Haha nee heb je gelijk in hoor heeft veel te lang geduurd dat die functie erin zat hoewel het nou ook niet echt een functie is die ik veel zal gebruiken maar toch leuk.
Mijn eerste indruk t.o.v van mijn HD7 is :
- Accu gaat lekker lang mee wat voor een nieuwe telefoon natuurlijk normaal is maar ja toch is dat op het moment echt een plus punt aangezien mijn HD7 nog geen 4 uur mee ging.
- Camera echt prachtige foto's voor smartphone begrippen dan maakt hij maar ook dit is een functie die ik niet echt heel veel ga gebruiken omdat ik een mooie digi-cam heb die uiteraard veel betere foto's maakt. Het is wel makkelijk om even snel een foto'tje te maken.
- Design ligt echt heel goed in de hand alleen wil wel zo spoedig mogelijk een hoesje kopen omdat de achterkant van de telefoon glad is komen er denk ik snel krassen op. Een screenprotector is ook echt een must maar dat geldt voor elke smartphone eigenlijk. Het ziet er gewoon geweldig uit vind vooral omdat ik een gele heb de combi met zwart erg mooi, al met al een zeer opvallende en unieke telefoon vooral bijgeleken mij saaie HD7 die een standaard uiterlijk had.
- Nokia diensten tja was te verwachten dat dit gewoon alleen al het kopen van een Nokia WP toestel waard is zoveel meer extra's dan bijvoorbeeld Samsung of HTC WP toestellen. Nogmaals Nokia Music en dan de radio/mix gebeuren is geweldig en gratis zonder reclame!
- Eindelijk weer covers (+ mooie effectjes) bij het afspelen van nummer op de telefoon zoals dat vroeger op mijn Zune HD ook was, daarnaast uitgebreide biografie en zelfs een optie om lyrics er gelijk bij te krijgen al is dat weer een functie die ik niet ga gebruiken omdat ik toch geen goeie zanger ben.
- De Marketplace is een stuk overzichterlijker dan die in WP 7.8 alles netjes geordend eindelijk.
- Het scherm op zich mooie felle kleuren 10x (oke dat is misschien wat overdreven maar ja) mooier en scherper dan de HD7 ook dit is natuurlijk te verwachten van een telefoon die recent is bijgeleken een die 2/3 jaar oud is. En daarnaast start elke app (en browser) veel sneller op en voelt alles ook vloeiender nog aan al was dat ook al in 7.8 erg vloeiend.
Al met al echt een prachtig toestel die voor die 366 euro die ik heb betaald een prikkie is geweest.
Ik heb nog niet alle functies geprobeerd maar ja dat vind ik later wel uit.
Klik om te vergroten...