Ja, maar deze nieuwe klopt meer met de game. De serie waar die kleine vandaan komt heet niet voor niks 'half-age' En het scheelt vaak niet eens verzendkosten. Niet iedere verkoper doet aan Combined shipping. En als ie dat wel doet moet het natuurlijk wel naar 1 adres. En ik weet niet of ik hem wel kan vertrouwen om mijn spulletjes door te sturen! Straks komt ie erachter dat figures van de personages awesomerder zijn dan die van Persona's (Dat doorsturen moet ook weer via pakketpost, waardoor je denk ik al het voordeel weg haalt + ongemak erbij doet) Hm, wat wordt mijn volgende aankoop...
Denk het ook niet. Heb wel es meerdere figures besteld. Dan is het each additional item 6euro meer verzenden ofzo omdat ze op gewicht letten.
Verbaast me eigenlijk hoe weinig het nog echt nodig is geweest. Ik fuse wel, want ik wil altijd wel voorbereid zijn op alles, maar het is tot nu toe niet verplicht geweest. Izanagi is still going strong. Al kan ie wel eens Mazio gebruiken.
Holy shit. Erg vet! Waar heb je deze vandaan en hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag? Deze zou ik ook wel graag willen.
Ik gok hier en deze: http://www.ebay.nl/itm/Izanagi-Figu...228?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c333826b4
Hoe heet trouwens die verkoper waarvan je zoveel Persona merch van kan kopen? Ik ga denk ik daar ook eens wat bestellingen maken. Die Izanagi ga ik ook binnenkort maar eens bestellen. Die is echt absurd vet.
Geen idee, er is geen vaste verkoper waar ik ga. Ik ben er nog geen tegengekomen die alles heeft wat ik wil. Gewoon een search op wat ik wil en ik kijk wel of de prijs me bevalt. Waar het vandaan komt boeit me niks.
Oh dacht dat je meerdere malen bij dezelfde verkoper had gekocht. Omdat je ook telkens strips en snoepjes er bij kreeg
Ja, de eerste 2. De rest was steeds ergens anders. Deze was het: http://myworld.ebay.nl/nabeya-tokyo/&_trksid=p3984.m1497.l2754. Ik kijk nog steeds om de zoveel tijd of ie nog wat heeft wat ik wil, alleen door die extra's. Geen idee hoe hij dat kan bekostigen, maar top dat ie het doet. Ook bij non-Persona dingen schijn je dingen te krijgen. En niet altijd strips oid, maar ook gewoon extra figures. Dat was natuurlijk ook het leuke; hij kijkt naar wat je besteld aan past dus dan zijn gift aan. En om bij de 2e bestelling ook niet gewoon nog een keer hetzelfde te geven maar ook echt het volgende deel van de strip. Awesome. En volgens ebay zijn die dingen niet goedkoop. edit: Oh ja, Bikini Yukiko moet ik nog. lol.
Ik word helemaal gek van de eindbaas waar ik nu ben. Ik heb ook geen Goho-M om mijn persona's te fusen en van bepaalde skills te voorzien. Dus ik ben nu alleen maar aan het levelen en aan het treasure-hunten. Het is de eindbaas van de zesde dungeon en hij doet het volgende: Spoiler Hij kan controle nemen van heel je party en dan speel je 2 rondes 1 tegen 4. Je bent dan echt compleet kansloos. En hij doet die skill pas als hij bijna dood is, dus dat betekent dat je al een kwartier bezig bent.
moar grinden! Er is zeker geen skill wat dat effect teniet doet? (hoe lang ik ook speel, ik moet toch altijd weer checken wat die status skills doen. Ik onthoud nooit de namen of effecten. Bufu voor ijs, Agi voor vuur etc is easy. Maar de rest... Rakamajskdajoaeja) Ik heb Rise nog niet ontmoet, dus nu ga ik nog volledig voor Yukiko. De keus zal wel weer vreselijk worden zodra Rise er ook is. Ze zijn beide zo... anders. Ik heb al met veel moeite Chie afgestreept. En hoe bedoel je, die heb je in je party? Is die bikini een costume wat je kunt aantrekken?
Welke dungeon is dat? Ik ben vergeten. Welke character is in de tv. Edit: Volgens mij ben ik nog niet bij de 6de dus nvm. Ik ben bij die ene.. Spoiler video game 8 bit dungeon Voor 2e x aan t clearen
Dan wil je het toch ook nog niet weten welk character in de dungeon zit? edit: oh, laat maar. Je bent erachter gekomen dat je nog neit bij 6 bent. Maar waar begin je eigenlijk met tellen? Telt die van Spoiler Chie al als dungeon? Of begint het pas bij Spoiler Yukiko, met daarna Kanji Maar in zijn spoiler staat geen verhaal spoiler, alleen maar een skill wat die boss gebruikt.
Nee daarom. Ik weet ook niet waar hij begon met tellen. Ik had alleen in gedachten dat ik veel meer dungeons had gecleared. Waarschijnlijk omdat ik ze allemaal dubbel heb gedaan
Ik tel vanaf de dungeons die dus opnieuw te doen zijn. Maar als ik zeg van wie de dungeon is, dan is dat een major spoiler.
Zelfs ik weet niet meer van die Dungeon 6 is. En nu WIL ik het ook niet meer weten. Hoera voor vergeetachtigheid! Ik kom nu tot dungeon 5, dus hmm.. ik mis iemand. Spoiler Dungeon 1 Spoiler Yukiko Dungeon 2 Spoiler Kanji Dungeon 3 Spoiler Rise Dungeon 4 Spoiler Naoto? Dungeon 5 Spoiler Teddie? Ik heb zelf net pas de 2e afgerond.
Haha, ik kijk ook altijd naar de omschrijving; wazige namen! Ah ja, ik heb ook wel lang getwijfeld tussen Yukiko of Rise....misschien verander ik nog van gedachten. Yep! Als je je scooter hebt kun je op een gegeven moment daar in een winkel in een stadje zwemkleding voor iedereen kopen....zijn wel freakin' duur trouwens, heb alleen die van Yukiko gekocht. Uhm, en Yosuke dan? Dat is toch de eerste?