[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Hoe dan precies? 1-5 jaar elke maand een x bedrag betalen? Aan wie?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aan MS

via credit card

geruchten waren dat er een model zou komen met een 2 jarig abonnement (ook meteen voor Xbox Live) waar je dus over 2 jaar tijd je console af zou betalen

dus precies zoals het nu met veel smartphones gaat

Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals de deden met 99 dollar 360 versie.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever geen abonnement. Er zijn al zoveel abonnementen. Je hebt nergens meer zicht op. Elke maand wordt er een crapload aan geld aan alles afgeschreven en je als je opeens minder inkomen hebt ben je fucked. Gewoon meteen alles. Als je het geld niet hebt, heb je het geld niet.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eensch. Ik snap wel dat je er tegenwoordig niet mee bij hoort als je geen smartphone hebt en dat overal internet toegang hebben zo langzamerhand een soort eerste sociale levensbehoefte lijkt te worden maar als je dan bedenkt hoeveel jongeren zo'n veel te duur abonnement nemen om maar een nieuw model telefoon te hebben waar ze dan over een periode van 2 jaar veel te veel voor betalen..

Is toch eigenlijk van de gekken

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mirror's Edge 2 zou een van die third-party exclusives kunnen zijn en dus bij die deal tussen MS en EA horen. Maar denk het niet, denk zelf dat het wat kleinere uitgevers zijn waar MS een exclusive games deal mee heeft...maar, what do i know? ;)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het lijkt mij op zich wel een kandidaat..

Het is een echte 'core' game en betaalbaar genoeg qua exclusive als je er als platformhouder heil in zit

franchises als FIFA, Madden of Battlefield ofzo krijg je nooit platform exclusief want dan moet je zo gigantisch veel verloren omzet van in dit geval EA afkopen in je excluisiviteitsdeal..

maar een ME die niet heel veel heeft verkocht maar wel bekend is bij de core gamers en wel potentie heeft..

tsja waarom niet

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik bekeek het even vanuit een bedrijf zijn standpunt. :)
    Vraag me altijd toch af hoeveel iPhone's er verkocht waren als je hem gewoon los moest kopen ipv van "aflossen" via een abbo. Volgens mij zal de verkoop dan een stuk minder zijn.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij de iphone 1 en 2g was dat nog zo want toen moest je ze importeren uit de US en toen waren ze inderdaad een stuk exclusiever dan nu :+ Ik weet niet meer precies wat ze toen kosten , mijn baas had een doosje vol geregeld omdat we een goed jaar hadden gehad maar ik geloof ergens rond de 400 a 500 euro

Maar vanuit MS gezien had ik het heel begrijpelijk gevonden denk dat je veel jongeren die niet even 500 euro hebben liggen met een abonnementsvorm wel over de streep kan trekken

helemaal als de PS4 die optie niet heeft

maar over het algemeen ben ik er niet voor om dure gadgets dmv abonnementen te slijten , want uiteindelijk betaald men er veel te veel voor

Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  10. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    nee nee en nog eens nee! [NOPARSE]NEE![/NOPARSE]

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Aandacht tekort?

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Microsoft wijst de Twitter-neuzen naar de E3

Microsofts Aaron Greenberg verwijst Xbox One-critici naar zijn presentatie op de E3.

Het is een van de eerste keren dat Microsoft op Twitter tegenwicht biedt aan alle negatieve berichtgeving. Volgens Greenberg komt het allemaal goed. "Dankjewel iedereen voor jullie opmerkingen en feedback, we luisteren er zonder twijfel naar." Op de E3 moet meer duidelijk worden en draait het volgens hem allemaal om games, games en nog eens games.

De hoopvolle woorden van Greenberg volgen die van Sony op. Gisteren klom de concurrent al in zijn toetsenbord om op Twitter van zich te laten horen. Het is misschien nog wat voorbarig, maar het lijkt alsof de kritiek tot beide partijen is doorgedrongen. Of ze er ook een bevredigende oplossing tegenover stellen, is een tweede.

Stilte voor de storm

We gaan sowieso een stille anderhalve week tegemoet. De Xbox One-onthulling ligt alweer ruim een week achter ons, de E3 begint pas over een kleine twee weken. In de tussentijd lijken zowel Microsoft als Sony te druk voor verhelderende interviews. En dat is maar goed ook, want die zorgden onlangs juist voor meer verwarring.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ben nu wel benieuwd naar de E3 hoor :eek:

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Normaal reageren, of niet reageren. Jouw keuze.

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo, What the crack hell? Ik ben het er niet mee eens? Mag ik geen meningen posten hier? Wat is dit voor onzin?

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee nee nee is niet echt een mening toch? onderbouw het dan. :)

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Nee, Ik wil geen abonnement. Omdat ik er dan aan vast zit, En dat wil ik niet.

Er word hier blij gepraat over 500 euri, Maar mischien 60% van de gamers zijn studenten en die zitten daar niet op tewachten.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dan moeten ze wachten of een andere hobby nemen, als er een nieuwe generatie is en je wilt er vroeg bij zijn moet je lappen, anders pech.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Onderzoek: 'Gemiddelde leeftijd gamers 32 jaar':+
    Die hebben het geld vast wel :p

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    400 euro vind je wel oke, maar 500 niet? Nou je hebt nog 6 maanden om te sparen, dus ga wat minder vaak op stap of weet ik veel wat zou ik zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina