Denk dat ze vooral ook aangeschaft zijn vanwege de uitstekende (de)compressie voor video die ze volgens mij zelf ontwikkeld hebben?
Iedereen die meer wil lezen over de mogelijkheden en onmogelijkheden van cloud computing icm de hardware zoals we die nu kennen moet echt dit even lezen
EDIT:// En 3 posts boven me staat hetzelfde artikel
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-can-xbox-one-cloud-transform-gaming
Ik weet niet of het al eerder gepost is maar het geeft duidelijk weer wat we redelijkerwijs wel kunnen verwachten en wat niet
Ik denk dat MS nu nog vooral die cloud gaat inzetten voor client - server type games (kutvoorbeeld is dan natuurlijk de nieuwe Simcity maar er zijn ook genoeg vette voorbeelden zoals Planetside 2 en noem alle MMO's maar op)
deze gen kan ook al 'helemaal' cloud worden, er is in principe niks wat dat tegen houd. Een minimale client of afspeelapparaat zal er altijd zijn. Of het nou in de vorm van een klein appje op je ps4 of xbox one is of in je tv is ingebouwd of wat dan ook
het is puur een kwestie van taakverdeling
Laatst bewerkt: 28 mei 2013