[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik trouwens bijna vergeten was waar ik in deeltje V op hoop is dat je niet weer een heel wapenarsenaal bij je kan dragen maar gewoon subtiel een pistool met hooguit nog een assault rifle en wat sticky bombs of grenades. Voor mij gaf dit in GTA 4 nog een hoog gay gehalte, totaal onrealistisch.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [​IMG]
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Jij bent dus geen GTA speler.

    Vind je het dan niet gay dat als je allerlei mensen vermoord, een stukje rijdt en dan geen politie meer achter je aan hebt? Realisme en GTA :lol:
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst praat je met een hoog accent Nederlands en nu kom je opeens met dit, GTA moet wat meer realisme krijgen ondanks dat het meerendeel van het publiek, waaronder ik nu GTA 4 spelende, lekker dom wilt knallen.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    They better. Ik heb al 20 preorders in het systeem staan voor de CE. En al 130 preorders totaal bij Arena
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168

    Mijn heer, plaatjes zeggen niets over de ziel. Zie het als een kwade kant van mijn wederhelft waar ik op exclusieve momenten geen controle over heb. Ik , hoe dan ook nauwelijks bekend, ben ook maar een wezen van vleesch en bloed en heb zo ook mijn duistere kanten. Wees niet bang , deze zal nooit zegevieren. Het licht is sterk in mij.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Beter. Dan wachten we rustig af. Want als zij hem ook voor 130 krijgen en ik zou naar die nachtopening gaan, dan gaan ze misschien ook wel met de prijs van de CE stunten. Who knows ;)


    Hoe dan ook....samenvatting van een poolse preview. Genoeg nieuwe kleine details.

    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=558344&view=findpost&p=1062570571

    Wat ook gezegd wordt en waarvan ik hoop dat hij het verkeerd heeft...is dat de besturing van auto's nogal wat weg had van Midnight Club: LA. Het rijden was prima in MCLA voor een arcade game,maar echt NIET voor GTA. Ja het besturen van auto's was nogal log in GTA IV, maar het was al veel en veel beter in de tweede DLC. De auto's van GTA IV hebben echt gewicht, terwijl een game als MCLA dat niet heeft. Afwachten maar.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    The power of Christ compels you! :+

    nu maar weer even on topic jongetjes en meisjes.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.937
    Leuk Bevonden:
    3.299
    Kreeg net mail van Epsilon:+

    Dear friend,

    You've just made the best decision of your entire life. In fact, you've made the best decision anyone has made for a trillion years or more. If you were to live for another billion years, you would not make a better decision. In fact, you will now live for a billion years. You've become an Epsilonist. Kifflom! It's officially America's fastest growing religion and you've just proven what an independent thinker you are, by jumping on board. Prepare to be in 37,000 (yes, 37,000!) places all at once. Prepare to be amazed. This is the best thing you've ever done. You've joined an organization so powerful the government just tried to ban us. Of course, they failed. Nothing will stop us, in this Paradigm or the next. Welcome, brother-brother or sister-sister (delete as appropriate - but this is not a form letter - we're testing you - knowledge IS power, so we hope you know if you're a brother-brother or a sister-sister, because knowledge, just like charity, starts at home!)

    A very small number of of our recent recruits, (based on Cris' unique intuition), will be invited to join a special scholarship program of advanced Epsilonism in Los Santos - should you be one of them, Cris or another senior Epsilonist will contact you personally in a month or so. Either by telepathy or email or probably both!

    You have much to be excited about your new life. The most exciting thing of all is that you are about to get literally hundreds of opportunities to invest in your future by studying one of our reasonably priced courses in personal learning and salvation.

    Most top celebrities and intellectuals have joined us on this journey. Now you have too. Soon, you may be one of them.

    Kifflom one and all,

    Your new best friend,
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup ik ook.

    Gelukkig zijn jullie avatars niet verwarrend trouwens.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Pss die van mij heb k zelf gemaakt. :+ auteursrechten claim alles.


    Ben benieuwd wat al die Epsilon dingen in de game gaan betekenen.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat je mij straks ziet lopen in GTA V:cool:
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.119
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Dat mag van mij best...:+
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dan weet ik iig wie ik altijd neer zal schieten/over rijden/ect/ect. }:]
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geloof me wanneer ik zeg dat jij dan hoopt dat je niet mij als Trevor tegenkomt, want dan hebben ze aan één ambulance niet eens genoeg. :lol: ;)

    Ik lees nu in steeds meer previews dat de characters permanente schade kunnen overhouden. Ik denk dus littekens misschien of iets dergelijks. Denk een beetje vergelijkbaar met Batman in AA en AC. Superbruut dat vond ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarschijnlijk kan je dan skills opbouwen waardoor je beter kan richten, maar als je vaker dood gaat dat de skill weer zakt. Dus dan is het niet alleen skills opbouwen, maar ook onderhouden. Zou best tof zijn.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Net als in SA dus, veel doodgaan = minder levens, al was dat eigenlijk wel wat te verwaarlozen.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Het zou bv cool zijn als je valt met een motor ofzo, en je krijgt een of andere melding dat je je arm gebroken hebt :)
    dat hij dan zijn arm niet meer kan gebruiken tot je naar een hospital geweest bent.
    of idd schrammen en bruizes zoals bij Batman, die dan ook weer wegzijn als je naar het ziekenhuis bent geweest.

    Hetzelfde zou ook mooi zijn bij je kleren, kleerscheuren die erin blijven zitten tot ze je vervangt :)

    maar dit lijkt me allemaal iets te 'realistisch' en mss nog te moeilijk voor in een game te steken?
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Lijkt me niet extreem moeilijk om te implementeren. Maar ik denk dat mensen zich er na een paar keer gaan aan ergeren. Maar dat zou dan ook met cheats op te lossen moeten zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina