Ik ben het met jou eens dat een goed getimede skill move mooi is, maar dan moet het wel een skill move zijn waarbij je de speler van dichtbij met 1 beweging verslaat, niet drie roulettes, een scoop en dan een Mcgeady spin terwijl de tegenstander op 35 meter staat.
Ik heb ook niet het idee dat zulke truukjes zouden werken tegen mensen in divisie 1. Ze happen allemaal in dat filmpje terwijl het meerendeel in divisie 1 toch contain gebruikt en zeker niet 5x achter elkaar in datzelfde truukje trapt.
Maar ieder zijn eigen mening. Persoonlijk kijk ik dan liever naar me eigen video. Mooie dribbels, goede afronding, goede steekballen, ook skillmoves (maar enkel wanneer ze effectief zijn) en dat vind ik persoonlijker mooier en realistischer voetbal. En het allerbelangrijkste: gewoon in divisie 1, niet in de Goldcup waar het leeuwendeel gewoon slecht is. Maar ik ben ook een beetje biased, maar ik weet wel dat ik een stuk mooier/beter speel dan de gemiddelde divisie 1 speler met hun eindeloze LB Y's en gesprint langs de zij lijn. Longshots vind ik misschien nog wel het meest kansloze. Soms speel ik wel eens tegen die figuren, schieten vanaf de middenlijn, lukt nooit en wanneer ze 5-0 achter staan leaven ze. Maar die paar keer dat het wel lukt zetten ze in een video en doen ze op youtube.
Laatst bewerkt: 3 jun 2013