Rare's grote geheime game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 mei 2013.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe beginnen? Even objectief gezien werkt die kinect gewoon lang niet zo goed als het zou moeten. Bewegingen worden lang niet geregistreerd, camera en menu's werken niet fijn. Je hebt gewoon geen controle. Met die kinect racing title zag je ook iedereen die maar half rechtdoor aan het rijden was omdat je nauwelijks fatsoenlijke bochten kon maken. Kinect is niet zo perfect als je het misschien wil voordoen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Uhm... Wat wil ik voordoen? Jij hebt erg veel uit mijn ene zin weten te halen. Erg knap van je.

Kinect Sports is erg leuk. Het is ook de leukste Kinect game. Gewoon een kwaliteitsgame.
    Ja, ongelofelijk he, leuke games op Kinect. Kan voor sommigen best schokkend zijn.

edit: Hoe verrassend. Je hebt zelf geen enkele Kinect game gespeeld. Je hele kennis zeker gebaseerd op dat Youtube filmpje van Kinect Joyride?
    Top.

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen kinect maar heb wel games gespeeld, bij vrienden e.d. Het werkt gewoon niet goed, niet goed genoeg om er een game omheen te bouwen, tenzij je die game zo 'down dumbed' (is dat een woord?) dat het eigenlijk alleen nog interessant voor kinderen is.

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De nieuwe kinect werkt veeeel beter met controller. Af wachten wat men laten zien op E3.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen idee hoe goed de NES games waren zoals Wizards and Warriors en Timelord? :D

Historic zeiden ze toch? Niet persé legendarisch dus ;)

Zelf ben ik ook alles behalve een fan van Kinect. Maar ik geloof echt wel dat Kinect Sports fun is, want ik heb dat vaak genoeg gelezen ook. Ik heb het ding alleen nooit echt als een toevoeging voor gameplay gezien. Het heeft Steel Batallion verneukt en games als Rise of Nightmares was het gewoon allemaal net niet. Wie weet wat ze nu met het veel betere Kinect kunnen doen, maar voor nu...zie ik het liefst gewoon mostly controller games. En als daar dan wat Kinect foefjes in zitten...ach geen ramp. Who knows echter, misschien kan Kinect nu ECHT iets tofs worden voor ons allemaal.

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk toch echt KI, alleen zie ik dat niet echt als een systemseller ofzo.

Vraag me af hoe groot die fanbase is...

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    KI is een SNES game :+

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is "Dumbed down".

Wizards & Warriors was best een toppertje, Timelord kan ik me zo niet herrineren dat ik die ooit gespeelt heb.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is zo antiek :+ dat zal nooit eer aandoen aan het orgineel.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat denk ik ook niet, maar dat geld eigenlijk voor alles, toch?:+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Laat ik voorop stellen dat ik geen Kinect Sports wil van Rare. Maar om uit mijn zin te halen, waar ik alleen zeg dat KS leuk is, dat Kinect een geweldig functionerend apparaat is vind ik niet kunnen. Je legt me woorden en een mening in de mond. Je liegt.
    Daarnaast vind je het ook nog even nodig om mij en andere mensen die Kinect hebben en leuk vinden onderuit te halen door even te generaliseren en te zeggen dat het alleen voor 6-jarigen is. Ik dacht dat we op XBW beter waren dan dit.

Kinect Sports is een heel goed functionerende titel die van alle games het beste gebruik maakt van Kinect. Het is (bijna) 1:1 qua bewegingen die jij doet en wat uiteindelijk in de game komt. Je Kinect Joyride voorbeeld klopt dus niet eens. Kinect is niet precies zoals het beloofd is, maar het is ook niet zo slecht als jij zegt.

En ik kan het weten. Dit haal je niet binnen 10 minuten aanklooien

Nu kan ik verder nog wel andere games noemen die ik heb gespeeld, maar ga er maar van uit dat ik het lang genoeg heb gedaan om er een eerlijk oordeel over te doen.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    Dulle pronkt weer ff met zn gamerscore :+

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik kom met bewijs dat ik de game intensief genoeg heb gespeeld om te kunnen weten waar ik het over heb.

Trouwens, je ziet mij er nooit mee pronken, dus hoe kom je daar bij?! :+ Ik post zelfs nooit in het achievements topic. :p

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tering maar je hebt wel veel zeg! :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup, maar ik kan me de 3d games wat makkelijker visualiseren in de komende gen.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    I knows that...maar je weet maar nooit. Het kan maar zo een terugkeer naar een NES game zijn. Maar ik denk het ook niet. Als ik moet gokken:

Killer Instinct (vooral omdat KI aardig in het nieuws is geweest het afgelopen jaar, MS die het trademark wilde hernieuwen,etc)

Banjo Kazooie (omdat....omdat ik gewoon een fucking gave platformer op One wil) :)

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    _O_

Oh wat wil ik graag een echte Banjo Threeie. :+

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me vaag herinneren dat Nuts & Bolts gemaakt is, omdat de platformer die ze in ogen hadden niet goed gekeurd was. Toen hebben ze iets origineels geprobeerd met Nuts & Bolts.

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina