1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De brute shit komt allemaal in de loop van tijd ;) Bedoel, je bent pas 14... en je zit al op act 2:) Ik kwam pas in act 2 uit toen ik 16/17 was ofzo. En ja... act 2 is, met name als je nieuw bent, 1 groot rampenplan. Het is groot, de tegenstanders zijn irritant/sterk en weet ik allemaal nog meer :)

    Maar met ervaring, nieuwe gear etc. Gaat het allemaal goed komen. Geduld blijven hebben en telkens opnieuw proberen :) En als het nog niet helemaal lukt, ga dan terug naar act 1 en farm het laatste gedeelte tot aan de butcher even, hierdoor krijg je wat meer exp en schiet je ook een level of 1/2 omhoog. En de kans is aanwezig dat je sterkere gear krijgt ;)
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Het gaat me redelijk af tot dusver, ga alleen 30x dood. :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig heb ik wel de achievement van ACT II in één uur uitspelen. Damn, op het randje ook destijds met iemand van XBW. Nyari geloof ik.

    Als je éénmaal een beetje verder komt regent het ook achievements. Ik doe alleen die op Hardcore niet. :+
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hardcore ownt man :D Jammer genoeg met mijn monk doodgegaan in act 2(Hell)... Maar binnenkort weer een nieuwe monk starten.

    De spanning om niet dood te gaan is gewoon ziek :D
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat is toch als je maar 1x deaud mag gaan? :)
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dood = dood. Je character incl al zijn gear ben je kwijt en je mag weer op lvl 1 beginnen.

    Je gold en alles wat in je stash zit behou je wel.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat is toch niet leuk man :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is denk ik irritatie van Dark Souls niveau. 8)
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    In Dark Souls verlies je alleen je souls, niet je gear en progress in je character? Niet echt vergelijkbaar dus. ;)
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Jawel man, geniaal juist. Met name in intense gevechten staat het zweet echt in je handen. Je moet echt blijven nadenken om levend uit de gevechten te komen. Dat soort intensiteit heb je never nooit op normal:)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  11. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je mag NIET doodgaan! Sorry erg bijdehand. Excuus!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het komt voor mij op hetzelfde neer. Hartverzakking en retourtje IC in Sneek. ;)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nu bij ACT III. Level 23 Barb.
    Vind het dope, combat is erg tof, erg dope om tussen hordes monsters te beuken. Maar vind het verhaaltechnisch en het 'ontdekken'/'reizen' gedeelte erg tegenvallen..iets wat ik bijv bij een hele oude click RPG ala Nox wel echt had. Magische game. Diablo III is gewoon puur gericht op knokken, en zeker als je de game uit hebt mag je alles weer opnieuw doorlopen, enz. tot je lvl 60 bent en gaandeweg beter en betere items krijgt? Wat is daar eig leuk aan. :+ Had ik liever ipv 3 acts 8 acts gezien, met een ziek verhaal, en je gaandeweg aan het einde van de game echt al lvl 50 bent ofzo.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat dacht ik eerst ook, maar omdat dit mijn eerste DB game is moest ik het wel gaan zien zoals de fans het doen. Grinden veel, maar combat ook. En in co op is deze game meesterlijk met een lekkere groep. _O_
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja ik zat net met wat Demo Hunters en Witch Docters..en wtf, die zijn 30x sterker dan ik? :+
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik kan weten dat ik iets waardevols heb? ik kan dat niet uit die specs halen. kan iemand mij daar meer over vertellen? en hoe krijg ik die mp10 moeilijkheidsgraad?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2013
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Snap echt geen fuck van deze game. Ben nu lvl 28, alleen maar aan het teamhunten nu met andere gasten. Monks en Demon Hunters, zelfde level als ik, killen beesten demons etc. gewoon letterlijk 8x sneller dan ik. Moet een uur hakken voordat ik een minidemon dood heb, komt er een demon hunter aan, hoeft enkel te staan 30130130131 pijlen te schieten en whop popopopopopop dood aan de lopende band.
    Ik wordt gepwned in mn eentje. WTF am I doing wrong?!
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien gewoon wat items van AH gekocht. Sommige mensen kopen ook items met reduced lvl erop welke altijd erg sterk voor hun level (duh) zijn.

    Ik kocht ook wel wat cheap ass items van het AH maar nooit zulke OP items dat ik echt alles wegvaagde, verpeste de lol ook weer.

    Of gewoon betere skillbuilds en snelheid. :p
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja wss ben ik dikke noob.
    Die gasten killen echt massaal.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Reckuuza, je bent echt een fakking noob.

    :+
     

Deel Deze Pagina