Lachen game! jammer genoeg heb ik ze beiden niet meer. Wel nog wat leuke video's in mijn favorieten staan.
Je kunt idd erg leuke dingen doen in de game. Een favoriet van mij is ook met een sportauto volle vaart ergens op afrijden en dan op het laatste moment bailen met de shute. Boem!
Je kan zeker wel dood gaan. Agent mode is vreselijke moeilijk. Lijkt meer op een glitch (Wind molen) wat eigenlijk niet kan, want hij blijft in leven.
Ik neem aan dat je na het verhaal gewoon verder kan met ronddwalen??? Bij zowel Just Cause I en II neem ik aan???
Als je in een voertuig zit die ontploft ga je inderdaad niet dood. Je kan wel doodvallen, doodgeschoten worden, overreden worden of verdrinken. Maar dan spawn je gewoon weer in je laatste basis met al je spullen die je voor je doodging ook al bij je had. En alle dingen die je voor je dood vernietigd had, zijn dan nog steeds kapot.
Ok bedankt. In Just Cause I moet ik nog wel erg wennen aan het grafische verschil met huidige games. Ok, tis ook een oude game, maar laten we hopen dat deze stof blijft happen zoals mijn exemplaar van Knights of the Old Republic van Bioware.
Ik had het hier wel over just cause II, deel I heb ik nooit gespeeld. +1 voor kotor 1 & 2. Heb dit jaar beide delen maar weer eens uitgespeeld. Grafics zijn wat achterhaald, maar wat een verhaal!
Still going strong ... 260/364 locations op 100%, 58% completion ... Ga denk nu eerst maar eens de story uitspelen ...
Huh? Heb het al zo lang uitgehouden met freeroamen. Dan had dat al moeten gebeuren toch ? Mss toch nog maar ff de story uitstellen dan en me even op faction missions te concentreren ...
De beste manier om je niet te vervelen is juist door je nergens op te concentreren en gewoon doen wat op je pad komt/waar je zin in hebt.
Dat doe ik dus ook. Ik chute gewoon over land en zee en pak mee met wat ik tegenkom en laat niks achter
Dat is nog eens een instelling waar ik wat aan heb, zeker voor mijn backlog denk ik. Ik zou namelijk met nog een slechtere score starten dan jij als ik meedeed.
Deze game staat al zo lang op mijn lijstje...toch maar eens halen! (of heeft iemand een goede deal voor mij? PM me dan even )
Waar ik op doel is dat de missie (storyline?) erg snel verveeld. Ga naar punt A, ontvang een missie, ga naar punt B, samen met wat handlangers(waar je overgens niets aan hebt) en schiet alles dood en aan puin, Klaar volgende missie... Freeroamer is echt 1000X leuker als de missies