan heb je nog 7 sequels exclusives erbovenop waarvan er ook wel 3 leuk gaan zijn verwacht ik.
     
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er echt zoveel mensen die denken dat Kinect waardeloos is voor gamen? Kinect-only games zijn misschien niet helemaal je ding, maar de mogelijkheden om het als extra er bij te hebben zijn interessant.
    Nu ontwikkelaars er op kunnen rekenen dat iedereen een Kinect aangesloten zal hebben, kun je veel meer integratie verwachten. Denk aan een beweging om een menu tevoorschijn te halen ofzo, kleine dingetjes.

    En tijdens de XboxReveal hebben ze laten zijn waar toe hij in staat is qua tv mogelijkheden. Dat we erop kunnen gamen weet iedereen al en dat hoeft ook niet te laten zien worden op een Reveal vind ik. Wacht gewoon nog even twee weken op de E3 om te zien wat voor games er allemaal voor komen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben nu Quantum Break, Black Tusk titel, Respawn titel en Ryse wat niet meer een Kinect Only titel meer is.
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kijk eens aan we hebben nu dus al meer core exclusives dan PS4. Haat aan PS4 uuuuuh :+
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik heb gelezen dat kinect + Controller nu samen gaan werken qua besturing. Dit kan imoh erg interessant worden. Hoeven we gelukkig niet meer voor de TV te gaan staan zwaaien. :+
     
  13. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker heb ook eigenlijk elke keer weer de drang van dat ik toch misschien de andere console had moeten kopen. Maar ben ook echt heel blij met mijn 360, en toen ik hem kocht was de PS3 gewoon nog kut en was de keuze makkelijk. Maar de PS3 is steeds beter geworden maar nu vind ik het een beetje laat om nog een console erbij te kopen.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    :lol:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach, tijdens de presentatie durfde ze ook Modern Warfare 3 'state of the art for that time' te noemen... ;)
     
  17. solideric

    solideric Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat geld kun je beter bijleggen voor een ps4 of xbox one. Je kan er wel vanuit gaan dat er echt vette titels voor beide consoles gaan komen. Zoals ik eerder al zei wacht ik nog even met de aanschaf. Heb nog genoeg op de 360 te spelen. Hoop dat die games goedkoper gaan worden nu.
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Voor de nieuwe consoles bedoel je?

    Nou ga daar maar niet vanuit hoor.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "die games" ;)
    360 games bedoeld die. :)
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het lijkt me trouwens wel weer leuk.

    Gewoon fris en opnieuw beginnen met een nieuwe console + de bijbehorende games.
     

Deel Deze Pagina