[PC] Football Manager 2013

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 nov 2012.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Twijfel, een nieuwe carriere beginnen met FC Dordrecht of met Excelsior.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zojuist heb ik mijn transferupdate afgerond met maar liefst 8741 wijzigingen. Daarbij ook de promovendussen en degradanten van de grote landen. Deze update kan je hier downloaden. :)

Laatst bewerkt: 29 mei 2013
  3. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Super tof! Hoop werk denk ik wel. Ga hem direct downloaden en gebruiken.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad, maar ik maak er heel veel mensen blij mee. :)

5. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Door deze update dan toch maar gekozen voor het grote geld en begonnen met Monaco :)

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is het niet een beetje vroeg voor een transferupdate, GoDz ViSioN? Je kan ook wachten tot na de zomer. :eek:

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar door de update kan je nu al met wat nieuwe spelertjes spelen. Hoe eerder, hoe beter. :)

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Mooie update Godz Vision, misschien begin ik wel met Monaco voor de lol. Denk dat mn neefje hier sowieso superblij mee is! Ik ga voorlopig eerst nog even verder met mn Rangers game. Voor het eerst overwinteren in de CL, Alles gewonnen in een poule met Barca en Milan!

9. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
  10. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Pff, met Middlesbrough gaat het voor geen ene meter. Vorige potjes altijd met Chelsea gespeeld en ging altijd soepel. Maar eens een nieuwe game beginnen, klein clubje met een leuke historie. Iemand suggesties?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Swansea vind ik zelf tof.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij mij speelt Heerenveen al voor de 2e keer mee om de titel. Ik speel zelf met Ajax. Heerenveen heeft Frank de Boer als coach en vergeet hun scouts niet. ;):+

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De FA Cup gewonnen! 0-0 tegen Man United en met penalties gewonnen. Heerlijk! Ik eindig op plek 7 in de Premier League maar dat ik twee bekers heb gewonnen maakt alles goed. :)
    Nu de laatste wedstrijd tegen Burnley met wat talenten spelen.

Edit: Qua talenten viel het wel mee, maar heb vies met 4-1 verloren. :emo:

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  14. Seh

Seh Guest

In 2020 is het dan eindelijk zo ver. _O_

In de eerte play-off ronde Panathinaikos afgedroogd met 7-1 over twee wedstrijden en met afbraak voetbal tegen Liverpool gewonnen over twee wedstrijden. :+

15. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu zelf in mijn 6de seizoen bij Heerenveen in de eerste twee seizoenen echt de ploeg opbouwen waarmee ik in het eerste seizoen 3de werd en het tweede seizoen 2de. De aankopen die ik toen had gedaan waren Stefan Strandberg van Rosenborg en erg sterke CV en Joel Pohjanpolo uit Finland 17 jaar maar kan uitgroeien tot een doelpunten machine.

Nadat het tweede seizoen erop zat begon de machine te draaien en heb ik de drie seizoenen erop de titel gepakt 2x de beker en 2x de Johan Cruijff schaal. Zal vanavond als ik thuis ben even wat screenshots plaatsen van de seizoenen!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vorm verkocht voor 14 miljoen aan Southampton, is alweer 30 jaar en presteerde niet top vond ik. Daarbij had ik Benoit Costil transfervrij aangetrokken als keeper. Hij zal dan waarschijnlijk eerste keeper worden met daarachter Jack Butland en Jan Oblak. (talent) En ik mag de spelers Carlos Fierro, Viktor Fischer en Ezequiel Cirigliano welkom heten. Allemaal transfervrij en hun rapport zag er veelbelovend uit.

Terwijl ik dit typte zag ik dat er een wereld keeper op de transferlijst stond voor 9 miljoen. Check dit!

_O_

Edit:
    Barcelona vraagt nu of ik trainer wil worden. Neymar speelt er al en ze bieden mij een transferbudget van 116(!) miljoen. Maar ik ga er niet heen, ben van plan om door te bouwen met Swansea. Misschien dat ik het accepteer en een tweede save game maak ofzo.

Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  17. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, jammer dat ik tentamens heb anders zou ik ook even lekker doorspelen. Kan altijd een paar uur dit spel spelen zonder het door te hebben.

Hoe halen jullie trouwens gasten transfervrij? Goed opletten en kijken wanneer hun contract afloopt? Je kan toch niet een speler 2 jaar van te voren al laten voor je club?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij zoeken > transfers kun je als filter instellen: aflopend contract afgelopen, 6 maanden of 1 jaar. Vaak kijk ik bij 6 maanden of 1 jaar in de zoveel tijd en dan moet je natuurlijk ook een beetje geluk hebben.

19. Seh

Seh Guest

Dit en ik ga vaak (omdat scouts niet alle spelers vinden) een rondje langs grote(re) clubs uit mijn eigen competitie en een paar uit het buitenland (afhankelijk van het niveau van de club).

Met mijn Dordrecht game probeer ik bijvoorbeeld vooral goede jonge spelers te halen, om die later met winst te verkopen. Terwijl k bij mijn Southampton game nu zwem in het geld en dus eerder voor spelers ga die direct al heel erg goed zijn. :+

20. Seh

Seh Guest

In 2021 dus voor het eerst kampioen.

En nu dit:
    Mijn Dordrecht team lijkt klaar om de (Europese) top definitief te bestormen. :+ Arsenal was vorig seizoen de winnaar en met deels mijn reserve versloeg ik ze thuis met 2-0 terwijl ik al geplaatst was.

Deel Deze Pagina