FM4 [Finished] 207 S2000 Cup Season 2 [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 10 mrt 2013.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je connectieproblemen lijken gelukkig opgelost nu Loyal! Onze ritje van vanmorgen verliep vlekkeloos!
    Een cadeautje van mij voor jullie: Video van een rondje 56.041 clean op Iberian, met vooral een interessante lijn in bocht 1 denk ik. Ik doe er m'n kansen op de overwinning denk ik geen goed mee, maar misschien pikt er iemand iets van op :D
    [yt]QcrL4K9k5Ms[/yt]

2. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Bedankt voor het filmpje, jammer dat je de snelheid verbergt :p
    Ook paar rondjes gereden, die eerste bocht is samen met die kleine bochtjes daarna het lastigste stukje... heb de eerste bocht nog maar een 2-tal keer echt goed kunnen nemen, zonder het heel goed nemen nu al een 56.4 kunnen halen, denk dat jij nog wel onder de 56 moet kunnen, laatste bocht kan je nog wel wat eerder het gas op zo lijkt het.
    Oh ben nu ook zelf aan het koppelen geslagen, gaat nog wel vaak fout op het terug schakelen waar ik moeite heb A + X in te drukken :D

Update: schakelen gaat nu goed, net een 56.106 gereden, had 1 a 2 tiende sneller gekunt, maar dat zal wel een perfect rondje moeten worden dan. Verloor in bocht 3 en de laatste een klein beetje t.o.v. mijn ghost.

Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  3. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    _0/Flavour, waar blijft het verslag van Camino??? Ben benieuwd naar je verhaal:D

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik moet nog eventjes aan de bak vanavond zie ik!!! Heel leuke tijd hoor Lawaai! Ik kijk ernaaruit om meer een hele race volop te kunnen pushen (waar ik op de Nordschleife toch 90 minuten met geknepen billen rondreed)!

Dat van die verborgen snelheid was niet bewust gedaan. Ikzelf kijk eigenlijk nooit naar de snelheidsmeter maar beoordeel mn 'snelheid, door te kijke op welke plaatsen ik de baan al/pas moet opschakelen naar een volgende versnelling. Snelheid had (voor mij dus) geen toegevoegde waarde, maar een volgende keer zal ik erop letten :)

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Verslag komt vanavond! :) :D

Morgen ga ik kwalificatie en heat 1 misschien missen, maar dat is niet zeker. Als ik dat wel zeker weet (vanavond) zal ik aangeven wie er morgen host.

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Rallycross zit niet In Forza 4, maar de race van afgelopen woensdag kwam er dichtbij. Menno88 en Flavourlicious waren de winnaars van de 2 heats.

Lees verder op de Frontpage!

Standings staan ook in de OP. :)

7. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Wel aardig dat Denvan nog 6e staat met 217 punten :p

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja snikkel! Ik heb het echt 3 keer nagelopen! 8) :'-(

Een refresh van de pagina zou de goede standings tevoorschijn moeten toveren. :)

9. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Misschien handig als iedereen die gaat pitten en iemand achter zich heeft even de binnenkant aanhoudt + het laatste stukkie door het gras gaat? Sowieso slim om daar niet de bocht te missen (muurtje) en de lijn die je daar rijdt wil je je niet laten afremmen door een pitter :D

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Prima idee! :)

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    asjemenou zal vanavond hosten. Ik hoop er bij heat 2 bij te zijn!

Let inderdaad goed op bij de entry van de pitstraat, waarschuw van te voren en ga als dat nodig is alvast eerder het gras op. De exit zou geen problemen moeten geven aangezien het daar gewoon rechtdoor gaat! :)

12. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Leuk raceverslag weer:thumbs:

Jammer dat je de kwali en heat 1 moet missen nu je 2e staat samen met Loyal in het klassement.

Heb zelf de afgelopen week geen tijd gehad om te oefenen, dus de 56,3xx van vorige week blijft staan. Vanavond nog wat oefenen op de eerste serie bochten om de tijd wat naar beneden te brengen. Wil het Tender zo lastig mogelijk maken}:]O-) Net zoals bij de Clio cup. Waren mooie en spannende races

13. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nou maar hopen dat LIVE-stabiel blijft en niemand uit de lobby wordt gegooid tijdens of vlak voor het begin van de race.

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik hoop het ook!

Zou iemand foto's willen maken van de resultaten? :)

15. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Compensatie connectie verlies

Nog even 1 extra mededeling:

Naar aanleiding van de meerdere situaties, waarbij mensen de connectie met de lobby verloren, hebben asjemenou en ik het volgende plan tot stand gebracht. Dit plan gaat vanaf vanavond in en blijft zeker tot het einde van deze competitie in werking.

Mocht iemand eruit klappen en in een andere lobby wordt geplaatst, mag men door rijden.

Wel wordt dan vereist dat de eindtijd d.m.v. herhaling en/of foto direct op forum wordt geplaatst, danwel toegezonden naar Flavour/asjemenou

De eindtijd zal berekend worden naar het aantal rondes in de paralelle lobby vermeningvuldigd met:

3 sec extra tijd per ronde (indien gemiddelde tijd van de ronde, bepaald door raceleiding, onder de 1.min 30 is).
    4 sec extra tijd per ronde (indien gemiddelde tijd van de ronde, bepaald door raceleiding, tussen de 1. min 30 en 2. min ligt) en
    5 sec extra tijd per ronde (indien gemiddelde tijd van de ronde, bepaald door raceleiding, tussen de 2 min. en 2.min 30.min ligt)
    etc.

(m.a.w 1 sec per 30 seconden)

Dit doen wij om te compenseren voor eventuele battles die je in de race zou hebben. Als je alleen in een lobby terecht komt heb je de mogelijkheid om te hotlappen zonder te hoeven verdedigen of aanvallen.

Voorbeeldje:

Als je vanavond 5 rondes voor het einde eruit klapt zal er per ronde die je erna rijdt 3 seconden worden toegevoegd. (5 X 3 = 15 seconden.) Wij kijken dan naar jouw eindtijd en voegen daar de 15 seconden bij op om de eerlijke eindtijd te visualiseren en mengen je dan bij de rest.

Hopelijk is dit allemaal niet nodig en kunnen de races zonder problemen worden verreden! :)

16. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Goede regeling!

De kans is aanwezig dat ik er vanavond niet bij ben. Heb weinig tijd gehad om te oefenen, en als ik wil oefenen doe ik dat meestal voor de DTM, daar wil ik me meer op gaan focussen.
    Heb de laatste tijd ook een beetje weinig tijd i.v.m huiswerk en aankomende examens :)

EDIT:
    Ik ben het ook wel eens met wat Rene zegt, 3 sec per rondje is wel erg veel

Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  17. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Best pittig hoor 3 sec per rondje, met dit in mijn achterhoofd denk ik niet dat ik door zou rijden. Het idee is ok maar zou iets langer over de uitvoering nadenken.

18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik vind het ook te veel, wel lastig te bepalen hoeveel het wel moet zijn....

Verstuurd met Tapatalk.

19. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het niet redden vanavond ik heb te veel te doen in en om het huis, misschien kom ik nog wel online maar dan met een ander spelletje...

Greetz
    Alexander

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben om 30 online

Deel Deze Pagina