S03E09 'The Rains of Castamere' spoilers Spoiler Eén van de momenten waar ik sinds het begin van deze serie al op zat te wachten. Ik had kippenvel toen The Rains of Castamere begon te spelen. Prachtig uitgevoerd. Walder Frey en Catelyn waren echt fantastisch. Over de rest van de episode: Bran en Jon waren prima. Het afscheid van Rickon en Osha vond ik mooi, jammer dat het niet bij Queenscrown plaatsvond. Dany vond ik nogal mwah. Arya en The Hound zijn een leuk duo.
Dany is echt alle sympathie zowat al kwijt inderdaad maar dat is 1 van de dingen die het leuk houd over de seizoenen heen, dat langzame draaien van characters van good guy of underdog naar bad guy
Had het al gelezen, maar zeker erg vet om te zien hoe het in de serie is verwerkt. Echt een top aflevering, de laatste 10 minuten zullen niet snel uit mijn geheugen gaan. Toch vind ik het een beetje jammer dat ze er een paar belangrijke dingen uitgelaten, waarschijnlijk omdat het anders te ingewikkeld werd en te langdradig, daar geef ik ze ook groot gelijk in.. Op IGN hebben de critici de aflevering een 10 gegeven
Net op HBO gezien Spoiler Idd goed die credits gewoon stil.. Zat vol verbijstering naar dat beeld te staren. Arya net in de buurt en haar broer en moeder vermoord. Het zat er wel een beetje aan te komen want die bruiloft was net iets te vrolijk maar jezus hey..:{
echt? Ik vind dr steeds toffer. Beetje slaven bevrijden, respect afdwingen van haar nu vrije soldaten, en draken (en ze is lekker)
Spoiler Walder Frey met z'n tekst voorspelde ook al iets: 'Let the wine flow red and the music play loud'
Had serieus tranen in me ogen aan het eind. Spoiler Ben benieuwd naar die tully dude die getrouwd is en Blackfish tully .
Reacties op S03E09 Psychopaatje in de dop @ 01:10 trouwens.. Gewoon 0,0 reactie Spoiler [yt]78juOpTM3tE[/yt]
Oké.... WAT. DA. FAAAAAAAAAAAAAAK. Serieus! Spoiler Gewoon allemaal tegelijkertijd... gewoon vreselijk. Ik pink een traantje weg.
... holy ... fucking ... batshit Batman Zouden ze nu in de volgende episode echt het boek volgen? Spoiler Dat ze het hoofd van Robb eraf kappen en die van z'n Direwolf erop naaien? ... ik ga even bijkomen.
Dude, boekspoilers... FUCK OFF. De tering zeg. Behalve dat boekspoilers GTFO moeten doen, vermeldt het op z'n minst.