1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit op 20u FC3 en dan ben ik nog niet op het tweede eiland geweest :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat duurde bij mij ook een hele tijd, maar de verhaallijn is helaas niet zo heel lang. De pret draait ook ergens anders om dan verhaal, want dat is niet echt geweldig. Einde is gelukkig wel beter dan AC III, ook van Ubisoft.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gratis DLC voor XCOM! Slechte nieuws, het wordt nog moeilijker :)

     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gewoon niet downloaden dus. :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Onmogelijk om niet te downloaden, zit namelijk in de update die vandaag uitkomt. Maar je kunt die mode vast aan en uit zetten . ..
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is te hopen ja. :mad:

    Wat is dat voor mode? Impossible to complete mode?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog maar weer eens oipgestart in classic + iron man. Blijft toch geniaal. Alleen wel echt tering moeilijk. De ai weet echt elk gaatje, hoekje te vinden en raakt echt super vaak. Erg moeilijk om je squad levend te houden.

    Ook ff de MP geprobeerd, maar dat vond ik nog wat verwarrend omdat je maar zo weinig kunt kiezen. Niet eens 6 man, maar 3 en dan nog niet eens super soldiers ...

    Jammer dat de game geen skirmish mode heeft, met je gelevelde sp soldiers battles doen op random maps. Ideaal voor een uurtje tussendoor ofzo...

    Maar wil de MP nog wel een kans geven. Misschien is er hier ook nog een xcom mp newbie die het samen wil uitvinden :)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep. Classic Ironman heb ik enorm vaak opnieuw moeten doen voordat ik er doorheen kwam. Ik ben nog steeds bij

    alien base..
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben weer overnieuw begonnen. Op classic, maar zonder Iron man. Eerst maar eens gewoon classic uitspelen. Ook die DLC gedownload van die extra speciale missions die je in een campaign krijgt...
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik ben sinds vorige week eindelijk kunnen beginnen met deze game..
    en ik ben er stiekem toch al aan verslaafd :)

    maar het is wel rete-moeilijk!! 8)
    ik probeer al mijn soldiers levend te houden..
    in het begin zijn er wel enkele gesneuveld, denk een 5tal, maar daarna iedereen levend kunnen houden tot nu toe..
    heb wel geleerd om veel te saven :).

    wat gebeurd er trouwens als er meer dan 8 landen zich teruggetrokken hebben? ben je dan echt game over zoals een arcade game? :eek:

    tot nu toe denk ik 3 landen weg bij mij.. maar denk dat ik wel redelijk ver zit.. net nieuwe vliegtuigen kunnen maken omdat ik de ufo's niet meer kon volgen.

    coole game iig! :cool:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb mn interceptors te lang genegeerd, veel te druk met squad oppimpen en nu krijg ik daar spijt van

    moet alles laten vliegen tot ik overal betere vliegtuigen heb
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ja heb ik ze ook pas gisteren kunnen upgraden, en zit nu vooral met een Elirium en Alloys te kort.. ik wil vanalles bouwen en items kopen maar heb veel te kort, dus moet nog ne hoop missies doen denk ik.. of is er een manier om Elirium enzo te fabriceren?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Beetje late reactie maar nee, niet dat ik weet :+

    Ben dit weekend eindelijk weer verder gegaan met XCOM en ben nu echt over een bepaald dood punt in de game heen waar ik de hele tijd achter de feiten aan liep.

    Mijn missie is nu om de Gollop Chamber te bouwen maar dat blijf ik lekker uitstellen.

    Ik ben Canada en Egypte kwijt geraakt ergens onderweg maar de rest van de wereld heeft een sateliet, lage panic, 2 Firestorms met Fusion Lance's etc

    En zolang ik de main objective niet voltooi kan ik dus lekker op mijn gemak mijn squad oppimpen en testen voor psi-powers e.d

    heb inmiddels een stuk of 9 colonels met de best mogelijke gear (alles plasma en Ghost/Archangel/Psi armor. Helaas van mn vaste squad maar 1 met psi-powers en dan ook nog eens een sniper)

    Beetje raar eigenlijk want hiervoor had ik het idee dat er voortdurend tijdsdruk op zat maar dat is nu met die Gollop chamber niet zo? Ik kan nu blijven grinden tot ik een ons weeg? (hoef qua foundry projects ook alleen advanced flight nog maar, moet alleen nog wat wat aliens stunnen. Heb nog niet alle soorten gehad)

    Basically is de verdediging van de wereld op dit moment een fluitje van een cent voor X-com, en ik vermaak me zo met de UFO drops en council missies dat ik dat ook nog even zo houd denk ik :+

    Of zie ik nu iets over het hoofd en krijg ik straks enorm spijt van het uitstellen van de main objective?


    BTW, die Firestorm's met Fusion Lance maken korte mette met alles en iedereen wat maar over komt vliegen. Komt daar nog verandering in? Want zelfs een battleship krijgt er amper een deukje in. Had net zo goed elk continent 1tje kunnen geven want raak er toch geen kwijt op deze manier
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren begonnen met deze game op Ironman Classic.

    Ik heb mijn basis in Afrika geplaatst en na ongeveer 10 missies heb ik nog maar 3 doden en ondertussen wat ervaren soldaten.

    Ik heb een Alien gevangen en ga deze ondervragen, hopelijk loopt de rest van mijn playthrough voorspoedig.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Was ff vergeten hoe vet deze game was _O_ backlog competitie bedankt :9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf ook weer aan de game begonnen, met de guide erbij. Dit is meer omdat ik anders niet weet of ik het goed kan uitspelen. Wil het einde wel halen. :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff pussy :+

    Nee ieder zijn ding, maar bij mij is nu alles wel goed in orde. Kostte wat moeite en heel wat soldaten. Ik kan nu iets met een chamber bouwen, weet niet hoever dat is maar ik heb wel zowat alles geresearched.
    (waren al die rookies met stunguns toch nog ergens nuttig voor :+)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Noord Amerika all the way, scheelt in de kosten. En snel shit de ruimte in schieten zodat je van de andere landen ook geld krijgt elke maand. Ik heb alleen de game de laatste keer opgeslagen tijdens een missie, dus moet als ik weer begin wel gelijk aan de bak. Die medpacks zijn wel handig in het begin zeg. :eek: En de game heeft sowieso één van de beste soorten sfeer in een game ever. De sfeer is gewoon top! Misschien vanavond wel even verder, maar zou ook een film zien met mijn familie.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik moet ook weer eens verder met mn Classic Ironmang. Ik was net ready voor

    Base invasion
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb alleen Azië en Afrika niet geheel (2 landen dus in totaal waar ik geen satelliet kan plaatsen). De rest heb ik allemaal volledig dus ook de bonus, ik heb 6 demons (zo heten die ronde vliegtuigen toch?), ik heb voor alle classes plasma wapens, ik heb de beste armor, 7 kolonels, alle shit gebouwd/geresearched. Ik ben dus best tevreden over mijn game :+ vooral in het begin ging het klote, maar dat vind ik juist het mooie. Het voelt dan meer dat ik voor mijn positie en awesomeness gevochten heb ipv een guide te gebruiken. Ik hoop binnenkort de tijd te kunnen vinden om weer verder te gaan, want ik wil het nu ook wel graag uitspelen ook.
     

Deel Deze Pagina