Rare's grote geheime game!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 23 mei 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Nouja, de hele cd komt natuurlijk pas vrijdag uit, maar dan kunnen jullie alvast van de previews genieten. :cool:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh boy...iets zegt me dat we dan echt niet op een ECHTE Banjo game hoeven te rekenen. KI is toch ook echt wel onder historisch te vinden denk ik, het was toch zelfs een arcadekast game nog? Dus SNES, NES en Arcade.

3. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, KI kwam eerst uit op arcade voordat die op de SNES en N64 uitkwam. In samenwerking met Midway geloof ik.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    En op NES kwam ie niet uit.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah domme ik. Ik bedoelde N64 te zeggen, lol.

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Iemand hier weleens KI 2 gespeeld op de N64? Ben daar opzich ook wel benieuwd naar :+.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nee, nooit gespeeld. Wel de Arcade versie :+

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Ik heb hem hier liggen. Toffe game.
    Zo zijn de graphics van de SNES versie echt zwaar kut als je die hebt gespeeld (en al helemaal als je de Arcade versie hebt gespeeld :p).

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Killer Instinct Gold heettie die geloof ik?

10. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ze hebben het natuurlijk over 'that historic IP that they've built'...

Kan dus ook heel goed zo zijn dat ze gewoon een nieuwe game hebben gemaakt en die nu al historisch noemen omdat het gewoon heel goed schijnt te zijn.. met die ridder op dat plaatje. Hmm, ik denk dat ik toch gewoon liever een heel goede opvolger zie dan een nieuwe game.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Killer Instinct GOLD!!!!

14. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    [yt]AWyuwdVfjzk[/yt]

Tooty <3

:+

Het zal trouwens vloeken in de kerk zijn maarrrr... ik ben er nu echt definitief uit: Banjo Tooie is echt stukken minder dan Banjo Kazooie. De omgevingen zijn veel te groot tov wat er te beleven valt :mad: Destijds nooit bij launch gespeeld omdat ik het toen te druk met Conker's BFD en Perfect Dark had maar jaren later pas (heb 'm hier wel nog splinternieuw voor de N64 liggen - jaren later gekocht - maar doosje nooit opengemaakt :+) op XBLA gespeeld en ik vind er echt maar weinig aan :p Kazooie heeft veel leukere en compactere levels waar naar mijn gevoel veel meer te doen is en ook de power-ups voelen allemaal een beetje geforceerd aan.

Dus een remake van Banjo Kazooie zou ik eigenlijk niet eens zo erg vinden... En Gruntilda mag trouwens wel eens oprotten als het een Threeie zou worden :p En laat ze aub teruggaan naar de oude stijl van BK.

Vs

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Banjo Kazooie was gewoon zo geweldig, maar met de nadruk op was. Ik weet echt niet meer 100% of ik hem nu nog steeds zo gaaf zou vinden...sweet nostalgia zoals ze zeggen toch? Maar wat vaak blijkt echter dat de game de tijd niet mega goed heeft doorstaan. Misschien ook wel hoor, maar ik vind dat wij mensen soms echt te positief over oudere games praten. Die waren toen super....maar nu nog steeds? Scheelt natuurlijk ook per persoon.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    10.000 keer liever een nieuwe Conker dan een nieuwe Banjo.

Bad Fur Day is echt één van de beste games ooit.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Nee, het is niet vloeken in de kerk. Ik vind hetzelfde. Tooie neemt teveel hooi op de vork waardoor het in mijn ogen minder fun is dat Kazooie. Nu moet ik Tooie nog wel uitspelen.

De controls zijn misschien wat stijfjes, maar voor de rest is hij zeker nog steeds geweldig. Er zijn tegenwoordig gewoon niet zulke goede platformers te vinden. Super Mario 64 is wat minder qua sfeer, maar die heeft echt gameplay die nu nog steeds enorm smooth is.

Wat mij vooral opvalt is dat vaak de 2D games de tand des tijds beter hebben doorstaan dan 3D games. Dit is nogal logisch, omdat de 3D gameplay pas in de loop der jaren is verfijnd.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is zeker waar over 3D platformers, daar heb jij een goed punt.

Maar ik denk zelf toch wel steeds meer Killer Instinct 3, zeker omdat ze die trademark hebben hernieuwd. En dat is ook zo'n beetje de enige Rare game die in het nieuws geweest is, sinds de geruchten over de nieuwe Xbox begonnen. Niets gehoord over een Banjo, niets over een Kameo. Maar hey...we shall see.

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Een 3D platformer met vrolijke kleurtjes is voor mij een must. Al moet dat dan wel een Banjo of Conker zijn... (Donkey Kong is geen mogelijkheid)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Een nieuwe IP accepteer je niet?

Deel Deze Pagina