[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik hoop echt dat ze daar nog op terugkomen. Onderdeel van zo'n elke gamegeneratie is toch wel teren op de games van anderen :D

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In mijn ogen heeft de One heel wat pluspunten, maar ook zeker wat minpunten. Waarvan het belangrijkste voor mij is of die kinect aan moet of niet. Ik hoef geen sauron eye in mijn kamer. Dan wordt het een PS4 :) mits die niet hetzelfde doet.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik stond zelf behoorlijk te kijken van het artikel. Er worden door geïnterviewde devs nogal wat negatieve punten aangehaald. Het stuk mbt de kritiek voor indie games is ook stevig en er wordt zelfs aangegeven dat de focus op dit moment bij de ps4 ligt.

Dit zijn wel oa de mensen die de games voor de volgende gen moeten gaan maken/aan het maken zijn :)

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Wat denken mensen hier wel niet joh jezus allemaal aluhoedjes opzetten:emo:

5. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kinect nooit echt begrepen, misschien ben ik met 21 jaar al een oude zool tegenwoordig

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Anders laat je anderen gewoon lekker in hun waarde :b: dat jij daar geen problemen mee hebt is prima toch? Laat een ander dan ook zijn eigen waarden en normen hanteren. Bij voorbaat dank ;)

@Vinelli: Ik ben ook 21 hoor :+ Kinect gaat nu alleen een verplichting worden+ hij staat constant aan om voor trackinginformatie.

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Wat is volgens jou dan het grote probleem?
    Dat je niet meer kan rukken op je bank?:+

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kinect staat alleen aan, om bijvoorbeeld dat je kan zeggen "Xbox on " Als de kinect niet aangesloten is, heeft deze functie ook geen effect. (Vandaar verplicht aan)
    En denken jullie nu echt dat MS leuk vind om jullie in de gaten houden? :) Komaan maak je niet druk.

Tevens hebben we nergens meer privacy. Bijvoorbeeld OV chip.. Iedereen kan gevolgd worden.;)

@ kef Het was inderdaad kromme opmerking. Idd forum is om discussiëren, maar om ieder keer negetieve reacties te plaatsen over een Xbox one, waarvan enkel maar waar is word irritant.

Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    En als je zo nodig op de bank wilt fappen draai je je kinect maar om. Voor de rest zou er niks raars moeten zijn wat de kinect kan filmen en sturen naar Microsoft. Of je moet een Meth lab voor je tv hebben. het is geen FBI apparaat ofzo.

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ze bespraken ook nog dat de kinect bijv aangezien die mensen kan herkennen.
    Dat je als ouders zijnde kan instellen van mij kind mag geen games van 16+ spelen.
    Dat die ook niet opstart dan, zou toch ideaal zijn tegen alle kids in bijv call of duty:+

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dat was een geintje, mijn probleem is zoals Leis al aangeeft dat er tegenwoordig geen privacy meer is. 5 jaar geleden was het nog voor veel mensen een struikelpunt en tegenwoordig is het van "ach joh ze doen er toch niets mee". Nee, totdat ze het wel gaan gebruiken ;) Voor mij is het een principe en die wil ik ook vasthouden ook :)
    Dan kan uiteraard overal bij gezegd worden tegenwoordig ja :) Echter vind ik er een verschil zitten tussen kijken wat ik in mijn kamer doe dan waar ik heen reis. Verder vind ik het volkomen prima dat mensen er geen last van hebben, maar ik ben principieel ingesteld en privacy zal altijd hoog bij mij blijven staan :).

Ik vind de gedachte al raar genoeg ;)
    Besides, anderen hebben er toch geen last van als ik dat ding niet koop 8)? Ik vind het echt geen drama om geen console te hebben namelijk :)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    "Sorry, you need to be this tall to start Call of Duty" :D

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik val een beetje van mijn stoel van dit soort opmerkingen. Verder echt niet persoonlijks. Maar een opmerking is toch een totaal omgekeerde wereld? Je wilt als klant toch überhaupt niet dat je hier over hoeft na te denken?

Hetzelfde geldt met die slimme energiemeters die binnen no-time te hacken waren. Mensen konden zo precies zien wanneer je thuis was en zelfs welke zenders je keek bleek later.

Misschien de oogkleppen af doen ;) Of geloof je nou echt dat je persoonlijke info veilig is bij een MS? Ik beweer niet dat er direct wat aan de hand is maar waarom zou er geen grens zijn?

Ik ben mij er goed van bewust dat al veel van je doen en laten bekend is op internet. Echter daar heb je tot nu toe grotendeels controle over. Ik heb geen data-abo, kan wifi uitzetten, deel mijn locatie niet, kan mijn pc uitzetten, er kijkt niemand met mij mee via de kabel en ga zo maar door.

MS zet een always on-mic + camera in je woonkamer. Al zou MS er geen misbruik van maken, je maakt het nu wel mogelijk.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Is er nou al wat meer bekend over de tweedehands games mbt de One?
    Las laatst namelijk dat het toch wel kan..of toch weer niet?

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog steeds onduidelijk. Ik ga ervan uit dat MS het allemaal dichtgetimmerd heeft, al dan niet met extra betalen aan MS. Anders zouden ze het makkelijk zeggen.

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, als het zo was dat er echt geen blokkades zouden zijn opgeworpen, dan hadden ze het al lang gezegd. Waarschijnlijk hebben ze al afspraken met uitgevers. Dat van EA is natuurlijk geen toeval.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja dat geloof ik ja, wees niet zo paranoid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina