Halo 5 Banjo Kazooie 4: Grunty Land Fable 4 Crackdown 3 Zijn wel exclusives sowieso. Ik ben niet blij met DRM maar het is voor mij geen dealbreaker gelukkig. Ik verwacht trouwens dat alleen Nintendo zonder DRM gaat werken. Als Sony het aan de developers overlaat dan denk ik dat er maar weinig het niet zullen doen.
Halo: Spartan Assault breaks off peace for Windows 8 PCs, tablets and phones Nu maar hopen dat als ik hem koop ik hem op m'n tablet/pc & telefoon kan spelen. (derp, niet dus)
't is toch gewoon een top down shooter? Zonder RTS elementen? Als ik dat filmpje zie moet ik om 1 of andere reden aan Cannon Fodder denken.. komt denk ik door die mannetjes die achter de speler aanlopen daar zouden ze eens een xbla versie van moeten maken
Ja top down shooter. Wist niet dat zo'n naam had. Dacht daar aan omdat rts altijd zo'n camarapunt heeft
Dan zal die rest van de lijst ook wel kloppen (aangezien die Halo game al op de lijst stond voor die aangekondigd was).
En het logo is totaal anders. Maar geloofde iemand die afbeelding dan? Die dingen komen elk jaar uit en nooit kloppen ze.
Fable 3 heb ik op de pc, dus dat kan met Fable 4 ook gebeuren. Halo en Crackdown vind ik niet interessant en in Rare heb ik geen vertrouwen. Enkel een nieuwe Conker zie ik echt zitten.