Skyrim kon net zo goed een zwart-wit game zijn. Dramatisch. Maar DD ziet er inderdaad wel heel sexy uit. Heel sfeervol.
Hoe zit het met de Dark Arisen DLC? Telkens als ik het spel opstart, krijg ik een bericht over beschikbare DLC, maar ik kan het nergens downloaden. Of is de DLC X360-only?
Alle DLC staat al op de disc. De content van Dark Arisen is beschikbaar op het nieuwe eiland. Als ik het zo goed heb
Net Grigori verslagen na 38 uur te hebben gespeelt. Ik ben nu level 46. Niet al te slecht. Het gevecht was wel redelijk makkelijk. Shame dat je de monsters niet sterker worden in NG+ zoals bij Dark Souls. Nu Everfall en Blackisle proberen, voordat ik misschien begin aan een NG+ Hardmode. Of ik ga Ur Dragon en andere draken farmen, kan ook .
Ik zou die Ur Dragon eerst maar doen. Wel een vet gevecht en met goede pawns kun je redelijk lang volhouden. Je moet wel een goede strider meenemen met doelzoekende pijlen, anders krijg je straks bepaalde puntjes niet neer.
Moet je trouwens vocations opnieuw levelen als je new game + begint? Nvm, na wat googlen het antwoord gevonden. Moest iets verder zoeken dan verwacht.
Je moet inderdaad even door hebben hoe dat werkt ja. Ik had er zelf ook een Google search voor nodig, maar meestal blijkt het simpeler te liggen dan je in eerste instantie denkt.
Dan ga ik nu items, gold en vocations farmen voor de volgende playthrough . E: Hoe moet je in godsnaam aan zoveel RC komen voor je dragonforge upgrades :')? Ik kom al met moeite aan 1k RC, laat staan duizenden. Volgens mij word mijn pawn ook niet gebruikt, want ik ontvang nooit RC nadat ik heb geslapen bij een inn.
Ben deze week ook begonnen aan de game, moet er nog even inkomen maar zie wel gelijk dat het een game is die veel uurtjes van me in beslag gaat nemen. Mis alleen wel een locksysteem, bij een game zoals Skyrim is het niet nodig maar dit vechtsysteem is even wat sneller dus zou het wel handiger zijn.
Ik ben nu level 47 en bij de quest Spoiler The Final Battle maar ik heb het idee dat ik heel veel quests en dingen ben misgelopen. Ik heb allemaal quest items in mijn storage die ik nooit nodig heb gehad, is dat normaal? En wanneer is het de bedoeling dat je BBI gaat? Is dat endgame content?
Ik ben level 45 en nog bij lange na niet in de buurt van het einde volgens mij Blijf ook maar aanklooien met exploren en missies voltooien.
Ik was level 60 toen ik de credits voor de eerste keer kreeg voorgeschoteld. @DimlightHero: Wat is BBI?