Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Goed bezig, ben benieuwd laat maar weten als jullie app is af! :D Apple fans zat ja helaas zijn dat vaak mensen die nogal bekrompen zijn en alles wat niet Apple is niks vinden alleen ze weten niet beter het is een sekte. Zelf heb ik hier alles ik werk op een iMac, heb een pc voor privé gebruik, een android tablet (waar ik echt niet over te spreken ben) en voor mobiele telefoons wil ik niks anders meer dan WP.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Thuis heb ik Windows 8 en op m'n werk ben ik aan de slag met een 27" Macje. Wat me ook wel prima bevalt, mijn grootste probleem met Apple is dat de iPhone kwa OS al een tijd(je) stilstaat, er is weinig interessants op het gebied van design op het toestel. Binnenkort komt er een nieuw design, waar ik erg benieuwd naar ben. (wat er overigens niet voor gaat zorgen dat ik overstap)

Android is gewoon lelijk, zo simpel is dat :+, waarbij Apple dan weer te duur is.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha ik twijfel heel erg. Opzich doet mn S2 ook nog steeds prima zijn werk en is er werkelijk niks kapot aan.

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :D Precies zo denk ik er dus ook over.

Mijn oude telefoon was ook nog helemaal goed maar ik denk maar zo ik had hem al 2/3 jaar tijd voor wat nieuws. Daarnaast kan ik naast die BTW actie ook nog 21% via mijn bedrijf aan BTW terugvragen omdat het iets is wat ik voor mijn bedrijf ook gebruik. Maar je kan ook gewoon even wachten nog zodra er een nieuwe Lumia aangekondigd word (en dan heb ik het niet over de 925 wat eigenlijk een kleine upgrade is van de 920) dan zakt de prijs van de Lumia 920 nog een heel stuk denk ik.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha ja dat wel.. aan de andere kant, krijg ik komende weken mn vakantiegeld en belastingteruggaaf

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Als de Lumia nog tussen de 500/600 euro was geweest had ik hem ook niet gekocht maar voor 366 vind ik een mooie prijs heb mijn HD7 toen ook gekocht voor 350 euro terwijl hij normaal 540 was. Weet bijna zeker dat het het geld wel waard is hehe ik moet natuurlijk ook nog even afwachten krijg hem morgen binnen!

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha, witte besteld!

Wel irritant dat je niet meteen een bevestiging krijgt, maar een pre-bevestiging dat je bevestiging komt als je bestelling definitief verwerkt wordt...

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Krijg je er heel snel achteraan althans kreeg ik. :p Alleen vandaag kreeg ik pas dat hij verzonden was dus morgen komt hij binnen.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Verzenden stomme Saturn :mad:

Anyway, kan niet wachten op m'n nieuw toestel, straks helemaal 8.0 :+.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wanneer is die update?

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Welke update? Hij bedoelde dat hij net als ik van 7.8 naar 8 gaat :p dat is niet echt een update het is een geheel nieuwe Windows Phone gebaseerd op Windows 8. :)

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ooh, ik dacht uit wat berichten te halen dat de 920 ook nog 7.8 draait en dat er binnenkort een update komt haha. foutje

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Anders was het voor ons de overstap ook niet waard geweest ;)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  15. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe zit dat met Offline-GPS op een windows phone?

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Bij de andere merken die WP telefoons uitgeven zoals HTC is er (nog) geen offline mogelijkheid. Maar Nokia Here/Drive is volgens mij nu ook beschikbaar op de andere merken alleen moet je wel WP8 hebben en niet WP7. Sowieso word Nokia Maps/Drive/Here gezien als de beste navigatie software op mobiele telefoons bijgeleken Android en iOS.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nokia Drive _O_

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat is voor degene die overstappen van wp 7.8 naar wp 8 de voornaamste reden om dat te doen? Heb wat reviews op youtube gekeken maar zo bijzonder is het allemaal niet?!

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Geweldig stukje software dat ik met veel plezier gebruik en mij altijd bracht waar ik wezen moest! Gebruik het nu een stuk minder, maar dat maakt het niet minder goed natuurlijk;)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging behalve van 7.8 naar 8 ook van HTC naar Nokia, dan heb je alle Nokia apps ook als groot voordeel. Verder is er vooral under the hood veel veranderd met het oog op de toekomst. Dingen die je meteen merkt zijn o.a.

- Rooms
    - Nieuwe -kut- desktop software
    - Wireless charging
    - Meer apps beschikbaar

En het zijn er nog zeker meer hoor ;)

Mijn voornaamste redenen om over te stappen hadden ook met hardware te maken, betere GPS, langere batterijduur tijdens GPS tracken (want lange afstanden hardlopen), betere camera.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina