Alles kan, maar zo een retailer listings hebben het toch vaak bij het rechte eind. Ik zal niet zeggen 100% van de tijd, maar vaak genoeg om iig hoop te houden.
Natuurlijk. Ik kan de Xbone nog zo erg haten momenteel, maar uiteindelijk krijgen we toch een Rare game en Halo. Mocht ME2 echt exclusive worden (had EA het niet over een partnership met MS? ) dan is het natuurlijk al helemaal een no-brainer.
Dat klinkt zeker gruwelijk, zo dan! Erg nice hoe gedetailleerd die zombie eruit ziet ook. En ik moet zeggen dat ik Dying Light een verdomd toffe naam vind. Weet niet waarom...maar gewoon cool. Laten we niet te snel blij worden he. Hadden sites niet al eens eerder dit soort dingen online gezet? Hoe dan ook...als het een feit is...dan zullen we het bij EA's E3 gaan zien.
Dat is natuurlijk enkel een placeholder waar niets uit af te leiden valt. Het feit dat de game in de database staat is opvallender, een prijs zegt nog niets.
Speciaal voor ME. http://www.gametrailers.com/side-mission/53000/shenmue-voice-actor-teases-sega-project
Ik kan het toch niet laten rusten als er steeds dit soort tweets voorbij komen maandje terug ofzo hadden we al die foto van Mark Cerny en Yu Suzuki en nu dit weer,.. vind je het gek dat ik hoop blijf houden!