Maar was het die witte? Daar issie preinstalled he en komt met systeem. Misschien andere regels voor games die iemand heeft gekocht
Demo van Project X Zone gespeeld. Voor mij is het in ieder geval een titel die ik wil aanschaffen. Ik heb een kaartje van 15 euro dus begin juli ga ik de game downloaden/kopen op m'n 3DS. Verder ook Luigi's Mansion gekocht. Ik twijfel nog over Fire Emblem. Dat is meer omdat tijd moet vinden om de game te spelen.
Binnenkort maar eens gaan halen dan Heb mij prima vermaakt met de vorige fire emblem games en hij krijgt goede cijfers!
Heb de demo gespeeld, vond het echt tenenkrommend kut. Maar komt wss omdat ik er geen geduld voor had.
Zijn er al nieuwe modellen van de 3DSXL bekend? Hoop op nieuwe combo packs samen met de komende topgames.
Sinds gisteren DK Country Returns op de 3DS in bezit. Heb het origineel nooit gespeeld, dus ik vind het een heerlijke platformer. Weer een leuke toffe game erbij. 3DS is lekker bezig.
Ik heb de originele 3ds.. soms is het beeld echt te klein bij DK. Bijv als Donkey op de achtergrond wordt gegooid
Leuke lijst van modellen maar jammer genoeg veel 3DS en exclusice/japan only modellen. Kwil zo graag een paarse 3DSXL maar als er een coole combo-pack uitkomt met komende Zelda/mario/etc dan laat ik me graag verleiden. Die Fire Emblem viel me toch tegen, hou niet zo van dubbele kleuren.
2-3 keer de demo gespeeld morgen eens kijken of ik hem ergens kan vinden en anders maar online aanschaffen van de Nintendo store