Het is online. Liep net te klooien, en als ik bij showroom Tier1 kijk dan kan ik LB/RB drukken en dan verandert er iets. De auto word dan 1/2 en de andere 2/2. Nu kan ik eindelijk racen met de Golf ;-)
Met controller lukt me dat prima, maar verschilt ook per auto. Bij sommige auto's staat DRIFT, en dan drift die dus ook sneller en is clean racen lastig. Met BALANCED en GRIP auto's gaat dat prima.
Yas Marina GP , Dubai, Indianapolis GP beginnen al wat lekkerder aan te voelen in Tier 1 met de Alfa. De Tier 4 Mercedes op Dubai en Tier 1 op Red Bull ring met de Alfa in Global challenges nu aan het uitproberen. Op YAS Marina GP Tier 1 met de Alfa begin ik GRID2 wat meer te waarderen. Minder FFB instelling gaf vreemd genoeg meer controle en snelheid. Als je met de grip-type auto's gaat rijden en wat upgrades erop hebt gegooid dan rijden de auto's al wat beter.
Schijnbaar is de mening hier, controler yes,... stuur no Ik vind het een zalige racer, .. (ik houd helemaal niet van baan racegames als shift2, gt5 en fm4),.. maar dit stuurt zoooo lekker he.. :b:
Kopen!! Gru-we-lijke racegame. Voor mij beter dan NFS en minimaal op gelijk niveau met Forza Horizon qua fun die ik ermee heb. Begrijp de 78 op Metacritic nog niet helemaal.
Mij valt het spel tegen helaas. Singleplayer is teveel van hetzelfde , drifts zijn bijna niet controleerbaar en tuning is er ook niet bij..?? Online heb ik nog niet veel gespeeld aangezien hij ontzettend lang blijft hangen in het loadingscreen Grid 1 vond ik super met bijvoorbeeld de 24H van Le Mans met de dag/nacht cyclus. Het ziet er verder wel mooi uit en het gevoel van snelheid is er zeker maar als het niet lekker rijdt dan valt het toch snel tegen.
Ik vind hem super! Ziet er goed uit! heb je een controller kopen deze game! Wil je uitdaging (want de A.I is niet gek. Koop dan ook deze game Eindelijk weer eens een lekkere game! Ik rem misschien wat beroerd maar ik rijdt met de knoppen! Ik upload er zo nog een!
Zojuist nog ff met Loyall gereden. Mijn Fanatec CSR maar ff omgeruild voor het oude MSWheel................ Dat ging even 600% beter! Goede Force Feedback waardoor je de auto, weg ,uitbreken weer aanvoelt. Nu is Grid2 ineens een hele mooie arcade racer..... Wel heel erg gek, koop je een Fanatec CSR van 250 Euro, werkt de "oude rotzooi" nog beter??. Blijkt dus wel dat het waarschijnlijk opgelost kan worden met nieuwe drivers vanuit Fanatec...
Hoe is de framerate op de 360? Op de PS3 is die in orde als je vooraan rijdt maar met name bij de start van de race (waar je achteraan start) wil die nog wel eens behoorlijk inkakken
Of misschien betere ondersteuning vanuit codemasters zelf misschien. Ik heb ook nog een oud MS stuurtje. Ik zal ook f wat testen en dan kunnen we een bericht op het Grid 2 en Fanatec forum gooien. Misschien dat ze er wat aan doen. Framerate bij Xbox is herzelfde. Met veel autos in beeld of met een crash kakt ie inderdaad in.
post aan codemasters over FFB Ik heb dit over de FFB dit gepost op de CODEMASTERS website. http://community.codemasters.com/t5/GRID-2-General-Discussion/Fanatec-CSR-wheel-NO-proper-FFB-But-old-Microsoft-wireless-wheel/m-p/269780#U269780 Als iedereen die FFB problemen heeft met een FAnatec stuur een post maakt of antwoordt in mijn post op de Codemaster website dan komt er hopelijk een fix. Ik ga ook nog op de FANATEC website een post doen. http://www.911wheel.de/?q=node/9961 Graag ook een post naar de Fanatec forum svp. @ Flavour: welke firmware heb jij? Ik heb nu 737
Wat een slap aftreksel van GRID 1 dit spel zeg, flop van het jaar nu al! Werkelijk alles wat goed en leuk was in het eerste deel hebben ze eruit gehaald, en wat ervoor in de plaats is gekomen is allemaal zeer matig tot slecht te noemen. Codemaster mag zich diep en diep schamen dat ze dit spel zo op de markt hebben gebracht! Single player nu bezig in het laatste seizoen, en online (chaos ten top die races) al alle achievements gehaald, weet dus wel waar ik het over heb...
Zo slecht dat je het toch maar helemaal uitspeelt tot het einde? Deel 2 vind ik qua grip/handling van de auto's juist een enorme verbetering! Iedere auto heeft duidelijk zn eigen rijgedrag en de auto's glijden gelukkig niet meer zoals in deel 1 of als in de need for speed shift delen.. Tof om te spelen van achter de auto!