Spec ops hing voor 90% aan zn verhaal, is dat bij deze game ook zo? Weet niet zo goed wat ik hier van moet verwachten
Bedoel meer van dit kan een zomer game worden waarvan er weinig interesse was eerst maar opeens toch populair word. Omdat het zomer is en weinig andere games uitkomen en het best een goede game opeens blijkt te zijn.
True, het ziet er best aardig uit. Net op IGN een filmpje gekeken. Al moet ik zeggen dat het qua klimmen en zo net geen Tomb Raider is en qua Combat net geen Batman.. maar wie weet, een originele setting en wat eigen gimmicks en het kan best tof worden al denk ik dat ik hem hoe dan ook niet direct haal, Last of Us komt al 7 dagen erna uit edit:// of helemaal niet. Als dit een indicatie is va de rest van de reviews http://ca.ign.com/articles/2013/06/02/remember-me-review
Beetje mix tussen 7 en 7,5 overal. Wereld is echt mooi gedaan, dikke soundtrack maar qua gameplay te veel vechten wat niet altijd super werkt. Te weinig zou je kunnen genieten van de wereld. Pik ik wel gewoon volgende week Last of Us op, in augustus is deze dan ongetwijfeld een stuk goedkoper. Qua gameplay doet het me weinig, maar de wereld en sfeer zijn zo apart dat ik het moet checken.
[GTnew]310a4602-7747-45df-8a50-e9be1554c633"[/GTnew] 6.8 Allemaal zeggen ze hetzelfde. Het is een prima game maar had zoveel beter kunnen zijn. Het is vooral jammer dat je niet veel vrijheid hebt in de grote stad die je steeds ziet.
En geen counter optie in de combat. Dat word dan natuurlijk erg snel saai.. snap daar geen bal van, hoe lang is Arkham Asylum nu al uit.. - Maak game - Jat AA combat systeem - ??? - Profit!
Dat het lineair is maakt mij juist niet uit. Ik heb juist een hekel aan exploren. Persoonlijk zit ik niet te wachten op een stad a la Assassins Creed waar je vrij rond kan bewegen. Dus voor mij is het een plusje, maar ik snap dat het in het algemeen als minpunt wordt gezien.
Ik snap dat eigenlijk helemaal niet. Niet elke game hoeft free roaming te zijn om leuk te zijn. Neem Uncharted; geen free roam, maar een geweldige game. Niet elke game wordt er beter van. Je gaat een arcade racer en een sim racer toch ook niet minpunten geven omdat de 1 te arcade is, of de ander te weinig sim? Persoonlijk heb ik weinig met free roam games...het verveeld snel vind ik...ik doe liever iets in een game wat 'nut' heeft om het zo maar effe te zegen, een punt waar je naartoe werkt....
De beperkte vrijheid is denk ik niet de achilleshiel van Remember Me. De game is een audiovisueel genot, maar doet uiteindelijk te weinig met zijn setting. In plaats daarvan platform en vecht je redelijk veel en beide elementen zijn niet zo goed uitgewerkt als de games waarvan het deze elementen heeft gejat (Batman en Uncharted). Die memory scenes lijken wel interessant te zijn, maar daar heb je er maar vier van in het hele spel. Er wordt in meerdere reviews ook beweerd: dit zou eerder een goede film zijn dan een goede game. Wanneer de graphics, geluid en sfeer niet zo goed zouden zijn uitgewerkt, zou niemand deze game zien staan. Dus om mijn eigen vraag eerder in deze topic te beantwoorden: ja, het ziet er verdomd mooi uit, maar de gameplay is niet functioneel (of interessant) genoeg.
The Last of Us lijkt me helemaal niks. Geef mij maar Remember Me, ook al zijn niet alle reviews even positief.
De quicklook van GB geeft eigenlijk hetzelfde beeld als in de reviews. Ziet er prima uit rond de combat mechanics heen. Combat zelf, not so good. Platforming... meh. De weg vooruit wordt te overduidelijk gemarkeerd. Ik hoop dat RM succesvol wordt en er een vervolg gaat komen. Daar ben ik wellicht wel geïnteresseerd in. http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-remember-me/2300-7447/ EDIT: Last of Us, net wat reviews gezien. Wow! Snel even naar die topic!
Ik heb de game en vind het wel tof Vooral iemand zijn gedachten veranderen is echt een coole toevoeging. zeker de verschillende opties die je kunt meemaken. negatieve punten zoals de reviews zeggen klopt wel een beetje, stom dat de weg aangegeven staat waar je naartoe moet klimmen, en de combat op zich is niet zo geweldig, maar ook niet slecht. vooral een coole game met een origineel tintje (geheugen veranderen) en goeie setting.
Dat zeggen de reviews idd ook. De momenten waar de game zijn eigen ding doet met dat geheugen veranderen zijn de beste stukken> Qua platformen en combat steekt het dan wat schraal af tegen Uncharted en Arkham City e.d Jammer dan dat dat je dat zoveel aan het doen bent
Even gecheckt, damn sfeervol. Heerlijke beelden en OST is nu al awesome. Toch maar van de week oppikken voor X360. Last of Us volgende week ook dan maar ook gewoon. Game is dan misschien perfect zoals de reviews aangeven, maar het is wel qua sfeer en belevenis iets heel anders. Mooi om te zien aan een einde van zo'n generatie.
Geheugen-gedeeltes zijn echt heel tof gedaan, netjes. Net in chapter twee aangekomen, solide game. De combat is niet zo goed als Batman Arkham en het klimmen is wel erg simpel, maar dat maakt het niet meteen kut. Daarnaast is de wereld echt gigantisch sfeervol, is de soundtrack echt heerlijk en is het leveldesign inclusief personage van Nilin echt top notch. Leveldesign is so good, BioShock Infinite is er niks bij.