Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf, ik ben Excess voor :+

20 juni komt Samsung met Windows spull (ook WP)

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wow... heel erg aan het denken nu los te bestellen. Mag begin juli verlengen, dat wordt dan een sim-only verlenging als ik deze koop

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Doen! Ik heb een showmodel van Coolblue paar weken terug gekocht voor 2 tientjes minder.. Is hij zeker wel waard (en ik baal nu dat ik 5 maanden minder garantie heb :+)

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Is de lumia 920 nu het toptoestel van nokia?

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha goed bezig! :D Maar denk helaas dat er geen WP8 toestel door Samsung aangekondigd wordt maar dat het vooral tablets en laptops zijn. Wie weet!

En idd de Lumia 920 is het toptoestel van Nokia dus het is zeker een klein prijsje want bij andere zaken is hij momenteel nog 500/620 euro.

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Is Ativ niet de naam die Samsung aan WP-toestellen geeft dan? Of is dit echt een Galaxy-tegenhanger en geldt het ook voor tablets?

't is dat ik nog zeer tevreden ben over mijn galaxy s2 en ik een schooier ben, anders had ik zeker de 920 besteld. Mooi prijsje.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ATIV gebruikt Samsung zowel voor WP toestellen als voor tablets/laptops met Windows 8. :)

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, Lumia 920 gekocht... Ben benieuwd of het de overstap waard gaat zijn.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Welke had je eerst? Ik kom vanaf de HD7 die ik al weer ongeveer 2/3 jaar heb dat was toen het echte top toestel van WP7. En als ik ze bij DEZE site naast elkaar leg is het voor mij sowieso een flinke upgrade waar ik weer een aantal jaren plezier van ga hebben.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu de Titan liggen, ach het scherm van de 920 is ietsje kleiner wat ik eigenlijk toch wel fijn ga vinden. Voor de rest is het zo te zien wel een ''groot'' verschil. Kwa formaat zijn de kennelijk toch wel redelijk identiek.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik kom van de S2. Twijfel alleen, sim-only verlengingen zijn minder goedkoop dan ik dacht, en verlengen incl telefoon bij Coolblue scheelt dan ook niet zoveel... al is dat wel met lease ipv eigendom.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja de Titan was de HD7 alleen dan nog iets groter en beter, ik zelf had ook genoegen genomen met 4.3" zoals nu mijn HD7. Heb de 920 in de MediaMarkt even uitgeprobeerd echt fijn toestel alleen hadden ze toen niet al die kleurtjes wat Lumia juist zo onderscheidend maakt ze hadden alleen de zwarte toen. Zat eerst echt te twijfelen tussen rood of geel maar uiteindelijk toch maar de gele genomen.

Ik heb zelf een abonnement bij Simyo betaal maar 16 euro per maand! (250min/sms & 1GB internet) :+ Uiteindelijk is Sim-only altijd voordeliger dan een telefoon + abo.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als m'n abbo is afgelopen stap ik over na een sim-only. Ik verdien momenteel genoeg om gewoon het toestel los te halen & het is maandelijks stukken goedkoper.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja het is natuurlijk zo dat als je een telefoon los koopt dat het even wat meer geld in een keer kost (hoewel 366 euro is niet echt duur voor wat je er voor krijgt) maar het verdient vanzelf weer terug bij geleken een abonnement + telefoon want het scheelt aanzienlijk meer per maand in de kosten.

Ik ben alleen wel benieuwd hoe ik alles wat nu op mijn HD7 staat netjes kan overzetten naar de 920.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ben daar ook wel benieuwd naar, misschien dat het toch mogelijk is via Zune. Vanavond even uitvogelen of wachten totdat jij met een oplossing komt O-).

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik krijg hem morgen waarschijnlijk binnen dan gelijk daarmee aan de slag. Je kan idd in Zune een backup van je toestel maken maar of hij dan ook alles van WP7 over kan zetten naar WP8 weet ik nog niet. Bij WP8 heb je geen Zune meer nodig je kan volgens mij gewoon met drag&drop werken dat is wel erg fijn vind ik, hoewel ik Zune wel zal missen vond het altijd een fijn programma.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het programma deed z'n werk (in sommige gevallen ook niet :+) ben blij met de overstap. Ik laat het toestel lekker op m'n werk bezorgen dus kan er in de pauze mee klooien. Gelukkig werk ik voor een smartphone app bedrijf :+ dus mooi excuus voor een nieuwe telefoon.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Oh dat is wel nice hebben ze al een app voor WP? :9 Kan je gelijk patsen daar hehe. Hoop ook echt dat ING snel met een WP app komt het is bijna de enige bank die geen app nog heeft voor WP, had gelezen dat ze er wel mee bezig waren alleen dat is al maanden geleden. Het gemis van Zune zal ook wel snel voorbij zijn want vind het slepen van bestanden altijd veel fijner en het is een stuk sneller ook ipv elke keer die software op te moeten starten.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, m'n bazen zijn nogal Apple fan en ik werk voornamelijk aan Android apps. We komen in de toekomst wel met een WP 8 applicatie, kijk die kan ik dan ook mooi testen! Daarnaast moet ik die app ook vormgeven :D.

Daarnaast werken we ook aan iPad apps en ook nog voor Windows 8, dus het is maar goed dat ik zulke devices aanschaf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina