[XOne] GRID 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2012.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Mizu Mountain [Dag & Nacht] is echt een visueel spektakel:thumbs:

2. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt is dat bij veel titels die erg goed waren ontvangen toendertijd en er dan eindelijk een deel 2 van uitkomt gewoon troep en bagger is.
    Kijk naar TDU, deel 1 was legendarisch en daar kwam dan eindelijk deeltje 2, iedereen, waaronder ik vol vertrouwen en wat blijkt, haalt het bij verre niet hoe deel 1 was. In die zin misbruiken ze de opbouwde reputatie om de game vervolgens de tering in te bouwen.

3. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Hier precies het zelfde verhaal... Denk als ik van de week een nieuwe career start in GRID 1 dat het zal aanvoelen als een nieuw spel, GRID 3 :cool:

Ok, grafisch overall een flinke stap terug, maar met de actie wat dat 5-jaar oude spel op het race-circuit tovert heb je toch geen tijd om naar prachtige landschappen te kijken.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Bedankt.

zal die timeattack eens even proberen.
    Mijn gemiddelde race gaat zo dat ik eerst hard aangereden wordt om vervolgens de hele tijd aan t achtervolgen te zijn uiteindelijk zo rond de 5de of 4de plek eindig.

Iemand trouwens nog tips om snel van de lijn te komen? Ik heb echt het idee dat ik stil sta bij Grid 2 bij het startsignaal.

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Eerste bocht gaat altijd mis, kun je de klok op gelijk zetten.
    Dus iets meer afstand houden bij de eerste bocht, heb je iets meer tijd om te ontwijken.
    Maar blijft lastig inderdaad, het lijkt soms meer op Destruction derby 2.

Gasten met een witte uitroep teken rijden aardig clean, zonder al te veel opzettelijk te beuken.
    Maar je moet wat meer andere events gaan doen waar je goed in bent.

En je auto opvoeren naar het maximale in de tier.

Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Grid 1 had tenminste een solide framerate, dat kun je van deel 2 niet zeggen. Vind de laadtijden tussen de races door ook erg lang, haalt me echt uit het spel.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Misschien een stomme vraag hoor... Maar waar is de muziek in de game? Niet dat ik altijd muziek op heb maar ik hoor geen muziek tijdens het racen.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vermaak me er super mee!!

grootste minpunt,. er zijn geen driftevents meer op een circuit waar je zelf je route kan bepalen... :F: (zal wel dlc worden :mad: )

en wat betreft online,... deel 1 was net zo'n chaos.
    Overleef de eerste bocht en je hebt kansen :b:

10. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ook ik vermaak me er goed mee. Die geluiden zijn zo fijn he... of initial d muziekje opzetten en een 1 on 1 race in de japanse bergen rijden.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waar is dat tegenwoordig niet zo. Ze moeten gewoon collisions uitzetten voor de eerste 5 bochten. Dan heb je ook niet meer het gedruk van spelers die overal maar rechtdoor moeten gaan.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik had eigenlijk al besloten hem niet te halen door al die pre-order DLC, maar als ik zo de ervaringen lees over lange laadtijden en frame-rates enzo, dan haal ik hem wel een keertje bij Steam voor 5-10 euro uit een sale ofzo.

Jammer. GRID was geweldig destijds, en ik was erg blij met het nieuws dat je veel mountain-races had dit keer, aangezien ik dat het gaafst vond in deel 1, maar voorlopig dus nog maar niet halen.

13. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Wat is parijs toch mooi en sfeervol :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Niet super goed vergelijk. Aangezien het ene filmpje in 1080p is opgenomen en de andere in 720p. Ook door twee verschillende mensen waardoor je geen gelijkwaardige capturing hebt.

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Er is een update geweest voor GRID voor de XBOX.
    Sommige auto's rijden lekkerder.
    Na de update is het geluid van de Tier 4 auto's gemute en dus haast niet te horen door de omgevingsgeluiden.

Patch Notes
    June 4th - PC

•PC patch released to address a single priority Graphics Code issue, seen to trigger a notable number of in-race hangs across a variety of system configurations.
    June 3rd - Xbox 360 and PlayStation 3

•Fixed an Issue in Season 1 where viewing sponsorship objectives cause the game to hang.
    •During season 3 in the Haruna Kyojin drift event at Okutama the AI would become overly aggressive and ram into the back of a player.
    •Fixed a graphics issue where the logo of lightweight cars does not appear with the other Tier 3 car classes.
    •If the player selects the Technology sponsor objective - "Lead all laps of a race event" they will find then when they lead all laps of any race event that the sponsor objective does not complete, this has now been fixed.
    •Fixed an issue where upon completing the game and selecting New Driver from the options menu, the game went to a dead state on a loading screen upon completing season 1 (after playing a video at the wrong place).
    •Fixed a splitscreen issue which was caused when the player uses an instant flashback then pauses the game and restarts the race. They will notice that the AI will take control of their vehicle once the races starts.
    •Fixed an audio bug that would cause sound to become badly distorted during any race where music plays.
    •Fixed an issue where the background cars in the 2nd and 3rd garages would have drivers just sat in them.
    •Fixed an issue that resulted in RaceNet global challenges not updating accurately.
    •Fixed an issue that prevented players from signing up to RaceNet in game.
    •Fixed a graphical error that was present when removing upgrades and reverting to the default livery.
    •Fixed an issue where in Touge if a player drove through a ghosted player that has just flashbacked they will be unfairly disqualified.
    •Fixed an audio issue that caused short burst of engine audio to be present when quitting out at the start of the Divizero time attack race.
    •Fixed numerous corner cutting errors on Indianapolis.
    •Miscellaneous: many various tracks / car geometry, stability, string and difficulty balancing fixes.
    --------------
    Codemasters Community Manager for GRID, DiRT and RaceNet. ...

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Welke auto is het beste (voorzien van max upgrades) voor TIER 2 en TIER 3?

Het kost namelijk erg veel credits om alle auto;s te kopen/up te graden en daarna te testen.

De Chevy Cruze TIER 2 is trouwens niet te upgraden.

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Huh kun je auto's upgraden? Waar dan? En klinkt het dan ook anders?

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    In de multiplayer zijn er upgrades.
    Jouw garages in singleplayer en multiplayer zijn gescheiden van elkaar.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn er pc gebruikers van deze game? voeg mij eens toe (Appie21) Dan kan ik eens kijken op racenet en in de game hoe goed ik echt ben :+

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt. Maar ik heb ze beide naar 720 gezet. Het is sowieos lastig te vergelijken met youtube videos, maar ik heb op Gamersyde een gameplay video van de game gedownload en dat is echt 100% zoals je het op je scherm krijgt en de verschillen werden pijnlijk duidelijk. Baal echt dat de PS3 versie me toegestuurd is, ik hou echt van mooie graphics, maar de PS3 versie oogt echt wazigjes.

Deel Deze Pagina