Heb er niet zo'n last van. Koop meestal games die ik ook uitspeel. En ik speel doorgaans 1x spel tegelijkertijd. Pas als ik die uitheb begin ik aan een nieuwe. Nog bezig met Just Cause 2, zou ik zo uit kunnen spelen (campaign) maar ben nog lekker aan het free roamen en ga kijken of ik alle locations kan 100%. Volgende aanschaf (al in pre-order) is the Last of Us. Die komt er over een weekje of twee ...
Nou ik heb er wel last van. Dark Souls vandaag gekocht en ik zit na 15 minuten al vast Lekker begin zo...
2? Damn. Dat is nog veel. Ik weet gewoon dat ik met de huidige HB de eerste 10 minuten van BTTF zal spelen en het daarna nooit meer zal aanraken. De rest van de games interesseren me niks. Maar goed, ik zal eens inventariseren welke games ik van plan ben te spelen van de HB's en dan post ik die hier wel als ik er uit ben. Mijn doel voor deze competitie is om iig niet onder de -50 te komen.
Soms start ik alleen een spel op zodat ik tegen mezelf kan zeggen(/verantwoorden) dat ik het tenminste heb gespeeld.
Ik zei ook *soms*. (de installatie duurt dan nog langer dan de tijd dat ik het speel) Waarom geef ik eigenlijk nog geld uit aan die HB's?
Spoiler Sleeping Dogs uitgespeeld, had hem destijds voor een prikkie gekocht op de Xbox Live Marketplace en had wel verwacht dat het een toffe game zou zijn. Heb er iets van 18-20 uur ingestoken en heb van elke seconde genoten. Het verhaal is tof, de characters zijn tof, de wereld is tof (!), het combat systeem is tof en de game is vrij groot. Nu aan de slag met een nieuwe game, ik twijfel tussen Spec Ops: The Line, Batman Arkham City (heb ik echt al maanden liggen), The Witcher 2 of toch verder gaan met Skyrim.
Goed bezig Daz! Ik heb ook kort geleden Sleeping Dogs uitgespeeld en erna Spec Ops the Line Wat een fantastische shooter is dat, daar ga je echt van genieten! Heb hem in een kleine week uitgespeeld! Zonet overiges Xmen Origins Wolverine eindelijk uitgespeeld Toffe game, maar net te lang voor de diepgang die het heeft. Pics op aanvraag als jullie het niet vertrouwen
Oh ja, voeg maar toe aan mijn backlog: Alan Wake American Nightmare Dear Esther Back to the Future Sword & Sworcery Hotline Miami Thomas was Alone Dat is dus -6. Verdorie. Zul je zien dat een andere indie game me verrast en ik die uitspeel ipv een van deze die wel op de backlog staan. Ik ben nu bezig met The Walking Dead. Dus hopelijk binnen niet al te lange tijd een +1.
Oja, ben nu met CoD: MW3 bezig, dus dat is alvast -1 voor mij. Ik denk dat ik hem vandaag ook alweer uitspeel, maar dat terzijde
alles weer bijgewerkt! (tot en met 195) Makkebeer en Finalbob staan bovenaan (3 ) en een eervolle vermelding voor Dulle met -8