Ohh, wat heerlijk zou het zijn als ie Xbone exclusive was. Als je bedenkt wat voor reacties er waren toen FFXIII multiplat werd, dan zouden de reacties deze keer nog beter moeten worden. (not gonna happen)
Nah, want FF XV is gewoon XIII Versus. Aangezien die al voor de PS3 in ontwikkeling was neem ik aan dat die gewoon multiplatform wordt.
Weet ik, maar laat me even dagdromen. Vooral omdat Versus al die tijd eigenlijk PS3 exclusive hoorde te zijn.
Hopelijk komt Gearbox op het podium bij MS en zeggen ze dat ze het gedrocht wat Furious 4 heet van een rots hebben afgegooid en dat ze komen met het vervolg op HH. Only on Xbox.
Ik ben serieus opeens Borderlands 2 opeens een stuk minder leuk gaan vinden na het Aliens debacle. Is er hier niemand met goede photoshop skills. Een beetje lame om de hype trains van andere sites te gebruiken. (en die van N4G ziet er een beetje... lullig uit )
Gearbox moet gewoon hun eigen games maken en niet shit overnemen. BIA, Borderlands vs Duke Nukem, Aliens.
De Duke geef ik hun niet de schuld van. Hun enige taak was gewoon om de game na al die jaren de deur uit te krijgen. Ik denk niet dat die game nog te redden was.
Maar kregen wel aardig was shit over zich heen. Gewoon lekker eigen games maken Gearbox. BIA blijft nog steeds me favoriete franchise.
Moet wel. Was zo grote hint op het einde van HH en ze volgen ook het verhaal van 101st Airborne. Dat het gewoon moet. Ardennen op de next gen.
Ik heb dan liever een Borderlands MMO, aangezien Gearbox wel weet hoe ze dat soort games moeten maken. De rest, tsja...
[yt]6vv3_ndmz8U[/yt] Hmm. Beetje raar moment om een game aan te kondigen vlak voor E3. Of gelijk gameplay op E3?