[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    BURN! 8)

2. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fast & Furious 6

Gisteren in de bioscoop gecheckt. Deze film is wat je ervan verwacht, een cocktail van vrouwen, brute auto's en heel veel actie / geweld. Hoewel de formule hetzelfde is gebleven vond ik het best een aardige film. Het verhaal is flinterdun, maar daar gaat het ook niet om.

Mocht je de film van plan zijn te kijken (in de bios) nog een tip, blijf (traditie) even zitten als de credits op het beeld verschijnen... Want:

Jason Statham is de volgende bad guy \o/

6,5 / 10

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh god weer een hint naar de credits. :lol:
    Is al bijna geen verrassing meer. lol

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Paar pagina's terug, maar hele goede film. Volgens mij was dit ook ongeveer DiCaprio's doorbraak, hij is hierin echt heel goed.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Hobbit: An Unexpected Journey

Ik vond het een teleurstelling. Die dwergen kloten de hele film maar wat aan en telkens als ze bijna dood zijn dan komt Gandalf de boel weer redden. Het is totaal niet geloofwaardig en je krijgt het gevoel dat die dwergen net zo goed thuis hadden kunnen blijven (al hebben ze juist geen thuis, maar goed). Het script, de humor, dialogen, het was verder ook allemaal flauw en cliché. Thorin vond ik irritant, met zijn continue gehuil en serieuze gedoe. Bilbo heeft daarnaast amper meerwaarde voor de film. Ja hij moet hoop geven voor Gandalf omdat het zo'n alledaags kereltje is, beetje onzin. Zijn heldendaad komt ook echt uit het niets. Martin Freeman overtuigde me niet echt als Bilbo.

Er zaten tot slot ook een hoop scenes tussen die overbodig leken. Of ze werden al voldoende uitgelegd in de LOTR trilogie of er werd uiteindelijk niks mee gedaan (Radagast?). Maar misschien dat dat nog in de volgende delen komt.

Pluspunten: Scene met Gollum. En het is natuurlijk altijd mooi om 'terug te keren' in de wereld van LOTR, die wel weer fantastisch was. Film is ook niet heel slecht hoor, best vermakelijk nog, maar hij is zeker niet goed.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Oz the Great and Powerful

Tja, het zag er wel aardig uit...

5/10

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028

Die muziek... _O_

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hansel & Gretel: Witch Hunters

Ach doet wat je er van verwacht. Vond die heksen maar scary moet ik zeggen. Maar ja ik ben ook een watje. Ze hadden wel dikke moves, dat wel.

6.5/10

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Warm Bodies gekeken en had echt zoiets van dit word één van de meest verschrikkelijke films maar heeft me zeer positief verrast met wat heerlijke humor momentjes erin en al cliché's van een monster/liefde film die je verwacht.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde, ook gisteren gezien en beviel me best goed.

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    OZ THE GREAT AND POWERFUL

hoewel ik me opzich erg vermaakt heb met de film, had ik er meer van verwacht.
    De film vermaakt van het begin tot het eind, en is vooral ERG mooi gemaakt...Maar t verhaal is wel aan de erg simpele kant, en ook het acteerwerk van franco is niet super...
    Waardoor het eigenlijk niet de ''grootse'' film is die het zou kunnen worden maar geowon een leukee film is voor tussendoor, niet meer niet minder.
    7

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Alien gezien. Sci-fi horrorfilm. Klassieker, een van de betere films op dit vlak in mijn ogen. De alien zie je niet de gehele film, maar de spanning die er hangt dat de alien op ieder moment op kan duiken in het ruimteschip, zorgt ervoor dat je geboeid blijft kijken.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Juni word wel een brute filmmaand zeg. :eek:

Man of Steel, nieuwe Star Trek en volgens mij waren er nog een paar grote. _O_

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    World War Z ook nog toch? En ik weet niet wanneer Elysium komt (van Neil Blomkamp) maar gister een trailer van gezien en dat zag er ook erg spectaculair uit

Ben gister naar Fast en Furious 6 geweest (omdat er niet veel anders draaide hier wat ik nog niet gezien had :+)

geen slechte actiefilm , toch knap hoe ze bij deel 3 door hadden dat qua straatraces de koek wel op was. Het is nu meer een soort Oceans Eleven achtige serie geworden maar dan met veeel meer explosies en een dunner verhaaltje.

Maar wel prima popcornvermaak, had er niks van verwacht maar was best vermakelijk.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Elysium komt in Augustus.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ook 'Only god forgives' komt over twee weken uit. En 'Trance', daar ben ik ook erg benieuwd naar.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Only God Forgives komt ook in juni. _O_

Edit: Oh. :+

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    pacific rim komt ook in juni dacht ik

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Usual Suspects

Dat ik deze film nog nooit heb gezien :eek:

Erg leuke film! 8,5/10

Al had ik wel op de helft van de film door dat waarschijnlijk Verbal Kayser Söze was :+

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Had er helemaal niks van verwacht. Film begint een beetje langzaam, maarja dat komt omdat je een zombie volgt dus dat is wel logisch. Maar het verhaal wordt best leuk/grappig. Vooral omdat het verhaal nu dus vanuit de zombie kant wordt bekeken, wat denkt een zombie, en dat is best funny.
    8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina