Nee, game was geweldig. Maar kostte ook enorm veel om te maken (voor die tijd) en kwam uit op een platform wat het niet echt geweldig deed dus het aantal potentiele klanten was ook te klein. De xbox port had de franchise moeten redden maar daar zat dan weer 0 marketing achter en iemand dacht dat het een goed idee was om alleen deel 2 te porten.. dat er geen vervolg is gekomen ligt aan van alles en nog wat maar niet aan de kwaliteit van de eerste 2 games
Ik heb ze ook nooit gedaan. Wel beelden van gezien maar die deeden me nooit zoveel. Nooit meegekregen dat hij op de xbox was ook..
Ik hoop op een paar mooie JRPG's omdat ze met de One wederom de Japanse markt willen veroveren (hoop ik dan hè)! Mogen hele nieuwe IP's zijn, als het maar classic turn based is en bij voorkeur ook random encounters, maar daar ben alleen ik geloof ik voorstander van Verder hoop ik van harte op een Panzer Dragoon Orta style game! Man, wat had ik daar al graag een nieuwe versie van gezien!
Toch wel dus. Vond 18:30 al zo raar want volgens mij is het ieder jaar om 19:00. Vaag gedoe. Maar ja mooi, hoef ik me minder te haasten.
Goddamn, mis alle presentaties. Buiten Sony om, maar ga niet tot 03:00 wachten. Dan maar gewoon megaton aan trailers en informatie checken.
Vooral die laatste 3 shows op dinsdag, woensdag en donderdag zijn leuk want daar gaan we ook gameplay zien, en extra interviews met de developers en andere extratjes. (Staat ook in de tekst, maar ik vind het extra sexy.)