https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stainlessgames.carmageddonpromo After the first 24 hours of its release, the PROMO version of the game will be removed from Google Play and will no longer be available. Subsequently, the PROMO version will be unsupported because we have no way to update the title once it's taken down.
Wordt jullie mobile ook al zo warm als je Carmageddon aan het spelen bent? Brand bijna mijn vingers aan het scherm lijkt wel. ^^"
Hier ook maar ff op mijn foon en tab geïnstalleerd.. \o/ NOSTALGIE!! \o/ Graphics zijn niet heel denderend, maar gewoon dat gevoel dat ik de eerste keer had toen ik het speelde, had ik nu weer.. Als een klein kind zo blij.... En vrouwlief snapt er niks van, waarom ik dit spel zo leuk vind.. kan niet wachten tot Reincarnation uit komt!
Iemand een idee waar je kan uitloggen op de Outlook app? Kan het echt nergens vinden en krijg iedere messages van nieuwe mails.
Geen idee hoe Samsung werkt, maar is het niet simpel als: Settings > General > Notifications? Of Settings > Accounts & Sync?
Wat is een supergoede keyboard app voor android? De standaard keyboard van mijn Samsung Galaxy Ace is echt bagger, na elk fucking woord krijg ik een puntje. Komt omdat de punt dus extreem dicht naast de spatie zit. Heb verschillende apps al getest, waaronder GO Keyboard, was eerst tof en toen kreeg ik ineens gekut. Dan wil ik wat typen in Whatsapp en ik draai de telefoon horizontaal en het balkje waar ik moet typen is dan ineens donkergrijs en na een paar weer in/uit de app te gaan kan ik eindelijk typen..bagger gewoon. Wat is nou een echte goede die ook gratis is? Liefst eentje die ook horizontaal goed te gebruiken is, niet dat het kb zo mega klein is.
Van de AD een gratis tablet gekregen en wat een verschrikkelijk ding is dat. Arnova 7I G3 met 4GB geheugen. Van de 4G is iets meer dan 2GB beschikbaar , de overige wordt gebruikt door Android en het werkgeheugen van 1GB. Erger met het meest aan de Android 4.1.1 versie want deze blijkt niet gecertifeceerd te zijn. Geen Google Play bijvoorbeeld. Kan Google Play wel installeren met behulp van Arctools maar er zijn apps zoals Ziggo TV die niet geïnstalleerd kunnen worden omdat ze de Android versie niet herkennen
Kan niets de digitale versie van de AD lezen Voorop de doos staat met grote letters 4GB + Android 4.1 Jelly Bean. Kleine lettertjes onder de doos zegt , Bases on Android (non-certified ). Maar opzoek naar een costum Android versie want aan deze versie heb ik niets.
Ik heb net dus leuke Nexus 7 32gb tablet gekocht alleen: - Waarom kan ik YouTube niet fullscreen en rotaten? - Is er geen my files ?
-Slide je statusbar naar beneden, daar vind je een optie om je screenrotation aan/uit te zetten. Gerotate is youtube ook fullscreen. -Nee standaard niet, maar er zijn zat gratis file explorers, zoals ES file explorer.
Wat zijn nou ECHT toffe games en apps om uit te proberen? Heb nu een S4 en daar kan ik heel wat meer mee beginnen dan met die Ace, dus kom maar op.
Ik merk trouwens dat er een godsgruwelijke hoeveelheid aan apps draaien en die zou ik graag willen afsluiten. Wat is de allerbeste appkiller? Of zijn appkillers niet aan te raden? Het is denk ik voor de accuduur alleen maar goed om zo weinig mogelijk dingen te hebben draaien toch? Hoe zit het trouwens met install files van bepaalde apps, worden die automatisch verwijderd na installatie of moet ik dat zelf doen? Zo ja...waar precies?