Nee, maar als ik het heb over de games op een console dan heb ik het uiteraard niet over de multiplatform titels. Zo vind ik Call of Duty echt het einde, maar daar baseer ik mijn keuze niet op.
Ik zou je kunnen uitleggen dat ik twee Killzones heb en allebei kan ik me niet associeren met de hoofdpersonages. Ik voel er niks bij en die andere shooter, ben even de naam kwijt, die deed me echt helemaal niks. Terwijl ik me met Masterchief en Marcus heel goed kon identificeren. WipeOu vond ik echt heel gaaf, maar te moeilijk om onder de knie te krijgen. Quantum Redshift op de eerste Xbox was een rip-off daarvan, maar veel toegankelijker en die heb ik voor 90% volledig uitgespeeld (trouwens een flop van jewelste op Xbox)
Racen doet me uberhaupt niks dus noch Forza noch GTA kan me boeien. Voetbal en zo ook niet. Tennis weer wel en daar vond ik de Xbox beter in met TopSpin, die ik echt kapot gespeeld heb.
En zo kan ik een heel rijtje aan. exclusives opnoemen.
Vergis je niet, als freak heb ik behoorlijk veel PS2 en 3 games gekocht (de exclusives bedoel ik) en zoals gezegd, op GoW en Uncharted na, vond ik het niet de moeite om ze uit te spelen.
Dat is nou eenmaal smaak. Wel wil ik kwijt dat ik persoonlijk GoW het beste spel vind in de huidige generatie, dus een PS spel en niet een Xbox. Qua beleving kan daar niks tegen op. Althans, voor mij.
Hey, nog zo'n ouwe l*l. Anyways, dat had ik dus ook met vrijwel al jouw titels (behalve demon souls en advance wars is de lijst identiek)
Laatst bewerkt: 31 mei 2013