Een nieuwe IP die een platformer is met vrolijke kleurtjes . Al is de kans sowieso groot dat ik de nieuwe titel van Rare ga halen, mits het een ''echte'' Rare game is.
Eerst maar eens afwachten of Rare nog zon geweldige platformer weet te maken. Is alweer een behoorlijke tijd geleden dat Rare een topgame heeft afgeleverd. Na Kameo is het vrij magertjes geworden, VP was aardig en Kinect Sports een redelijke Kinectgame maar deze komen niet in de buurt van hun klassiekers. PDZ was ook vrij standaard.
VP was wel meer dan aardig imo. Ik denk dat ik van alle games op de 360 het meeste tijd heb besteed en plezier heb beleefd aan Viva Pinata (beide games trouwens). Helaas beschouw ik dit ook niet echt als een legendarische game ofzo dus daar zal (voorlopig) wel geen vervolg op komen.
Volgens wehkamp komt die over 5 weken !!! KAN NIET WACHTEN! 5 weken! de release datum is officieeel!!! *sarcasm*
Laten we die game niet nog een kans geven. Grappig overigens als je die game nu terug speelt (de 360 versie) damn, shiny & houterig .
Awh, ben je geen ''zen'' persoon? Ik heb volgens mij die game ook nog in het Nederlands gespeeld , veel moeite gedaan om zeldzame dieren te krijgen & maken. Prachtige kleurrijke game, iets wat ik van Rare verwacht. Is het zo episch als andere bekende Rare games? Uiteraard
Interessant! Registrant: Microsoft Corporation Domain Administrator One Microsoft Way . Redmond, WA 98052 US Email: domains@microsoft.com Registrar Name....: CORPORATE DOMAINS, INC. Registrar Whois...: whois.corporatedomains.com Registrar Homepage: www.cscprotectsbrands.com Domain Name: jetforcegemini.com Created on..............: Mon, May 25, 1998 Expires on..............: Sun, May 25, 2014 Record last updated on..: Tue, May 21, 2013 Registrant: Microsoft Corporation Domain Administrator One Microsoft Way . Redmond, WA 98052 US Email: domains@microsoft.com Registrar Name....: CORPORATE DOMAINS, INC. Registrar Whois...: whois.corporatedomains.com Registrar Homepage: www.cscprotectsbrands.com Domain Name: perfectdark.com Created on..............: Mon, May 25, 1998 Expires on..............: Sun, May 25, 2014 Record last updated on..: Tue, May 21, 2013
Kan haast niet fout zijn lijkt me... Aardige WhoIs resultaten. Dan lijkt mij dat dat enkele plaatje Jet Force Gemini is? Perfect Dark mag ook wel komen hoor. Beide geweldige games...
Ik had liever Killer Instinct 3 dan Perfect Dark. Maar wie weet, is het een boeiende shooter, Perfect Dark vond ik erg tof toen ik m'n 360 kocht tijden de launch.
Ik sta altijd open voor goede games, ongeacht het genre. Maar toch jammer dat het weer een shooter lijkt te worden. Jet Force ken ik eigenlijk alleen van naam. Maar eens opzoeken wat het precies voor game is.