[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat hun bankrekeningen het daar niet mee eens zijn.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    b]Mei[/b]
    Films
    49. [​IMG] Pitch Black (David Twohy, 2000) :: 5.0
    50. [​IMG] John Dies at the End (Don Coscarelli, 2012) :: 7.8
    51. [​IMG] The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 5.0
    52. [​IMG] The Hangover Part II (Todd Phillips, 2011) :: 1.0
    53. [​IMG] Take Shelter (Jeff Nichols, 2011) :: 7.5
    54. [​IMG] Alles wat we wilden (Sarah Mathilde Domogala, 2010) :: 8.0

Statistieken
    Totaal 6 films (maandgemiddelde: 10.2) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 1.
    - Lang (meer dan 75 min.): 5.

Totale speelduur: 580 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: Alles wat we wilden (8.0, 12de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: The Hangover Part II (1.0).

Media-verdeling
    [​IMG] 6.

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb hem gisteren ook weer terug zitten kijken.
    Pakte mij dit keer wat minder dan 10 jaar geleden. Zo nu en dan gestoord aan mr hawke. Wist af en toe niet zeker of ik me nou aan het personage of aan de acteur irriteerde.

Binnenkort het vervolg weer es opzetten.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fast Furious 6 gezien, damn, wat een super film .Voor de serie zit alles erin, straatraces, brute actie, humor, onrealistische achtervolgingen, een vliegtuig die in brand staat. Wat wil je nog meer voor een F&F film? Overduidelijk beste uit de serie, al was deel 5 ook super. Echt een filmserie die beter wordt elke film ipv slechter.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatste tijd toch weer aardig wat filmpjes gekeken

Men in Black 3 - Paar geinige stukken, maar was eigenlijk maar erg matig.
    Warm Bodies - Zeer vermakelijk en eindelijk eens wat anders dan andere zombieflicks.

The cabin in the Woods - Toffe horrorfilm met een aparte maar op zich wel coole twist. Vond de hype rondom deze film wel wat overdreven.

A perfect getaway - Vermakelijke thriller.
    Tresspas - MEH!
    The Haunting in Connecticut - Erg nice en had spooky momenten. Heb al genoeg van die haunted house films gezien, maar deze was echt anders. Aanrader!

The Divide - Wordt volledig afgemaakt op Rotten Tomatoes, maar ik las het verhaal van de film, zag op de IMDB forum een thread staan van iemand die de kritiek belachelijk vond en besloot hem toen te gaan kijken. Ik vond het echt fucking nice. 100% een aanrader! Deed me ook wat aan Fallout denken, niet alleen om de nucleaire explosie. En de muziek zet de sfeer van de film geweldig neer.

Cellda 2011 - Fantastische gevangenisfilm zoals ik ze nog niet eerder had gezien. Echt gewoon verdomd goed!

7. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien nog de Predatorreeks, maar de A vs.P serie laat ik schieten. Voor de eerste tijd genoeg aliens gezien.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik heb vannacht namelijk Predators gezien met Adrien Brody. Een best aardige film, met een sterk stuk van Laurence Fishburne. Blood en Gore zijn best goed, maar van lang niet zo'n kaliber als destijds met Predator I. En er wordt nog gesproken over Predator I. ;)

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The man from earth

Goede film, simpel gegeven, maar toch wel de hele tijd na blijven denken aan de consequenties en de feiten die in de film worden gegeven. Niemand zal inderdaad een dergelijke situatie in onze huidige werkelijkheid accepteren doordat het tegen alles maar dan ook alles ingaat met hoe en wat wij denken. Erg interessante film. Een aanrader.

10. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds kort op mn nieuwe telefoon de moviemeter/movieindex app gedownload. Erg handig als je wilt weten of films wel goed zijn als je in de winkel staat. Enkele weken geleden had ik nog een blackberry curve waar niet zulke apps op zitten. Dus verdraait handig als je in de winkel staat! Dan weet je tenminste of je goede films haalt :)

The Machinist
    Laatst deze film gekeken en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was! Het verhaal was goed en het lijkt net echt of de hoofdacteur (gespeeld door Christian Bale) al hele lange tijden niet heeft geslapen. Daarnaast heeft hij zijn rol echt serieus genomen en ziet hij er echt mager uit. Een aanrader!

Skyline
    Een film die gaat over een invasie van aliens. Het felle blauwe licht trekt mensen aan en zo worden vele mensen ''gekidnapt''. De actiescenes zijn prima in orde en de special effects zijn echt prachtig! Alleen er is nauwelijks een verhaal. Maar dit is een prima film om zonder veel na te denken te bekijken.

The Butterfly Effect
    Een erg sterke film! Evan heeft in zijn jeugd last van ''black-outs'' waarin hij vele gebeurtenissen niet mee krijgt. Een psycholoog gaf de moeder van Evan een tip mee om Evan voortaan dagelijks in een dagboek te schrijven. Als Evan volwassen is komt hij tot de ontdekking dat hij terug kan in de tijd. Evan wil graag verschillende gebeurtenissen terugdraaien maar komt alleen maar meer in de shit. Goede acteerprestaties en dit is een film waar ik nog lange tijd over heb nagedacht. (vele stukken kwamen mij wel bekend voor)

The Next Three Days
    Als de vrouw van John (Russel Crowe) wordt opgepakt besluit hij nadat er slecht nieuws komt haar vrouw te redden. Hij zet een uitgebreid plan op en komt vele gevaren tegemoet. Het verhaal is heel aangrijpend en spannend. Op momenten zit je echt op het puntje van je stoel.

Het verhaal heeft wel een wat dubbel einde. Aan de ene kant goed, maar toch aan de ene kant weer jammer. Dat maakt deze film ook zo goed.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    The Machinist is echt fantastisch. Het is best gestoord hoe ver hij gegaan is om echt zo af te vallen, voor een freaking film. Heb begrepen dat doktoren hem hadden gewaarschuwd dat hij moest stoppen, want het begon levensgevaarlijk te worden. Niet zo gek ook als je ziet hoe eng mager hij in die film is.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja en dan vooral hoe snel hij het er ook weer bij kreeg voor die Batman films. :eek:

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Mr. Nobody

Ik snap niet helemaal waarom deze film zo gehypt wordt eerlijk gezegd. Toffe beelden, toffe soundtrack en prima acteerwerk van vooral Jared Leto, maar het verhaal viel echt een partij tegen... Daarbovenop vind ik 2,5 uur veel en veel te veel voor deze film. Had ook in een korter tijdsbestek gekund. Al met al een prima film hoor maar kon de hooggespannen verwachtingen helaas niet waar maken.

7/10

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Net een trailer van Blackfish gezien. Een docu/thriller om in de gaten te houden. :eek:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en hij schijnt die geintjes weer geflikt te hebben voor die Terminator film. Damn die man houdt echt van zijn werk, haha.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is als je naar zn films kijkt bijna of hij het er om doet

Rescue dawn en the Fighter zijn dan wel niet zo extreem als the Machinist maar als je nagaat dat hij dus tussen het maken van Batman en Terminator films door maakt..

20 kilo spier erbij of er af is voor hem blijkbaar een fluitje van een cent :+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tijdje terug dat ik hem heb gezien, maar ik vond hem toen echt super.

'Elsker dig for evigt' moet ik binnenkort ook maar zien, klinkt erg goed.

Before Sunrise is het 1e deel toch? Die vond ik super, echter deel 2 'Before Sunset' deed mij helemaal niks. Het was weer hetzelfde truukje, deel 3 ga ik dus ook maar overslaan.

Afgelopen vrijdag naar 'Daglicht' geweest in de bios. Prima thriller van Nederlandse bodem met een paar erg sterke acteerprestaties. Wat wel zonde was: ik zag in halverwege de film ineens hoe de film ging eindigen/hoe de film in elkaar stak. Dat haalde wel wat spanning weg :+

7,5

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toen je de tweede keer op je vriendin dook vond je het ook niet leuk meer omdat het 'tzelfde truukje was? Je tweede biertje smaakt ook minder omdat het 'tzelfde truukje uithaalt? Daar gaat het toch helemaal niet om bij dergelijke films. Juist niet zelfs. Het gaat om de band die je voelt met de karakters en de verhouding die ze met elkaar hebben, de inhoud van de gesprekken, de emoties.

Het zijn geen films met truukjes zoals plottwists, spanningsbogen en stomme grapjes die klakkeloos herhaalt worden. Juist niet.

IMO.

Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zullen wel de nodige anabolen bij komen kijken?

Anyway, mei(n) maand:

Mei
    Films
    23. [​IMG] Silver Linings Playbook (David O. Russell, 2012) :: 7.4
    24. [​IMG] Oblivion (Joseph Kosinski, 201:cool: :: 7.5
    25. [​IMG] Lawless (John Hillcoat, 2012) :: 7.4
    26. [​IMG] Green Zone (Paul Greengrass, 2010) :: 7.5
    27. [​IMG] Jack Reacher (Christopher McQuarrie, 2012) :: 6.6
    28. [​IMG] The Perks of Being a Wallflower (Stephen Chbosky, 2012) :: 6.9

Series
    29. [​IMG] Community - Seizoen 4 (Dan Harmon, 2009) :: 6.3
    30. [​IMG] How I Met Your Mother - Seizoen 8 (Carter Bays, Craig Thomas, 2005) :: 6.7

Statistieken
    Totaal 6 films (maandgemiddelde: 5.0) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 6.

Totale speelduur: 712 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: Oblivion, Green Zone (7.5, 8ste dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Community - Seizoen 4 (6.:cool:.

Media-verdeling
    [​IMG] 1.
    [​IMG] 7.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister naar Hangover III geweest.

Wederom weer goede humor:). Erg gelachen en heel ander concept dan de andere 2 films. Wel altijd jammer dat de trailer de helft van de grappen al verklapt. Maargoed, vermakelijke film dus een 7/10.

Zag ook deze trailer:
    [yt]HcwTxRuq-uk[/yt]

Lijkt me echt super vet! Alleen wel heel veel special effect werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina