Nou ja zeg, dat moeten ze dan veranderd hebben tov P4 of ik heb een heel slecht geheugen. Ik zal even een floor terug gaan om te kijken of ie er nog is, maar ik denk dat ie al vertrokken zal zijn.
Klopt ja, kwam ik bij de 'Bossbattle' ook achter. EDIT: ik was bij de Reaper trouwens tussen level 10-12...
Hij was natuurlijk al weggeglipt. Hij was bang voor me. Maar goed, 10 floors zonder te saven (leek eerst gevaarlijker dan het blijkt te zijn ), inmiddels level 18. Not bad. Tijd voor Goho-M. Morgen even de boss van deze dungeon verslaan en dan op naar Spoiler Kanji's dungeon
Ik ben ergens in juli. Heb net toetsweek gehad. Ik had nooit verwacht ooit een game te spelen waarin ik - uit mezelf- ging leren... Maar ik heb het gedaan en had de beste score van de klas (= een trophie ). Ben level 37, maar ik heb flink lopen klooien in de (shaduw)dungeons omdat ik met persona's aan het fusen was (en op zoek was naar een item voor een sidequest). Die reaper ben ik nog niet tegengekomen en die hengel heb ik ook niet. Maar ja, kan nu dus Persona's fusen van level 37, maar ik zag er bij staan van level 77... Dus voorlopig ben ik er nog lang niet klaar mee.
Aww, ik was maar top 10. Dat wordt dus nog meer leren blijkbaar. Lief dagboek (t/m 21 mei), Spoiler Mijn expression gaat iig wel de goede kant op. WIE ZOU DIT TOCH KUNNEN ZIJN?! SPECIAL HEADQUARTERS Lachbuien! Hey, jongetje, jij ook hier? GEVOELENS. VERWARRING Yup. Ik had Courage! GSM nummer GET lol Jij? Vreemd? Nee hoor Klinkt sexy TOETSWEEK RESULTATEN yay Dubbel yay Op naar Kanji Eindelijk een full party TACTIEK De enige keer dat mensen mij hielpen Andere kleding aangetrokken WAT IS DIT VOOR RANDOM AWESOME ATTACK? Yosuke is een perv, dus achter deze hulp zal wel iets zitten PILE ON NOPE Die gouden handen zijn verdomd irritant. Al vind ik die Kings bijna nog erger; geen weakness, en de hele tijd nieuwe allies summonen. Gelukkig zijn die wel wat sneller dood. Marie blijft apart Yukiko ook
Christ Dulle. Ik nam nog de tijd om je screens te bekijken, maar toen zag ik dat mn scrollbalk nog niet op de helft was hahaha.
Haha. Je hoeft ze niet grondig te bestuderen hoor! Je kent de stukken toch al En tsja, ik neem nou eenmaal veel screens. Vind het dan wel leuk als ik ze ergens kwijt kan. Ik zeg niet dat ik dit iedere keer ga doen, maar ik zeg ook niet dat ik het niet iedere keer ga doen. edit: Zo te zien al in totaal 217 screens genomen http://dullenl.minus.com/mbklSFqZxXIwTG
Heb jij dan 1 vaste persona die je gebruikt? Ik heb tot nu toe gewoon een stuk of 3 bij me die allemaal wat verschillende skills hebben die bruikbaar zijn. Ik vind de balans in de game ook zo heerlijk; net lang genoeg vrijheid om te doen wat je wilt; net lang genoeg in dungeons en net lang genoeg verhaal stukken. Het switcht altijd naar het andere voor het gaat vervelen. Ik kijk ook uit naar de schooltripjes. En ik ben nu wel wat aan Chie gewend! Yay. Level 18, 17+ uur gespeeld. Ben benieuwd op hoeveel uur ik zit als ik zelf in augustus zit met level 40/50
Ja ik heb een main Persona. Dit omdat hij dan sterker kan worden en telkens fusen is leuk maar stats worden echt zwakker.. Ik heb ook een secundaire Persona met Wind. Daarmee kloot ik wat aan maar ik zorg dat hij wind blijft houden. De andere 8 spots die ik open heb fuseer ik mee en kloot ik om te kijken of er toffe tussen zitten
Ik heb een Archangel gefuseerd die vette skills heeft; -vuur enkel -vuur multi -wind enkel -licht enkel (zwak=instant kill) -50% kans dat darkness mij niet doodmaakt -genezen enkel En nog 2 meer waar ik nu effe niet op kom. Wil die dus ook voorlopig nog niet kwijt, deze is relax.
Ik zit nu in november met level 55 in de zesde dungeon. Vorige maanden vooral allerlei evementen meegemaakt en weinig dungeons gedaan. Het verhaal lijkt een wending te krijgen, ik ben erg nieuwsgierig.
Wel jammer dat als je op die SOS knop drukt alleen opeens een aantal requests krijgt, maar zelf meestal geen hulp ontvangt. En wat noemen veel mensen hun gozert 'Yu'. Hoe origineel!... Ik kan me niet voorstellen dat ik haar (of Chie of Yosuke) ooit niet zou meenemen. Ze horen er gewoon bij en niks kan hun vervangen. Misschien dat de rest mee mag bij een terugkeer naar een oude dungeon.