Hmm, had deze eigenlijk totaal niet op mijn radar. Kan toch wel wat zijn. Maar ff in de gaten houden dus Ik had eigenlijk niet verwacht nog een game voor de zomer te kopen, buiten the Last of us dan ....
Heb de preview gezien van GT, maar ben nog niet overtuigd. Met name of de combat lekker werkt vraag ik mij af.
Buiten dat ziet de game er geniaal uit. Ik heb het nog niet eens over het aantal polygonen. De hele setting en presentatie is prachtig. Grote vraag: is de gameplay ook functioneel?
Dat is de vraag idd. Merk dat veel mensen toch even wachten. Maar als gameplay gewoon goed is. Kan het zo een zomer hit worden uit het niets zoals Spec Ops vorig jaar.
Deze lijkt me leuker dan The Last of Us. Ik wil hem op zich wel hebben, maar dan zou ik eigenlijk eerst wat moeten verkopen om geld bij elkaar te schrapen. Of misschien de PC versie omdat die een stuk goedkoper is. Maar bij de PC versie is het altijd maar afwachten hoe die loopt.
Mja, maar the last of us is van Naughty dog dus daar weet je 100% zeker van dat het in ieder geval technisch een topper word.. Denk dat ik die sowieso haal en voor deze nog even wat reviews afwacht
Sfeer en muziek moeten vooralsnog erg goed zijn als ik meningen zo lees. Ben er toch steeds ook wel erg benieuwd naar. Even afwachten, heb er meer interesse in dan in The Last of Us. Sowieso een van de twee kopen.
TLoU lijkt me veel leuker. Vraag me of of de combat in deze game wel lekker is. Wellicht iets voor in juli als de reviews positief zijn ...
Op twitch heb je al wat streams van het spel. Qua gameplay lijkt er best wat variatie in te zitten. Het maken van combo's is heel belangrijk met het spel, niet zomaar button bashen. Af en toe zie ik zelfs een puzzel elementje.
Denk dat dit wel een beetje de Spec Ops van 2013 is. Zo zomerhit uit het niets die iedereen gaat spelen. Maar ja veel hangt idd van de reviews af.