Ik ben inderdaad onduidelijk geweest in mijn berichtgeving, thanks. Ik raad de console aan als je van Nintendo exclusive games houdt, daarvoor heb ik hem ook gekocht. Multiplats zoals Delphiki aangeeft zou ik spelen op andere consoles. Mocht je niet van Nintendo exclusive games houden dan zou ik het afraden een Wii U aan te schaffen en eerder voor PS4 gaan of xbox one. Dit vanwege de betere online mogelijkheden.
Ja ok, hier ben ik het mee eens. Daarom heb ik dat ding ook zelf staan. Nintendo = bij console Xbox/PS = MAIN Iedereen die dat anders ziet is een dwaas imo
Ik haal pas een Wii U als ik een 3D Mario of een Mario Kart bundel kan kopen ergens in oktober/november.
Nou, ehm. Aangezien ik achteraan zal rijden gaan jullie heel hard mijn blue shell eten! DulleNL, natuurlijk
Ik hoop dat Bob-Omb Battle er weer in zit. Dat was de meest geniale multiplayer mode ooit door een mens verzonnen.
Mogelijke titel en omschrijving van X, de (spirituele) opvolger van Xenoblade die we een tijdje geleden hebben gezien. Online co-op.
1 van de redenen dat ik dat ding gekocht heb (ja, ik weet, had ook kunnen wachten). Man, wat was Xenoblades toch een pareltje (take note Square Enix: oldschool type JRPGs zijn nog steeds zeer gewild). Wat hebben japanners toch met duits? Omdat ie nieuw ook duur is.