Ik ben zelf de laatste jaren wat uit vorm. En dan nog verbleken mijn records tov die van StealthViper.
Ik ook En volgens mij zijn deze gegevens ook nog biased, ik had namelijk een tijdje offline gespeeld.
Yep, zo'n score neerzetten in een competitie en dan verliezen van iemand die 12,000(G) in een week had gescoord.
Nou nu Stealth mee doet is de challenge een stuk minder spannend geworden. Niet dat ik mijzelf daarvoor als titelkandidaat zag, maar toch.
Nou, het positieve is dat ik door deze challenge wel eindelijk The Walking Dead heb uitgespeeld. Dus ook al win ik niet, ik ben wel een winnaar! Ofzo. Next is Arkham City. Denk ik. Eerst even bijkomen van TWD.
Zeker. Episode 3 had van mij net iets korter mogen zijn. Misschien 4 ook, maar verder heb ik niks te klagen. Ben benieuwd naar Season 2. Hopelijk gebruiken ze daar hetzelfde systeem als ze nu op het laatste hadden gedaan; eerste episode gratis, de rest betalen
Damn Nog even en ik kan weer zo een filmpje maken. Al is 6k niet zo een mooie mijlpaal als 5k. Spoiler