Indie games heb ik (voorlopig) gewoon mijn PC voor. Dat is voor mij niet iets waarom ik een bepaalde console wel of niet zou nemen.
Wees blij dat de PS4 er is. Hierdoor wordt de xbox ook steeds beter, omdat ze moeten blijven werken om beter te worden. Geldt voor de PS4 net zo. Concurrentie is heel goed. Fanboys zijn mensen die hun keuze van console proberen goed te praten door de andere console neer te sabelen. De minpunten van hun console worden bestempeld als "onbelangrijk" of "gebruik die feature toch niet" Ook lijken sommige mensen hun console "cooler" te vinden en hun persoonlijkheid aan die console te hangen. Laten we hopen op geweldige games voor beide consoles
triest klinkt ook te zwaar, ik stoor me er lichtjes aan en t lijkt nu ook of ik een hekel aan de ps4 heb, dat is ook zeker niet zo. laat de beste game console winnen! maar ik heb nog steeds een voorkeur voor de X1 en dat blijft ook zo.
Nou de verkoop van WII U is met 87% gestegen!!! Dat zegt al genoeg. Veel gamers hebben op afgewacht welke console het beste zou zijn en aangezien MS niet zo op games gericht is is de keus snel gemaakt en dat geldt ook voor mij. De xbox 360 heel erg leuk begonnen, maar na de Kinect gebeuren...? En er gaan ook geruchten rond dat ze ook in je huiskamer stiekem kunnen kijken. Duitsland heeft de XBOX ONE op ban gezet. Weet niet of dat waar is, maar ik hoef ook geen pottenkijkers als ik ga gamen. Misschien ben ik wel nudist of wat dan ook. BYE BYE XBOX GONE!
Man, mensen kunnen echt zwaar overdrijven hier Verschrikkelijk. Als ze willen kunnen ze je afluisteren door je mobiel, vaste lijn af te tappen. Of via je webcam op je laptop naar je kijken. Als ze willen ... Ik stoor me niet aan dat hele Kinect moet altijd aan gebeuren, echt niet. Zal me aan m'n hol roesten.
Je hebt de keuze om het internet van je laptop, mobiel e.d. af te zetten. Het is wat anders dat die dingen überhaupt niet zouden werken zonder een webcam/microfoontje die niet werken zonder the internetz.
Ik las dit via de originele xbox website op het forum. http://www.insidermonkey.com/blog/microsoft-corporation-msft-xbox-one-will-be-a-spy-150082/ http://www.globalpost.com/dispatch/...osoft-hot-water-over-skype-spying-allegations
Niet moeilijk he. Weinig van verkocht, dus als er ineens 200.000 worden verkocht stijgt het al bijna met 100% idd ..
Dat geldt voor beide controllers. Ik ben benieuwd wat je nou kan met zo'n trackpadje op de nieuwe DS. Ik kan er echt niks praktisch voor verzinnen eigenlijk.
Het ziet er fancy uit en pusht de prijs? Ben benieuwd wat voor features dat gaat bieden, er zit toch ook een speaker in de controller?
Dat speakertje zit ook op een WiiMote en daar kunnen ze wel geinige dingen mee doen maar niets spectaculairs. Dat touchpad wil ik ook wel wat van zien op de E3 wat ze daarmee doen. Ik denk kijkende naar de PSVita, die er ook een heeft, vooral voor games als Little Big Planet en dergelijke. Niet echt de hardcore FPS games.