Ik verwacht eerder Borderlands 3 .. niet dat ik die liever heb maar ze kunnen gewoon niet om het succes van 1 en 2 heen en het is inmiddels wel pijnlijk duidelijk geworden dat meer dan 1 game tegelijk maken niet kan bij Gearbox
Maar toch apart hoe zo een Aliens debacle mijn mening over een game kan aanpassen terwijl ik er al mee bezig was. Opeens vind ik de humor kinderachtig ipv vermakelijk. Gameply is eigenlijk best saai. Art style is toch best wat bruin. Kleine irritaties worden grote irritaties. Natuurlijk, het zal vast beter zijn dan Aliens, maar Gearbox en Randy zijn dusdanig in mijn achting gedaald dat ik niet meer blind naar hun volgende game zal uitkijken. En al helemaal niet als het weer Borderlands is.
Ach, ik vond Borderlands 2 best vermakelijk voor 1 keer uitspelen, maar begon het naar het einde toe wel beetje eentonig worden. Maar na 1 keer uitspelen had ik het wel gezien, en ook absoluut geen zin meer om door te gaan....
Maar Gearbox heeft niks gedaan (aan de game dan) om jouw mening te veranderen. Ik geniet nog steeds erg veel van Borderlands, de dialogen, de gameplay & de verhalen. Er zit veel liefde in de serie, ook veel fanservice en dat zie je terug. Helaas zie je dit allemaal niet terug in de andere games van Gearbox.
E3 lijst met Microsoft games gelekt? http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/e3-lijst-met-microsoft-games-gelekt/ Halo 5 Killer Instinct Banjo Kazooie 4: Grunty Land Forza Motorsport 5 Quantum Break Halo: Spartan Assault Ryse Fable 4 Crackdown 3 Fortnite Dead Rising 3 Call of Duty: Ghosts Battlefield 4 The Witcher 3: The Wild Hunt Dying Light Prey 2 Homefront 2 Beyond Good & Evil 2 Mirror’s Edge 2 Rainbow 6: Patriots Brothers in Arms League of Legends
Magic?! Ik zal niet boos zijn als dat de E3 line-up van MS is, maar voor Magic heb ik toch nog heel wat andere titels in gedachte. Dit is een solide lijst, maar verre van mijn wishlist.
Halo 5 Banjo Kazooie 4: Grunty Land Fable 4 Crackdown 3 The Witcher 3: The Wild Hunt Prey 2 Mirror’s Edge 2 Rainbow 6: Patriots 2 of 3 games hier van en ik ben al verkocht denk ik.
1 game en ik ben al verkocht. Ik kan nog zo hard klagen over DRM, wat lage specs, Kinect, TV TV TV... maar uiteindelijk doen we het allemaal voor games. En als die er zijn ben ik er ook weer gewoon. Wel jammer dat Prey 2 totaal niet meer zal lijken op die awesome demo van een paar jaar terug.
Dit zullen toch geen exclusives zijn? MS moet wel een wereldwonder uithalen om mij voor één of twee titels alsnog een Xbone te laten kopen, mét DRM. Ik zeg GG..