[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Natuurlijk dat kan. Maar het zou niet moeten hoeven vind ik om aan dat soort omwegen te moeten denken.

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil ook niet bekeken worden als ik wel aan het gamen ben.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en zo ging het slaafse volk weer braaf mee met wat het grote bedrijf wilde...komaan zeg. Dat is toch geen houding? :)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Microsoft: If all you want is gaming, Xbox One is still the place to be

- Microsoft corporate VP Phil Spencer

http://gamingeverything.com/48855/m...-is-gaming-xbox-one-is-still-the-place-to-be/

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'The super core guys'

fuck yeah! :+

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh i'm so core! :+

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dan zet je toch een bivakmuts op? Ben je nog altijd onherkenbaar. :)

8. Seh

Seh Guest

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen , dat live switchen tussen activeiten was inderdaad wel erg vet.

Maar als mijn enige activiteit (voorlopig) gamen is op dat ding weet ik nog niet zo goed wat ik er aan heb :+

En hij heeft wel een punt dat veel gamers toch wel beide kopen maar hij weet ook donders goed dat een flink deel daarvan niet beide op launch koopt

10. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik zeg niet dat het volk mee moet gaan of mee gaat. ik bedoel echter als mensen het een probleem vinden dat ze constant in de gaten gehouden worden, maar eventueel toch geinteresseerd zijn in een nextgenconsole (xboxone), ze ook mogelijk de stroom eraf kunnen gooien. Tuurlijk begrijp ik dat er mensen zijn zoals jij die het totale onzin vinden, maar ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat een camera mij bekijkt tijdens het gamen.

Dus jouw mening over andermans houding kan je ook beter voor jezelf houden. Nogmaals, ik begrijp de ophef hoor, maar niet iedereen valt over één kam te scheren.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof niet dat dat echt een optie is tijdens het gamen. Tijdens het gamen moet kinect aangesloten en actief zijn (eventueel in privacy mode of whatever maar hij moet aan staan)

dit is ook zodat de devs ervan uit kunnen gaan tijdens otnwikkeling van een game dat ALLE gebruikers een kinect hebben aangesloten

dus daar is 0 fragmentatie, alle gebruikers zijn vanaf de start gelijk met dezelfde mogelijkheden

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    ECHT HE! same here hoor ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helder :) Wat voor mij nogal eens lastig te slikken is, is dat mensen redelijk snel in een stand lijken te staan van 'dan koop je het toch niet?', 'dan hou je er toch rekening mee'. Je merkt de laatste jaren steeds meer en meer dat machtsmisbruik van grote bedrijven toeneemt. Persoonlijk vind ik het dan belangrijk dat een consument/individu kritisch blijft. :)

14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    @ delphinkidat is idd wat ik ook begrepen heb. kinect is geloof ik idd verplicht, echter met de optie voor privacy mode. Ik denk toch een positieve ontwikkeling, aangezien gamedevs dan zich beter kunnen richten op betere kinectintegratie omdat elke eigenaar een kinect heeft.

@Kevf
    persoonlijk denk ik ook dat het belangrijk is dat consument kritisch blijft. op die manier kan de feedback gebruikt worden om eventuele producten of diensten te verbeteren.

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze onduidelijk as fuck zijn...

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dus dan wacht je af totdat er wel duidelijkheid is. :) Sony is nog onduidelijker en zij zijn ubergeil volgens velen. Niemand is duidelijk.

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik haal ook altijd mijn accu uit de laptop, stekker uit mijn tv, stekkers van de lampen uit het stopcontact. _O_

Het slaat nergens op, zoveel zorgen om een potje te kunnen gamen. :lol: Ontspanning wordt opeens diepe inspanning. En nee dat heeft niet met paranoïde te maken...

De onduidelijkheid veroorzaken ze toch echter zelf. ;)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe eindelijk iemand die het ook snapt. :)

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Voor de games die Kinect erg veel gebruiken snap ik het ook wel dat ze Kinect verplichten maar ik zou het blijven raar vinden als ze het verplichten tijd bijv CoD/Fifa waar je waarschijnlijk alleen voice commands kunt gebruiken

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze willen gewoon dat je hem gaat gebruiken en zo misschien toch de meerwaarde van in gaat zien denk ik. Anders gaat die bij mensen gelijk de kast in zonder dat ze het hebben geprobeerd eigenlijk.
    Btw kwam dit net tegen het hoeft niet zo te zijn dat iedere game Kinect stuff heeft.

Zal wel vet zijn al Kinect je kent. Heb je wat vrienden die ook Fifa met je spelen en een favoriete team hebben en opstelling. Zal het wel tof zijn als die herkent wie het is en dan automatisch het goede team selecteert met het laatste gespeelde opstelling. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina